ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شما هم برنامه نویس اندروید شوید [رپورتاژ آگهی]

سال گذشته در جشن گردهمایی آخرسال توسعه دهندگان برنامه های اندروید در ایران (پنجشنبه بازار) آمارهای جالبی از ابعاد این بازار منتشر شد که برخی از این آمار عبارتند از : وجود بیش از 20 ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال گذشته در جشن گردهمایی آخرسال توسعه دهندگان برنامه های اندروید در ایران (پنجشنبه بازار) آمارهای جالبی از ابعاد این بازار منتشر شد که برخی از این آمار عبارتند از :

وجود بیش از 20 میلیون دستگاه هوشمند در ایران که برنامه بازار برروی 17 میلیون از تلفن ها و تبلت های اندرویدی نصب است و بیش از 4 میلیون نفر از این جمعیت دارای اکانت کاربری و سابقه خرید برنامه هستند. و در این بین برخی برنامه ها در بازار فروش بیش از 100 میلیون تومان در ماه دارند.

بنابراین یک بازار بدون واسطه و بی دردسر فراهم شده تا هرکس بتواند با تکیه بر خلاقیت و ایده ها و توسعه دانش فنی خود، به فروش های چندصد میلیونی دست یابد.طی دو سال گذشته نیز برنامه ها و بازی های زیادی که بعضا توسط افراد تازه کار و بی ادعا ساخته شده بودند، به این سطح از فروش و درآمد رسیدند. همچنین شرکت های بزرگ و معتبر زیادی به دنبال استخدام توسعه دهندگان برنامه های موبایل هستند و شدیدا نیاز و کمبود نیروی متخصص در این زمینه در بازار کار محسوس است.

هنوز دیر نشده و برای شروع فرصت هست. شما هم می توانید یکی از برنامه نویسان اندروید موفق شوید!

یک تیم 3 نفره از طراحان و برنامه نویسان فعال اندروید (رضا معلمی، میلاد نوری و محسن براتی) یک دوره آموزشی سه روزه برای علاقه مندان به آموزش برنامه نویسی اندروید تدارک دیده اند که شما نیز با شرکت در این دوره آموزشی می توانید به جمع توسعه دهندگان برنامه های اندروید بپیوندید.

در دوره مقدماتی، مباحث اولیه برای شروع و ساخت یک برنامه ساده و همچنین روش های شروع قسمت های پیچیده تر و توسعه برنامه های حرفه ای با مثال های عملی وکاربردی به کارآموزها آموزش داده خواهد شد . و در پایان دوره هر کارآموز قادر خواهد بود ایده های خود را بصورت یک برنامه اندروید پیاده سازی و در بازار منتشر کند.

این دوره از 26 تا 28 فروردین بمدت سه روز متوالی و هر روز 8 ساعت برگزار خواهد شد. محل برگزاری دوره موسسه کهکشان نور واقع در خیابان یوسف آباد تهران است. در طول دوره از کارآموزها با ناهار گرم و میان وعده نیز پذیرایی خواهد شد. برای مطالعه سرفصل های دوره و ثبت نام می توانید به سایت این دوره به نشانی http://androidlearn.ir مراجعه نمائید.

برای ثبت نام فقط تا پایان روز 23 فروردین 94 فرصت دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام من میخوام به کمک برنامه نیسی اندروید درامدزایی کنم اما نمیدونم از کجا شروع کنم و چه طور یاد بگیرم لطفا کمکم کنید یا بهترین منبعشو بهم معرفی کنید هر کس اطلاعاتی در مورد درامد زایی اینترنتی یا اندرویدی یا .... داره حتما با من در میون بذاره هزینشم هر چه خواست میدمش.mohammad666f@gmail.com
    09332178013

  • z7z
    z7z | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

    یادش بخیریه زمانی یه نارنجی بودش داخل داشتیم جاواواندرویدیادمی گرفتیم ولی خب خدابیامرزش

  • Neo
    Neo | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    من تو آموزش دانش پژوهان شرکت کردم فقط به خاطر اینکه توصیه دیجیاتو بود اما پشیمون شدم واقعا مزخرف بود . هیچ چیزی بهتر از یوتیوب و Stack over flow نیست

  • mohammad
    mohammad | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    بیزحمت مدل اموزش از راه دور هم تبلیغ کنید
    ما که تهران نیستیم چه کنیم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی