ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگاهی به جدیدترین مدل‌های تلویزیون‌ وینسنت در بازار ایران

چه کار کنیم تا در بازار متنوع خرید تلویزیون‌های هوشمند دچار سردرگمی نشویم و بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ با وجود برندها و تنوع بسیار بالای محصول در بازار تلویزیون ایران، اینکه بتوانید انتخابی درست ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه کار کنیم تا در بازار متنوع خرید تلویزیون‌های هوشمند دچار سردرگمی نشویم و بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ با وجود برندها و تنوع بسیار بالای محصول در بازار تلویزیون ایران، اینکه بتوانید انتخابی درست و بر اساس نیاز و انتظار خود از تلویزیون داشته باشید تا حد زیادی به شناخت کافی شما از مشخصات و ویژگی‌های  تلویزیون‌های موجود در بازار بستگی دارد. توجه به اصالت کالا و وجود خدمات پس از فروش کارآمد نیز بسیار مهم است. دقت به چنین جزئیاتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در خرید تلویزیون بهترین انتخاب را داشته باشید.

 یک تلویزیون هوشمند با امکانات گسترده می‌تواند دنیایی از لذت و سرگرمی را برای شما به ارمغان بیاورد بنابراین باید با چشمانی باز انتخاب خود را انجام دهیم. در این مقاله به بررسی جدیدترین مدل‌های تلویزیون وینسنت که با ضمانت نامه شکوفا الکتریک به بازار عرضه می‌شود پرداخته می‌شود تا شناخت کاملی از تلویزیون‌های این برند که این روزها در بازار لوازم خانگی ایران حضور فعالی دارد، پیدا کنید.

چرا تلویزیون وینسنت؟

در ساخت و طراحی تلویزیون‌های وینسنت، به نیاز مصرف کنندگان دقت ویژه‌ای شده است. چه انتخاب شما یک تلویزیون 32 اینچی برای محل کار، اتاق خواب و یا آشپزخانه باشد، چه یک تلویزیون با به روزترین مشخصات و با صفحه نمایشی به بزرگی 65 اینچ؛ وینسنت با دقت در جزئی‌ترین مشخصات تلویزیون‌های تولیدی خود، شما را شگفت زده خواهد کرد.

یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند در خرید تلویزیون‌های وینسنت اطمینان خاطر بیشتری به کاربران دهد، این است که این تلویزیون‌ها در کارخانه‌ای که سابقا تلویزیون‌های فیلیپس در ایران تولید می‌شدند، ساخته شده اند. به همین خاطر است که همچنان در تولید تلویزیون‌های وینسنت از بالاترین استانداردهای جهانی بهره برده شده است.

تلویزیون‌های وینسنت بسته به ویژگی‌ها و امکاناتی که برای مصرف‌کنندگان خود فراهم آورده است، به سه دسته مختلف تقسیم بندی شده و به بازار عرضه شده اند. سری 5000، سری 3000 و سری Premium

در اینجا با بررسی این سه گروه محصول می‌توانید به راحتی بهترین تلویزیون وینسنت را برای خود انتخاب نمایید.

بیشتر ببیند: انواع تلویزیون‌های هوشمند وینسنت

تلویزیون‌های وینسنت سری 3000

اگر فضای کوچکی دارید و به دنبال خرید یک تلویزیون مقرون به صرفه، با کیفیت و با ضمانت معتبر هستید، بدون شک تلویزیون‌های سری 3000 وینسنت در دو سایز 43 و 32 اینچ و کیفیت تصویر Full HD و HD، نیاز شما را بر طرف خواهند کرد. کیفیت پنل تلویزیون‌های وینسنت A+ در نظر گرفته شده تا تلویزیون انتخابی شما با هر اندازه صفحه نمایش دوام و کارایی بهتری داشته باشد.

 تلویزیون‌های اقتصادی متعلق به این گروه مانند سایر تلویزیون‌های وینسنت از پخش صدای دالبی بهره برده‌اند و همچنین به دلیل داشتن خروجی صدای اپتیکال یا همان قابلیت اتصال کابل نوری، می‌توانید دستگاه‌های مختلفی را برای داشتن صدای بیشتر به تلویزیون وصل کنید. همچنین داشتن DVB-T2 تماشای بدون نویز و با کیفیت شبکه‌های دیجیتال را به خوبی برای شما فراهم می‌کند.

خبر خوب این که علاوه بر موارد ذکر شده، تلویزیون هوشمند 43 سری 3000،  از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون را می‌توانید به راحتی و تنها با چند حرکت ساده، از طریق ایر موس کنترل کنید

تلویزیون‌های وینسنت سری 5000

تلویزیون‌های 55 و 50 اینچ که عضوی از خانواده‌ی میان رده وینسنت هستند، از کیفیت تصویر UHD 4K و محدوده دینامیکی بالا یا همان HDR10 بهره برده اند و این یعنی تمام آنچه از یک صفحه نمایش با کیفیت انتظار دارید. طبق تجربه کاربران مختلف، وجود پردازشگر 4 هسته‌ای، حافظه داخلی 8 گیگابایت و رم داخلی 1.5 گیگ در این سری، به لود کردن ویدئوهای 4K از روی هارد یا فلش مموری سرعت بخشیده است. درگاه یا پورت‌های تعبیه شده روی بدنه این سری از تلویزیون‌های وینسنت، که شامل خروجی صدای اپتیکال، 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB هستند، به خوبی توانسته‌‎اند نیازهای کاربران خود را برای اتصال دستگاه یا حافظه‌های خارجی فراهم آورند.

