ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدفون E1001، نسل جدید سه درایوری محصول 1more [رپورتاژ آگهی]

برند 1more در سال 2013 به عنوان یک شرکت در حوزه طراحی تولید محصولات خلاقانه صوتی با سرمایه گذاری شرکت شیائومی و GGV توسط سه تن از مدیران سابق شرکت فاکسکان که در اوایل هزاره ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برند 1more در سال 2013 به عنوان یک شرکت در حوزه طراحی تولید محصولات خلاقانه صوتی با سرمایه گذاری شرکت شیائومی و GGV توسط سه تن از مدیران سابق شرکت فاکسکان که در اوایل هزاره سوم مشغول توسعه آیپدهای اپل و هدفون های آن بودند تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده و تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید هدفون های حرفه ای با کیفیت بالا قرار داده است. شرکت 1more تمامی قطعات هدفون رو از ابتدا تولید کرده و مدل های مختلف هدفون را تولید می نماید.

موسس وان مور، آقای «Gary Hsieh» به وال استریت ژورنال می گوید: «استراتژی ما چنین است که با محصولات عالی اما قیمت مناسب به سراغ مشتریان برویم. ما می خواهیم همچون لکسوس در دنیای اتومبیل ها باشیم نه تویوتا یا BMW

طراحی و ایجاد درایور ها و بعد از آن طراحی هدفون های منحصر بفرد و بعد از آن تولید آن باعث شده که 1more بهترین هدفون ها با مناسبترین قیمت ها را به بازار عرضه کند.

لذت بردن از موسیقی به همان کیفیتی که در استدیو اجرا و ضبط شده دیگر یک خواسته لوکس نیست بلکه این یک استاندارد در هدفون های 1more است.

تکنولوژی انحصاری صوت ، صدا را با همان کیفیت اجرای خواننده بشنوید!

از آنجایی که درایورها در هدفون مهمترین قسمت آن است ، 1more در طراحی و تولید هدفون تو گوشی E1001 از درایورهای انحصاری با دیافراگم3 لایه استفاده کرده که داخلی ترین لایه آن از فلزی که در صنایع هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد ساخته شده که این فلز رسایی صدای بسیار بالایی داشته و به دلیل جرم کم آن ، از فولاد نیز مستحکم تر است که در نتیجه استفاده از این فلز صدای طبیعی تر با فرکانس بالاتر تولید می کند.

دولایه بیرونی دیافراگم از پلیمر ارتجاعی (PET) ساخته شده که این ساختار به شکل قابل توجهی بیس و وضوح صدا را بالا میبرد.

pic01-w700

تکنولوژی ساختار ترکیبی انحصاری درایور ها

مبدل ها در هدفون های تو گوشی 1more از جمله مدل E1001 از 3 لایه تشکیل شده که دو لایه آن درایور با ساختار Balanced Armature و یک لایه درایور Dynamic است. این ترکیب درایور ها در کنار هم باعث تجربه شنیدن صدای بسیار دقیق و بی نظیر با قدرت و وضوح بالا می شود.

pic02-w700

قدرت ورودی بالا ، صدای طبیعی بدون اعوجاج

کار کردن دو موتور در درایور هدفون E1001 باعث می شود که صدای گرم و طبیعتی تری به گوش برسد و همچنین با وجود قدرت ورودی بالا ، صدا بدون هیچ اعوجاج و نویزی به گوش شما می رسد. این موتور ها با پوشش منحصربفرد سیلیکونی با دومام احاطه شده که باعث می شود هیچ نویز و خراشی در صدا ایجاد نشود.

pic03-w700

فرکانس متعادل ، صدای دقیق و نُت به نٌت

فرکانس متعادل در هدفون تو گوشی E1001 باعث شده که بیس صدا با اینکه نسبت به برندهای دیگر 3 برابر شده  اما آزار دهنده نباشد و همچنین این تعادل منجر به این می شود که صدای دقیق و واضح مورد نظر خواننده کاملا به گوش برسد.

راحت و ارگونومیک

پدهای توگوشی و ارگونومیک که به راحتی در گوش فیت می شوند ، راحتی ، عدم شنیدن صدای خارجی و نویز و بیس بیشتر را باعث می شود.

pic05-w700

میکروفن داخلی با وضوح صدای بالا

میکروفن یکپارچه با تکنولوژی MEMS که باعث انتقال صدا با وضوح بالا در زمان مکالمه می شود . سیم میکروفن به طور جداگانه از یک کانال استریو کشیده شده .

کابلی از جنس لباس ضد گلوله !

جنس روکش کابل هدفون E1001 از کولار بوده که این جنس در لباس های ضد گلوله استفاده می شود و این که با وزن کم و قابلیت کشسانی بالا و همچنین مقاومت در برابر گره خوردگی و پارگی لذت استفاده از  این هدفون منحصر بفرد را چندبرابر می کند.

pic09-w700

بدنه آلومینیومی ، یک حس لاکچری!

در طراحی و ساخت بدنه این هدفون از آلومینیوم CNC شده و خش دار برای زیبایی ، مقاومت و همچنین وقار این هدفون استفاده شده است .

pic08-w700

سازگار با اندروید و iOS

E1001 با تمامی سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار بوده و بهترین عملکرد را دارد و از طرف دیگر تمامی کلید های کنترلی آن بر روی هر دو سیستم عامل قابل استفاده است.

pic06-w700

pic07-w700

E1001 ، جوایز و گواهی نامه ها

محصولات برند 1more از جمله مدل E1001 توسط هنرمندان فعال عرصه موسیقی و استدیو های تولید موسیقی جهان مورد استفاده قرار گرفته و از این رو جایزه برترین طراحی را در سال 2016 از کمپانی آلمانی iFDesign دریافت کرده و همچنین در  سال های 2001 ، 2006 ، 2007 و 2009 توسط برنده جایزه مهندسی میکس صدا Luca Bignardi مورد استفاده قرار گرفته.

از دیگر جوایز این هدفون قدرتمند به جایزه PCmag و Cnet می توان اشاره کرد که در سال 2016 به عنوان محصول برتر انتخاب شده است.

از دیگر جوایز اهدا شده و Review هایی که توسط کمپانی های مطرح دنیا در مورد این هدفون انجام شده میشود به موارد زیر اشاره کرد :

  1. برترین هدفون توسط وبسایت و کمپانی Picky Ears
  2. بهترین هدفون و هدفون تو گوشی توسط کمپانی و سایت Cnet
  3. بهترین هدفونی که می توانید بخرید توسط کمپانی و وبسایت Digital Trends
  4. برترین هدفون از نظر منتقدان توسط کمپانی و وبسایت Positive Feedback
  5. بهترین هدفون سال 2016 توسط وبسایت و کمپانی Home Theater Review
  6. برترین محصول سال توسط وبسایت و کمپانی Headphone Guru
  7. برنده جایزه Richard Beers توسط کمپانی T.H.E. Show
  8. برنده جایزه 2017 Edison توسط کمپانی Edison Awards
  9. برنده جایزه بهترین محصول توسط کمپانی HiFiPlus

pic04-w700

مقایسه استانداردهای E1001 با استانداردهای جهانی

screen-shot-1395-10-25-at-1-45-45-pm

همه دلایل برای انتخاب E1001 هدفون تو گوشی 1more

با تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا از جمله درایور سه لایه و آلیاژ های استفاده شده در ساختار آن که از فلز مورد استفاده در صنایع هوا فضا بوده و همچنین فرکانس متعادل و طراحی راحت و ارگونومیک پدهای تو گوشی و همچنین میکروفن داخلی با کانال استریو جداگانه که باعث تبادل صدا با وضوح بالا می شود و از طرف دیگر انتخاب این محصول توسط حرفه ای های موسیقی و صدا و دریافت جایزه طراحی 2016 از کمپانی iF و در کنار تمامی این ویژگی های قیمت مناسب آن E1001 را نسبت به مدل های مشابه خود از برندهای دیگر متمایز کرده و یک انتخاب مناسب برای کسانی که می خواهند یک هدفون خاص و مناسب برای استفاده روزمره و حتی حرفه ای داشته باشند مناسب است.

این هدفون هم اکنون در ایران با گارانتی شرکت راندمان در فروشگاه های معتبر اینترنتی مثل دیجی کالا و ایران هدفون به فروش می رسد و شما می توانید برترین هدفون سال 2016 رو با مناسب ترین قیمت همگام با تمام جهانیان داشته باشید.

مشخصات فنی

screen-shot-1395-10-25-at-1-45-34-pm

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • amir pazaj
    amir pazaj | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    توی جدول آخر نوشته ولتاژ 5mW در صورتی باید ولت باشه mV

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی