ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تی سی ال: رتبه اول جهانی در عرضه تلویزیون هوشمند اندروید در سال 2022

شرکت تی سی ال الکترونیک به عنوان یکی از عرضه کنندگان اصلی تلویزیون در بازار جهانی، موفق به کسب رتبه اول جهانی در عرضه تلویزیون هوشمند اندروید در سال 2022 شد. در گزارش جهانی OMDIA ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت تی سی ال الکترونیک به عنوان یکی از عرضه کنندگان اصلی تلویزیون در بازار جهانی، موفق به کسب رتبه اول جهانی در عرضه تلویزیون هوشمند اندروید در سال 2022 شد. در گزارش جهانی OMDIA آمده است که تی سی ال بیشترین سهم بازار جهانی در تولید تلویزیون 98 اینچی را در سه ماهه اول تا سه ماهه سوم سال 2022 به خود اختصاص داده است.

رتبه اول جهانی تلویزیون هوشمند اندروید در سال 2022

به گزارش سایت تکنولوژی OMDIA که بزرگترین منبع ارائه گزارشات جهانی تکنولوژی است؛ تی سی ال به عنوان رتبه اول عرضه تلویزیون های هوشمند اندروید در سه ماهه اول تا سه ماهه سوم سال 2022 شناخته شده است.

رتبه اول فروش تلویزیون هوشمند اندروید 98 اینچ در جهان

برند جهانی TCL علاوه بر کسب رتبه اول عرضه تلویزیون های هوشمند اندروید ، موفق به کسب رتبه اول فروش تلویزیون 98 اینچ هوشمند در کشورهای فرانسه، ایتالیا، استرالیا و پاکستان شده است. تلویزیون های هوشمند اندروید تی سی ال در سایز 98 اینچ، از سری محصولات جدید این کمپانی جهانی است. منبع خبری تکنولوژی OMDIA با انتشار این خبر، تی سی ال را به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران در عرضه تولید و فروش تلویزیون هوشمند اندروید در جهان معرفی کرده است.

تی سی ال: رتبه دوم برند تلویزیون در سال 2022

در آخرین رتبه ‌بندی ارائه شده در گزارش OMDIA، تلویزیون تی سی ال در جایگاه دوم برند تلویزیون در سال 2022 قرار گرفت است. تی سی ال به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی در صنعت تلویزیون و برند پیشرو در تولید لوازم الکترونیکی مصرفی است.

رونمایی از تلویزیون 98 اینچ مدل C735 تی سی ال

از تلویزیون 98 اینچ تی سی ال مدل C735 در نمایشگاه IFA 2022 آلمان رونمایی شد. حضور موفق تی سی ال در نمایشگاه جهانی آلمان، به عنوان بزرگترین نمایشگاه ارائه لوازم الکترونیک و خانگی در جهان، با رونمایی از تلویزیون های مجموعه XL همراه بود که با صفحه نمایش بزرگ، مختص علاقه مندان به ورزش طراحی شده است. تلویزیون هوشمند C735 تی سی ال با وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD مجهز به فناوری نقطه کوانتومی است که امکان تماشای محتوای به روز با واقعی ترین رنگ ها را فراهم می کند.

برخی از ویژگی های تلویزیون C735 تی سی ال سایز 98 اینچ عبارتند از:

  • صفحه نمایش بسیار بزرگ 98 اینچ
  • وضوح تصویر فوق‌العاده بالا با کیفیت 4K Ultra HD و فناوری QLED
  • صفحه نمایش پیشرفته IMAX با ارائه بالاترین استاندارد وضوح و نرخ تازه‌ سازی
  • مجهز به تکنولوژی 120 HZ. MEMC
  • مجهز به HDR 10+
  • حجم رنگ بالای 100 درصد و روشنایی خیره‌ کننده
  • پشتیبانی از فناوری Dobly Vision IQ · Atmos
  • دارای رابط کاربری Google TV
  • دارای فناوری Hands-free Voice Control
  • تجربه تصویر و صدای سینمایی

تی سی ال: رهبر بازار تلویزیون های 98 اینچی جهان

برند تی سی ال با تولید و رونمایی از مجموعه XL تلویزیون های تی سی ال در سال 2022، هدایت کننده بازار تلویزیون های 98 اینچی جهان محسوب می شود. تولیدات XL تلویزیون های تی سی ال، با صفحه نمایش بزرگ برای تماشای مسابقات ورزشی بهترین انتخاب است. تلویزیون های XL تی سی ال، مثل تلویزیون 98 اینچ مدل C735، برای نمایش صحنه های پرحرکت و با سرعت بالا مثل فیلم و بازی طراحی شده است. این مجموعه جدید TCL تجربه ای خیره کننده به تماشاگر فیلم های اکشن و گیمرها ارائه می کند.

درباره تی سی ال بدانید

شرکت تی سی ال الکترونیک، یک شرکت الکترونیکی مصرفی با رشد سریع و یک بازیگر پیشرو در صنعت تولید و عرضه تلویزیون در جهان است. این شرکت که در سال 1981 در چین تأسیس شد، اکنون در بیش از 160 بازار جهانی فعالیت می کند. TCL در زمینه تحقیق، توسعه و تولید محصولات الکترونیکی مصرفی اعم از تلویزیون، لوازم صوتی و لوازم خانگی هوشمند تخصص دارد.

پیش از این نیز تی سی ال در بازار تولیدات الکترونیک موفق به کسب رتبه های جهانی شده بود. برند جهانی تی سی ال در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دومین تولیدکننده تلویزیون در بازار جهانی و در رتبه بندی جهانی سال ۲۰۱۹ دومین برند پرفروش دنیا معرفی شد.  در صورتی که قصد خرید تلویزیون تی سی ال دارید پیشنهاد می کنیم حتما به سایت رسمی ایکس ویژن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • akramborji1365
    akramborji1365 | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

    سلام خواستم اینجا یه موردی بگم . بنده در جشنواری تی سی ال یه تی وی خریدم که قرار شد بعد از نصب کالا مبلغ یک ملیون پانصد بعد از ده روز کاری به حساب بنده واریز بشه . الان حدودا ۲ ماهه که واریز نشده و بعد از تماس های زیاد قرار شد پیگیری کنن بعدم گفتن شما مشخصاتتون اشتباه وارد کردین و چند بار تلفنی دوباره مشخصات از من گرفتن البته من اسکرین شات دارم که صحیح وارد شده در نهایت گفتن دوباره وارد کنید و اگه اینبار اشتباه وارد کنید حذف میشید . جالبه خواستم بگم که گول جشنواره رو نخورید . اصلا نسبت به حرفی که زدن تعهدی ندارن به همین راحتی میگن شما حذف میشید. به فرض اینکه من اشتباه کردم پس پشتیبانی کارش چیه مثله خیلی از شرکتها باید تماس بگیره و مشخصات صحیح وارد کنه . فرض کنید من یه آدم ۶۰ ساله بیسواد . شما به تعهدی که دادین باید پایبند باشید یا نه

  • papavero
    papavero | ۹ اسفند ۱۴۰۱

    - من برای مادر بزرگم پارسال تلویزیون ایکس ویژن خریدم و واقعا از کیفیت راضی ام نسبت به قیمت

  • sara1369
    sara1369 | ۹ اسفند ۱۴۰۱

    عالی از خریدم بسیار راضی هستم .

  • Sport MM
    Sport MM | ۹ اسفند ۱۴۰۱

    تی سی ال رو میشه یه برند جهانی بدونیم و واقعا با کیفیته. از اینکه تو ایران و همزمان با سایر نقاط دنیا تولید میشه جای خوشحالی داره.

  • gdigiQWERTY
    gdigiQWERTY | ۹ اسفند ۱۴۰۱

    تلویزیون های تی سی ال واقعا کیفیت خوبی دارن من 2 ساله دارم و واقعا راضی هستم

مطالب پیشنهادی