سری 5000 تلویزیون‌های وینسنت نیز هوشمند هستند و از اندروید 11 پیشتیبانی می‌کند. اندروید، امکان وبگردی و نصب برنامه‌های کاربردی را مطابق با سلیقه شما فراهم می‌آورد. استفاده روان و ساده از تمامی منوها و در نهایت درک واقعی از تلویزیون هوشمند از جمله مزیت‌های تلویزیون اندروید است.

تلویزیون‌های وینسنت سری Premium

اگر به دنبال یک تلویزیون  هوشمند با به روزترین امکانات در قاب 43 تا 65 اینچ باشید، بدون تأمل می‌توانید به سراغ بررسی تلویزیون‌های سری پریمیوم وینسنت بروید. این سری از تلویزیون‌های وینسنت قرار است به زودی روانه‌ی بازار شوند.

وقتی صحبت از به روزترین امکانات می‌شود، در وهله‌ی اول کاربران تلویزیون انتظار کیفیت بسیار بالا از صفحه نمایش را دارند. صفحه نمایش‌هایی که می‌توانید از سری پریمیوم انتخاب کنید، عبارت اند از 65، 55، 50 و 43 اینچ. صفحه نمایش تلویزیون‌های 50، 55 و 65 اینچ در این سری، تصاویری با کیفیت UHD 4K ارائه می‌کنند. یعنی تصاویری واقعی، عمیق و با جزئیاتی به مراتب بیشتر. این سری از تلویزیون‌های وینسنت به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است تا با ارائه امکانات یک دستگاه هوشمند از جمله گشت و گذار در میان صفحات وب و همچنین نصب اپلیکیشن (برنامه‌های کاربردی) مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. سرعت لود شدن برنامه‌ها از طریق اندروید 11 به مراتب بیشتر از نسخه‌های سابق اندروید است و تجربه کاربری بسیار بهتری را برای کاربران خود رقم می‌زند. پردازشگر چهار هسته‌ای کورتکس A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و تا 2 گیگابایت رم داخلی، وظیفه اجرای رابط کاربری و برنامه‌ها را بر عهده دارند و حدود 8 گیگابایت حافظه داخلی هم برای نصب انواع برنامه‌های کاربری و ذخیره سازی اطلاعات را اختیار شما می‌گذارد.

صدای قوی تر وشفاف تر

وضوح بالای صدا یکی از ویژگی های تلویزیون هوشمند Premium وینسنت است. همچنین در سری تلویزیون‌های هوشمند وینسنت، به شکل پیش فرض مجموعه ای از اپلیکیشن‌های کاربردی نصب شده است. یکی از این اپلیکیشن‌ها Eshare است که از طریق آن می‌توانید هر آنچه در صفحه موبایل خود می‌بینید، روی صفحه تلویزیون خود به نمایش بگذارید. در واقع با کمک قابلیت Screen Mirroring، بدون نیاز به اتصال کابل یا دانگل تمامی محتوای نمایش داده شده بر صفحه‌ی گوشی، در تلویزیون نمایش داده می‌شود.

در سری پریمیوم وینسنت، هنگام کار با دستگاه، کنترل و آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. چرا که این تلویزیون‌ها نیز به جز ریموت کنترل عادی، دارای ایرموس نیز هستند. ایرموس علاوه بر داشتن کلیدهای یک کنترل عادی مثل تنظیم صدا، دارای سنسورهایی است که امکان استفاده از آن به عنوان موس را نیز فراهم می‌کند. با حرکت دادن ایر موس، جهت نشانگر موش روی نمایشگر تعیین می‌گردد.

مقایسه امکانات و ویژگی‌های تلویزیون‌های وینسنت

در یک نگاه می‌توانید امکانات و ویژگی‌های سری‌های مختلف تلویزیون‌های وینسنت را در این جدول ببینید و مقایسه کنید:

آیا خرید تلویزیون وینسنت انتخاب هوشمندانه‌ای است؟

تلویزیون‌ها  برند وینسنت تحت ضمانت و خدمات نصب شکوفا الکتریک سرویس به بازار عرضه شده اند. شکوفا الکتریک سرویس یکی از معتبرترین و کارامد ترین شرکت‌های ضمانت کننده در حوزه لوازم خانگی و شخصی برقی در ایران است. این شرکت بیش از 18 سال است که تجربه‌ی موفق همکاری با برندهای مطرح جهانی همچون گرنیه و فیلیپس را داشته است.

با انتخاب تلویزیون‌های وینسنت می‌توانید همچنین تا حد زیادی به کاهش اثرات مخرب زیست محیطی نیز کمک کنید. چراکه عملکرد تلویزیون‌های وینسنت، سازگار با محیط زیست است. بدین گونه که با توجه به اهمیت مسئله محیط زیست، این تلویزیون‌ها بدون ایجاد اثر منفی بر کیفیت نور و تصویر، مصرف انرژی بهینه‌ای دارند. پس از خرید تلویزیون‌های وینسنت، مهم نیست در کدام نقطه از ایران باشید، کافیست با شماره‌ی -2865 021تماس بگیرید تا نزدیکترین نمایندگی برای نصب تلویزیون وینسنت به شما معرفی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی