ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استانبول
رپورتاژ آگهی

هتل های منطقه کادیکوی استانبول

استانبول به عنوان یکی از پرطرفدارترین و البته محبوب ترین مقصد گردشگری، محله های مختلفی برای اقامت دارد.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استانبول به عنوان یکی از پرطرفدارترین و البته محبوب ترین مقصد گردشگری، محله های مختلفی برای اقامت دارد. هرکدام از این مناطق و محله های استانبول داستان و روایت ها خودشان را دارند که به دلایل منحصر به فردی شهرت پیدا کرده اند. یکی از منطقه هایی که هم دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول و هم هتل های خوبی برای اقامت دارد، کادیکوی نام دارد. منطقه کادیکوی استانبول به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های استانبول شناخته می‌شود که با رزرو هتل در کادیکوی، این فرصت را دارید تا با مردم استانبول بیشتر آشنا شوید. در ادامه شما را بیشتری با هتل های کادیکوی آشنا می‌کنیم.

معرفی کادیکوی استانبول

قدمت منطقه کادیکوی به 7000 سال پیش باز می‌گردد، به همین دلیل این منطقه را می‌توان باستانی ترین و قدیمی ترین محله های ترکیه دانست. این منطقه در جنوبی ترین قسمت آسیایی ترکیه قرار دارد که حدود 21 کیلومتر خط ساحلی با دریای مرمره دارد. آب و هوای این منطقه در بیشتر روزهای سال مناسب و معتدل است. خیابان های باریک و تو در تو از ویژگی های اصلی این محله به حساب می‌آید که شب های آن همیشه سرزندگی خاص خود را دارد. وجود 20 خط اتوبوسرانی، خط M4 مترو و T3 تراموا دسترسی ساکنان وگردشگران محلی را به سراسر استانبول راحت کرده است که آن را می‌توان از بزرگترین مزیت های منطقه کادیکو دانست. وجود مراکز خرید از جذابیت های دیگر این منطقه به شمار می‌رود که سه شنبه بازار یکی از بازارهای محلی استانبول، در این منطقه قرار گرفته است.

معرفی بهترین هتل های محله کادیکوی استانبول

یکی از مهمترین اقداماتی که در سفر به استانبول باید انجام دهید، رزرو هتل های استانبول است. شما انتخاب های زیادی برای رزرو هتل در محله های مختلف با امکانات و خدمات متنوع دارید. رزرو هتل در منطقه کادیکوی استانبول یکی از گزینه های خوب برای مسافران است. همراه ما باشید تا با تعدادی از معروف ترین هتل های کادیکو آشنا شوید.

هتل بای اوتل استانبول

هتل بای اوتل که در قلب محله کادیکوی قرار گرفته، یکی از بهترین ترین هتل های این منطقه به حساب می‌آید. این بوتیک هتل دارای 129 باب اقامتی  و 3 سوئیت با امکانات رفاهی کامل برای مهمانان خود در نظر گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید از سرویس اینترنت، رستوران و کافه، پارکینگ ، روم سرویس و... استفاده کنید.

هتل دابل تری بای هیلتون مودا

برای اقامتی مجلل در یکی از هتل های 5 ستاره لوکس استانبول آماده شوید. هتل دابل تری بای هیلتون از آن هتل های مجللی است که امکانات رفاهی و معماری آن، هوش از سرتان می‌برد. در این هتل می‌توانید برای استراحت کردن در استخرهای هتل شنا کنید، در مرکز اسپا و ماساژ هتل، ریلکس کنید و حمام ترکی را برای اولین بار در این هتل تجربه کنید. همچنین رستوران های هتل دابل تری بای هیلتون مودا با انواع غذاهای بین المللی و ترکی در اختیارتان خواهند بود.

استانبول

هتل هیلتون کوزیا تاغی استانبول

این هتل با فضا منحصر به فرد و بوفه صبحانه بین المللی خود توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. هتل هیلتون کوزیا تاغی، یکی از بهترین هتل های محله کادیکوی به حساب می‌آید. این هتل هر آنچه را که برای اقامتی ماندگار به آن نیاز دارید، را برایتان فراهم کرده است. اگر برای ماه عسل خود به استانبول می‌روید، این هتل، اتاقی ویژه برای عروس و داماد دارد که می‌توانید لحظات خاطره انگیزی را در آن تجربه کنید. از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی، خدمات لباسشویی و لاندری، وای فای و... اشاره کرد.

هتل دیلا استانبول

هتل دیلا استابنول که در کادیکوی قرار  دارد، یکی از هتل های چهار ستاره در استانبول است، که با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمتی مناسب تر از هتل های پنج ستاره استانبول دارد. امکانات هتل دیلا شامل سیستم سرمایش و گرمایش، سالن بندسازی، سالن بیلیارد، صندوق امانت، لاندری، رستوران و... می‌شود.

هتل هالیدی این استانبول

برای کمی ریلکس کردن، می‌توانید در سونا هتل هالیدی استانبول، چند دقیقه ای را استراحت کنید. این هتل چهار ستاره استانبول با ارائه امکانات کاملی نظیر مرکز تجاری، رستوران، لاندری، اینترنت، صندوق امانت و... اقامت خوب و ماندگاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

استانبول

هتل استانبول لایف

برخی از هتل ها به دلیل شرایط ویژه ای که دارند، از کودکان پذیرش نمی‌کنند، که با نام adults only ، شناخته می‌شوند. هتل استانبول لایف یکی از این هتل ها محسوب می‌شود که در کادیکوی قرار دارد. این هتل تا بندر کادیکو حدود 10 دقیقه فاصله دارد. با رزرو هتل استانبول لایف می‌توانید از امکانات این هتل چهار ستاره نظیر استخر، اتاق سیگار ممنوع، شاتل فرودگاه، اینترنت و... بهره مند شوید.

رزرو هتل های منطقه کادیکودی استانبول در فلای تودی

با نزدیک شدن به ایام عید، بازار سفر به ترکیه داغ می‌شود و اگر به موقع بلیط هواپیما استانبول خود را نخرید و هتلتان را رزرو نکنید، ممکن است برنامه سفرتان دچار تغییراتی شود. از این رو تا دیر نشده وارد سایت فلای تودی شوید، در بخش هتل های خارجی، شهر مقصد (استانبول) را انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و اتاق هایی که نیاز دارید را وارد کنید تا با کلیک روی گزینه جستجو، هتل های مختلف به شما نمایش داده شود. با یک مقایسه ساده بین قیمت و امکانات هتل های استانبول می‌توانید گزینه موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از نهایی کردن خرید، واچر هتل را بلافاصله از طریق پیامک یا ایمیل برایتان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی