ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یلدای استثنائی فرانش با آموزش و جایزه [رپورتاژ آگهی]

پلتفرم آموزش ویدیویی فرانش از ۲۹ آذر تا ۱ دی با جشن یلدای «صد دانه دانش» عالی‌ترین و استثنائی‌ترین موقعیت اینترنتی یادگیری را در اختیارتان می‌گذارد تا یلدای امسال‌تان را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته جشن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلتفرم آموزش ویدیویی فرانش از ۲۹ آذر تا ۱ دی با جشن یلدای «صد دانه دانش» عالی‌ترین و استثنائی‌ترین موقعیت اینترنتی یادگیری را در اختیارتان می‌گذارد تا یلدای امسال‌تان را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته جشن بگیرید.

با توجه به نیاز امروز بازار کار به نیروهایی کاردان و دارای مهارت، یادگیری هم به یکی از کالاهای سبد خرید خانواده تبدیل شده است. فرانش بهترین بستر آموزش ویدیویی فارسی زبان است که می‌توانید انواع آموزش‌ّهای ویدویی در حوزه‌های متعددی مثل طراحی و گرافیک، فیلم و صدا، انیمیشن و سه‌بعدی، وب، برنامه‌نویسی، شبکه و امنیت، کسب و کار، زندگی دیجیتال، مدرسه و دانشگاه، زبان، آشپزی و غیره را از آن تهیه کنید. 

در جشن «صد دانه دانش» با عضویت در سایت فرانش و خرید دوره‌های آموزشی در هر زمینه مهارتی مورد نیازتان، امتیاز کسب می‌کنید و به ازای هر ۲ امتیاز می‌توانید با انتخاب یک خانه از دور اول بازی برنده جوایز «صد دانه دانش» باشید. اما این تنها هدیه فرانش به علاقه‌مندان یادگیری و آموزش نیست!

تا انتهای جشن امتیازهای شما در پنل کاربری‌تان باقی می‌ماند و شما وارد دور دوم بازی می‌شوید. در این دور از بازی با امتیازهای جمع‌آوری شده می‌توانید هم یکی از نفرات اول تا سوم یلدای فرانش باشید و به ترتیب ساعت اپل، اسپیکر JBL و هارد اکسترنال هدیه بگیرید و هم می‌توانید با هر ۷ امتیاز یک‌بار شانس‌تان را برای بردن جوایز ویژه مک‌بوک پرو یا سرفیس پرو ۴ مایکروسافت، آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگابایتی یا گلکسی اس ۷، پلی‌استیشن ۴ یا اکس‌باکس اس ۱ از جدول جوایز ویژه امتحان کنید.

از دوشنبه ۲۹ آذر تا چهارشنبه ۱ دی ماه شانس حضور در یک فرصت استثنایی برای یادگیری در انواع حوزه‌ّهای تخصصی و در کنار آن برنده شدن جوایز هیجان‌انگیز را خواهید داشت. برای دیدن اطلاعات کامل و جزئیات جشن روی «صد دانه دانش» کلیک کنید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • instructorz
    instructorz | ۷ دی ۱۳۹۵

    فرانش مدعی هستی نمونه Udemy در ایران هست خوب این ادعا خیلی واهی هست چون Udemy وب سایتی هست که به شدت روی ویدیوهاش نظارت می کنه ، به شدت روی کیفیت کار می کنه اما فرانش فقط میگه فله ای ویدیو بیاد هر کسی تونست صداش در بیاد یک میکروفون بگیره بیاد ویدیو ضبط کنه ، باور کنید الان ویدیوهایی داخل فرانش هست مثل فیلم ترسناک میمونه نحوه صحبت کردن اصلا واضح نیست اما برای چی مجوز انتشار میگیره ؟ برای اینکه مانور تبلیغاتی بدن ، در خصوص کیفیت که هیچ حرفی نداره انصافا فقط روی تعداد و دقایق مانور میدن ، الان اسم فرانش رو کافیه توی الکسا جستجو کنید و ببینید از کجا ترافیک داره ، 90 درصد بازدید این وب سایت تبلیغات گوگل ، تبلیغات از sabavision تبلیغات از anetwork تبلیغات از clickyab تبلیغات از p30download و زومیت و دیجیاتو هست ... خوب عزیزان من شما دارید مرگ تدریجی میدید به مجموعتون ، ممکنه یک سال خوب درآمد داشته باشید اما دیگه همه شما رو به عنوان بدترین کیفیت آموزشی میشناسن ... نکنید اینکار رو ... محتوا به هر قیمتی نباید تولید بشه ... ملت رو سر کار نزارید

  • instructorz
    instructorz | ۷ دی ۱۳۹۵

    فرانش مدعی هستی نمونه Udemy در ایران هست خوب من چند تا سئوال دارم ازشون :

مطالب پیشنهادی