ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدیه 120 میلیون تومانی بامیلو برای همه خانواده های ایرانی [رپورتاژ آگهی]

شب یلدا، خانواده‌های ایرانی عموماً در خانه بزرگ‌ترین فرد فامیل دور هم جمع شده و این شب را به پاس #یک_دقیقه_بیشتر بودن کنار هم جشن می‌گیرند. بامیلو از سال 1393 برای اولین بار کمپین خرید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شب یلدا، خانواده‌های ایرانی عموماً در خانه بزرگ‌ترین فرد فامیل دور هم جمع شده و این شب را به پاس #یک_دقیقه_بیشتر بودن کنار هم جشن می‌گیرند.

بامیلو از سال 1393 برای اولین بار کمپین خرید شب یلدا را برای کاربران فضای آنلاین ایران طراحی و اجرا کرد. امسال نیز برای سومین سال حراج با شکوهی را برای همه ایرانیان تدارک دیده است، اما این حراج امسال از 28 آذر تا ساعت 6 عصر 30 آذرماه برگزار می‌شود. بامیلو معتقد است شب یلدا فرصتی است که باید در کنار خانواده و دوستان سپری شود و به همین دلیل حراج شب یلدا تنها تا ساعت 6 عصر روز 30 آذر خواهد بود. بامیلو علاقمند است تا از همه خانواده های ایرانی دعوت کند تا شب یلدا را به دور از فضای مجازی و در کنار اعضای خانواده‌ خود جشن بگیرند.

اما برای همه کاربران بامیلو که همراه کمپین یلدا هستند و در این دو روز از بامیلو خرید می‌کنند، قرعه کشی بزرگی با هدایای ارزشمندی را در نظر گرفته است. این هدایا با مشارکت شرکت پین تا پین و راه و جا برای خانواده‌های ایرانی تدارک دیده شده است.

کاربران می‌توانند برای افزایش شانس خود  برای برنده شدن در این قرعه کشی و دریافت 800 کارت تخفیف به ارزش 120 میلیون تومان یکی از روش‌های زیر را امتحان کنند:

  1. ارسال کلمه «یلدا» یا «Yalda» به شماره 200095
  2. ارسال شماره سفارش به شماره 200095

کاربرانی ‌که از 13 الی 27 آذر از بامیلو خرید کرده‌اند، می‌توانند شماره سفارش خود را پیامک کرده و شانس خود برای دریافت یکی از کارت‌های تخفیف ویژه را 3 برابر بیشتر کنند. البته لازم به ذکر است هر شماره موبایل تنها یک شانس برای دریافت کارت تخفیف دارد.

بامیلو برای هوادارانش در اینستاگرام هم مسابقه‌ای را تدارک دیده است. با استفاده از #یک_دقیقه_بیشتر می‌توانید در این مسابقه نیز شرکت کنید.

تیم بامیلو برای اینکه کار کاربران را آسان‌تر کند رباتی را در تلگرام طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توانند تصویر اینستاگرامی خود را سریع‌تر و راحت‌تر طراحی کنند. می‌توانید به این لینک تلگرام ربات بامیلو مراجعه کنید.

سپس عکسی که برای شما به نمایش درمی‌آید را Reply کرده و متنی با موضوع #یک_دقیقه_بیشتر را برای هرکسی که دوست دارید بنویسید.

تصویر جمله نوشته شده را دریافت کنید. این مسابقه از 21  آذرماه آغاز شده و تا 30 آذرماه ادامه دارد. 7 نفر از برندگان مسابقه اینستاگرام بامیلو  کارت هدیه‌ای به ارزش 500 هزارتومانی دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    جمع کنید بابا. بلک فرایدیتون رو دیدیم چی بود شب یلداتون بدتر خواهد بود.یه سفارش ثبت کردم دقیقا ۱۸ روز بعد واسم اومد که منم مرجوع کردم.چیزایی رو هم که واقعا تخفبف داشت اصلا نمیشد خرید.همون لحظه اول مینوشت تموم شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی