ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رامسر
رپورتاژ آگهی

ویلاهای رامسر و مکان‌های دیدنی، هر چه نیاز دارید در کنار هم!

با توجه به ویژگی‌های رامسر قصد داریم در این مقاله سفری به مکان‌های دیدنی و ویلاهای موجود در این شهر داشته باشیم.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد دیدن جاذبه‌های توریستی رامسر را دارید اجاره ویلا در رامسر برای اقامت باید جزء اولویت‌های شما باشد. کشور ما پر از شهرهای تاریخی و دیدنی است که هر کدام جذابیت خاصی برای گردش‌گران دارد. در بین شهرهای شمالی از لحاظ زیبایی بصری و جاذبه‌های طبیعی رامسر به ‌عنوان عروس ایران شناخته‌ می‌شود. به‌همین دلیل سالانه افراد زیادی مشتاق دیدن این شهر زیبا هستند. با توجه به ویژگی‌های رامسر قصد داریم در این مقاله سفری به مکان‌های دیدنی و ویلاهای موجود در این شهر داشته باشیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی دیدنی‌های رامسر

اجاره ویلا در رامسر باید با شناخت کاملی از جاذبه‌های گردش‌گری آن شهر صورت گیرد. اینکه مکانی را نشناسیم و به‌ صورت تصادفی به آن شهر سفر کنیم شاید جذاب باشد، اما وقتی تمام دیدنی‌های شهر را شناخته و برنامه‌ریزی کاملی برای دیدن آن مکان‌ها داشته باشیم قطعا سفر لذت‌بخش‌تری را تجربه خواهیم کرد.

شاید فکر کنید زیبایی رامسر تنها در ساحل آن خلاصه می‌شود اما اینطور نیست. عروس شهرهای شمالی، خلاف مساحت نسبتا کوچکی که دارد جاذبه‌های زیادی را در خود جای داده که به معرفی آنها می‌پردازیم.

روستای جواهرده

 اگر علاقه‌مند به سفر در ابرها هستید، رانندگی در جاده‌ مه‌آلود جواهرده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این روستا خوش آب‌وهوا حدودا 50 دقیقه تا رامسر فاصله داشته و به‌دلیل گردش‌گرپذیر بودن از کلیه امکانات رفاهی برخوردار است.

جواهرده در فصول سرد سال برفی است اما با رسیدن بهار و تابستان بسیار معتدل و دل‌چسب می‌شود. اگر ویلا رامسر را اجاره کردید حتما سفر به این روستا را در برنامه خود قرار دهید.

تله‌کابین رامسر

اجاره ویلا و دیدن تله‌کابین این شهر یک مسافرت رویایی را برای شما فراهم می‌کند. چشم‌اندازی که تله‌کابین از جنگل‌، دریا و شهرهای اطراف برای گردش‌گران ایجاد کرده به حدی زیبا است که افراد زیادی تنها برای دیدن آن به فکر شمال رفتن می‌افتند.  

البته این مجموعه دارای امکانات زیادی نیز هست که می‌توان از آنها به شهربازی مخصوص کودکان، امکان موتورسواری، کشتی‌سواری، تفریحات آبی، مراکز خرید، پل معلق، شهربازی و غیره اشاره کرد به‌همین دلیل اجاره ویلا در رامسر و سفر به این شهر بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

کاخ مرمر رامسر

این کاخ زیبا در زمان پهلوی اول ساخته شده و جزء پرطرفدارترین جاذبه‌های توریستی رامسر به‌شمار می‌آید. با ورود به کاخ، باغی وسیع و سرسبز را می‌بینید که دارای چندین مجموعه زیبا مانند کاخ شاه، موزه مردم شناسی، حمام قدیم موزه بین‌المللی عاج ایران و موزه اسناد است.

در سال 1312 پهلوی اول دستور ساخت کاخ مرمر را روی تپه‌ای با چشم‌انداز دریا و جنگل، برای استفاده تفریحی خاندان سلطنتی داد. دلیل نام‌گذاری این کاخ استفاده از مرمر در ساخت بنای این ساختمان بوده است. در سال 1390 کاخ مرمر به‌ عنوان پربازدیدترین موزه ایران شناخته ‌شد.

جنگل دالخانی

جنگل‌های سر به فلک کشیده و هوای مه‌آلود این جنگل برای تجربه رانندگی رویایی گزینه بسیار مناسبی بوده و می‌تواند از دلایل اصلی اجاره ویلا و سفر به رامسر باشد. جنگل دالخانی به ‌قدری زیباست که لقب دالان بهشت را به آن داده‌اند. از نظر مسافت حدود 30 کیلومتر با رامسر فاصله داشته و در جنوب شرقی آن واقع شده است.

با اجاره ویلا در رامسر و رفتن به دالان بهشت می‌توانید رودخانه و دریای ابر زیبا و دیدنی این شهر را ببینید.

بلوار معلم رامسر

اجاره ویلا و رفتن به رامسر بدون دیدن نماد این شهر که همان بلوار معلم است باعث عدم تکمیل سفر شما خواهد شد. این بلوار تاریخی از زمان رضا پهلوی قدمت داشته و جزء بهترین بلوارهای ایران محسوب می‌شود. سنگ‌فرش بلوار معلم که از کوه‌ و جنگل شروع شده و به دریا می‌رسد برای یک پیاده‌روی دوستانه، خانوادگی یا عاشقانه بسیار جذاب است.

با اجاره ویلا در رامسر در مرکز شهر یا نزدیکی این بلوار می‌توانید به‌راحتی در هر زمان برای پیاده‌روی دل‌انگیز اقدام کنید. فاصله بلوار معلم تا مرکز شهر تنها 6 کیلومتر است.

معرفی ویلاهای رامسر

حال که با برخی جاذبه‌های توریستی رامسر آشنا شدیم بهتر است اطلاعاتی در ارتباط با ویلاهای موجود در این شهر نیز داشته باشیم تا برای سفر و اقامت دچار مشکل نشویم. انتخاب ویلا کاملا به سلیقه و هزینه شما بستگی دارد. در رامسر انواع ویلاهای مختلف با امکانات متفاوت وجود دارد تا همه افراد بتوانند به این شهر سفر کنند و بدون نگرانی بابت هزینه‌ زیاد از زیبایی‌های رامسر لذت ببرند.

اگر قصد اجاره ویلا دارید اولین اقدام باید انتخاب مرکز معتبری باشد که ویلاهای مختلف را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. برای اجاره ویلا در رامسر می‌توان به وب‌سایت جاباما اشاره کرد. در ادامه با چند ویلا محبوب رامسر آشنا می‌شویم.

ویلا 2 خوابه باغ ادریسی

اگر علاقه‌مند به سبک‌های مدرن و سنتی هستند اما بین انتخاب این 2 طراحی دودل مانده‌اید نگران نباشید زیرا باغ ادریسی این مشکل را حل کرده است. این ویلای سرسبز با تلفیقی از سبک‌های مدرنیته و سنت، دکوراسیون شیک و زیبایی برای مشتریان ایجاد کرده و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر خانوادگی و دوستانه و اجاره ویلا در رامسر باشد.

ویلا

ویلا ربانی

ظرفیت این ویلا 4 تا 6 نفر است و متراژ آن 170 متر می‌باشد. ویلا ربانی بسیار نزدیک دریا بوده و با یک پیاده‌روی کوتاه ساحل را در مقابل خود می‌بیند. این ویژگی بهترین مزیت ویلا ربانی است. دیگر امکانات شامل پارکینگ، باربیکیو و دسترسی راحت به سوپرمارکت‌های محلی می‌باشد.

اگر قصد انتخاب ویلا در نزدیکی بلوار معلم را دارید، ویلا ربانی کاملا مناسب است زیرا با 10 دقیقه رانندگی به این جاذبه گردش‌گری می‌رسید.

ویلا باغ گل شمعدانی

اقامت‌گاهی نیمه دربست که دارای 500 متر مساحت و 80 متر زیر بنا بوده و بین 4 تا 6 نفر ظرفیت دارد. موقعیت مکانی خوب و دسترسی به مکان‌های ضروری از ویژگی‌های خوب ویلا گب شمعدانی است.

برای سفر به رامسر چه کنیم؟

برای مسافرت به عروس شهرهای شمالی و قبل از اجاره ویلا در رامسر باید با جاذبه‌های گردش‌گری این شهر کاملا آشنایی پیدا کرده تا بتوانید برنامه‌ریزی کاملی برای سفر خود داشته باشید.

از مکان‌های دیدنی این شهر می‌توان به بلوار معلم، تله‌کابین، کاخ مرمر، جنگل دالخانی و غیره اشاره کرد. پس از آن باید اطلاعات کاملی از ویلاهای موجود در رامسر یافته تا اقامت‌گاه مناسب با سلیقه و بودجه خود را انتخاب کنید.

آیا هنوز ویلا مد نظرتان را نیافتید؟ اگر به‌دنبال اقامت‌گاه دارای امکانات و هزینه مناسب هستید باید از جاباما کمک بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfan
    Erfan | ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

    عالی

مطالب پیشنهادی