ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت
رپورتاژ آگهی

تجربه اینترنت 4G پرسرعت و پایدار با مودم روتر Neterbit NW-431F آونگ

اگر از اینترنت ثابت خسته شده‌اید و یک اینترنت پرسرعت و پایدار می‌خواهید، پیشنهاد می‌شود مودم-روتر پرقدرت Neterbit NW-431F را بشناسید

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر از اینترنت ثابت خسته شده‌اید و یک اینترنت پرسرعت و پایدار می‌خواهید، پیشنهاد می‌شود مودم-روتر پرقدرت Neterbit NW-431F را بشناسید. این روتر 4G پرقدرت سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه را با پوشش قوی وای فای در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید از لپ تاپ گرفته تا تلویزیون هوشمند و گوشی‌تان را به اینترنت پرسرعت و پایدار متصل کنید. روترهای نتربیت با گارانتی خوش نام آونگ روانه بازار شده‌اند.

نتربیت مودم ADSL و VDSL هم عرضه کرده که با استقبال خریداران و نظر مثبت رسانه ها روبرو شده است. از مودم های اینترنت ثابت نتربیت می توان مدل های NSL-224 ،ND-4230N و NWR-M920 را بشمرد. با این حال این برند چند مودم 4G پرقدرت و با ارزش هم دارد که یکی از مدل های خوب آن NW-431F است.

NW-431F نتربیت یک روتر 4G پرقدرت با طراحی شکیل و سخت افزارهای پرقدرت است که برای ارائه اینترنت پایدار و پرسرعت طراحی شده است. همچنین این روتر چهار آنتنِ نتربیت از طراحی شکیل با تم سفید برخوردار است که در هر گوشه‌ای از خانه یا محیط کارتان می‌تواند نصب شود.

روتر نتربیت مدل NW-431F قادر است اینترنت شبکه‌های 4G را با سرعت دانلود تا 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه را از طریق سیمی و بی سیم در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار بدهد. این روتر دارای 4 درگاه شبکه کابلی (LAN) 100 مگابیتی و چهار آنتن پر قدرت  اکسترنال 3dBi است. وای فای پرقدرت این مودم با سرعت 300 مگابیت در ثانیه است، پوشش قوی و گسترده را برای وسائل مختلف فراهم می‌کند.

نصب و راه اندازی روتر 4G نتربیت NW-431F بسیار آسان است و ظرف تنها چند دقیقه می‌توانید از اینترنت پرسرعت 4G  برخوردار شوید. این مودم تنظیمات و قابلیت‌های پیشرفته هم دارد. جالب‌تر اینکه به انجام تنظیمات پیکربندی اینترنت نیاز نیست و این روتر به طور خودکار تنظیمات مربوط به شبکه سیم کارت شما را فعال می‌کند.

فرقی نمی‌کند استفاده شما  گیمینگ باشد یا دانلود ویدئوهای باکیفیت و تماشای سریال‌های اینترنتی؛ روتر پرقدرت NW-431F نتربیت یک دستگاه نسبتاً کوچک است که تمامی انتظارات شما از اینترنت پرسرعت و پوشش قوی وای فای را برآورده می‌کند.

روتر نتربیت NW-431F از شبکه موبایل کلیه اپراتورهای ایران پشتیبانی می‌کند و به دلخواه می‌توانید از سیم کارت مورد نظرتان استفاده کنید. این مودم-روتر 4G توسط شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور حمایت می‌شود.

محصولات نتربیت با گارانتی سه ساله آونگ (شامل تعویض دستگاه در سال اول) عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی