ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جام جهانی فوتبال با مدیران خودرو؛ پیش بینی کنید و جایزه بگیرید [رپورتاژ آگهی]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، همزمان با تهیه و تدارک مقدمات برگزاری بیست و یکمین دورهٔ رقابت های جام جهانی فوتبال توسط فدراسیون بین ‌المللی فوتبال (فیفا)، مدیران خودرو تولید کننده خودرو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، همزمان با تهیه و تدارک مقدمات برگزاری بیست و یکمین دورهٔ رقابت های جام جهانی فوتبال توسط فدراسیون بین ‌المللی فوتبال (فیفا)، مدیران خودرو تولید کننده خودرو های برند MVM و CHERY در ایران اقدام به برگزاری کمپین "هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" در قالب مسابقه پیش ‌بینی چگونگی گروه بندی و نتایج مسابقات تیم ملی فوتبال ایران خواهد کرد. این کمپین شامل چهار مسابقه پیش ‌بینی مجزا خواهد بود و موضوع هر یک از قسمت های مسابقه مرتبط با مراحل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه است.

هر یک از هموطنان عزیز می ‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو، در این مسابقات شرکت کرده و به قید قرعه برنده جوایز نفیس این کمپین باشند. به امید موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه.جام جهانی فوتبال 2018 بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از 14 ژوئن 2018 تا 15 ژوئیه 2018 در کشور روسیه برگزار خواهد شد. حق امتیاز این مسابقات در تاریخ 2 دسامبر 2010 به روسیه اهدا شد.

این اولین جام جهانی در تاریخ است که در اروپای شرقی برگزار می‌ شود. مسابقات نهایی شامل 32 تیم است که 31 تیم آن از طریق مسابقات مقدماتی انتخاب می‌شوند و یک تیم نیز به عنوان میزبان به صورت خودکار مشخص می‌شود.

مجموع بازی‌های این تورنمنت 64 مسابقه است که در 12 ورزشگاه و 11 شهر برگزار خواهد شد. دیدار فینال این تورنمنت نیز در تاریخ 15 ژوئیه 2018 در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir از جزئیات این مسابقه مطلع شده و در آن شرکت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی