ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تهیه بلیط هواپیما؛ ارزانتر و ساده‌تر از آنچه که تصورش را بکنید [رپورتاژ آگهی]

خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، یکی از انواع خرید اینترنتی است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی از میان اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است؛ افرادی که پس از انتخاب مقصدشان، به دنبال راههای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، یکی از انواع خرید اینترنتی است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی از میان اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است؛ افرادی که پس از انتخاب مقصدشان، به دنبال راههای سریعتری برای مهیا کردن ملزومات سفر خود هستند. اما کدام سامانه اینترنتی، برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما، مناسبتر است؟

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از کاربردی‌ترین سامانه های خرید اینترنتی است. این سامانه در حقیقت، یک موتور جستجوی حرفه‌ایست که در کوتاهترین زمان ممکن، فهرستی کامل از تمامی بلیط های هواپیما موجود در مسیر درخواستی مسافر را به نمایش می‌گذارد تا کاربر به سادگی قادر به انتخاب و خرید مناسبترین بلیط هواپیما از لیست نمایش داده شده باشد.

رزرو و خریداری هر نوع بلیط هواپیمای پروازهای داخلی و خارجی، اعم از سیستمی و چارتر در انواع کلاس های پروازی اکونومی و بیزینس در قاصدک 24 مهیاست. علاوه بر اینها تیم پشتیبانی این مجموعه نیز، هفت روز هفته به صورت تمام وقت پاسخگوی نیاز کاربران محترم قاصدک 24 می‌باشند. بدین ترتیب با قاصدک 24 می‌توانید، ساده‌تر از آنچه که تصورش را می کنید، بلیط ارزان هواپیما دلخواهتان را انتخاب، رزرو و خریداری نموده و نخستین گام یک سفر لذت بخش را تجربه نمایید.

صفر تا صد خرید آنلاین بلیط هواپیما در سامانه اینترنتی قاصدک 24

چه نوع بلیط هواپیمایی مدنظرتان است؟ لوکس یا ارزان قیمت؟ چارتر یا سیستمی؟ تفاوتی ندارد که کدامیک از این بلیط ها را برای سفر انتخاب کرده‌اید، قاصدک 24 گسترده‌ترین مجموعه بلیط های هواپیما را در اختیارتان قرار می‌دهد بدین ترتیب می‌توانید مطابق با سلیقه خود، بلیط هواپیمایی را خریداری نمایید که از لحاظ اقتصادی نیز با بودجه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، همخوانی دارد.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای خود، تنها کافیست با در اختیار داشتن مشخصات فردی، یک آدرس پست الکترونیکی (ایمیل)، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن، به سایت این سامانه به آدرس www.ghasedak24.com مراجعه نمایید و با انتخاب تاریخ سفر و مبدا و مقصد مورد نظرتان از فیلدهای مربوطه و طی باقی مراحل خرید، بلیط هواپیما دلخواه خود را رزرو و خریداری و آن را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

یک سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، علاوه بر اعتبار و جامعیت می بایست دارای کارایی مناسب نیز بوده و ارائه خدمات آن با سرعت و امنیت توأم باشد. اعتبار یک سامانه می‌تواند، خریدی ایمن را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد و جامعیت آن، دامنه انتخاب را گسترده‌تر می‌سازد بدین ترتیب می‌توانید خریدی امن، آسان و ارزان را تنها در یک سامانه تجربه نمایید.

قابل توجه است که در قاصدک 24، امکان کنسلی و استرداد قیمت بلیط هواپیما نیز به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکتهای هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری ممکن خواهد بود؛ از این رو شما قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد، در یک سامانه خواهید بود.

در پایان شایان ذکر است، بلیط هواپیما سفر خود را علاوه بر سامانه اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، می توانید از اپلیکیشن موبایل قاصدک 24 نیز خریداری نمایید. این نرم افزار در حال حاضر بر روی نسخه های اندروید و IOS گوشی‌های هوشمند قابل نصب و استفاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SpiDeRBoY
    SpiDeRBoY | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    قیمتای سپهر 360 کمتر از اینه. برای یه مسیر خاص چک کنین مشخصه

  • Ali.T
    Ali.T | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    این سایت چندتا ایراد عمده داره
    اول اینکه تاریخ رفت رو نمیشه یه بازه انتخاب کرد و حتما باید یه روز مشخص باشه
    دوم اینکه توی جست و جو نمیشه توی فیلتر چند نوع پرواز رو انتخاب کرد. مثلا نمیشه چارتر و اکونومی رو انتخاب کنی. باید بینش یکیشو انتخاب کنی
    این تجربه یه بار استفاده نصفه نیمه من ازین سایت بود
    قطعا ایرادات دیگه ای هم داره که من متوجه نشدم
    بهتره بجای تبلیغ یکم هم توی رفع ایرادات هزینه کنیم
    لطفا نظر من رو تایید کنین

مطالب پیشنهادی