ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هنگام خرید مبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]

خرید چیزی مانند یک مبل ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر بیاید، اما زمانی که تنوع آنها را بررسی کنید، شاید کمی گیج شوید. اغلب خریداران مبلغ زیادی را صرف خرید مبلی می‌کنند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید چیزی مانند یک مبل ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر بیاید، اما زمانی که تنوع آنها را بررسی کنید، شاید کمی گیج شوید.

اغلب خریداران مبلغ زیادی را صرف خرید مبلی می‌کنند که راحت نیست، کیفیت ندارد، با دکور منزل آنها همخوانی ندارد و یا حتی واقعا آن را دوست ندارند. پیشنهادهای ارائه شده  در این مطلب به خرید مبل مناسب و متناسب با نیاز شما کمک خواهد کرد.

چه مبلی می‌خواهید؟

تنوع سبک‌های مبل‌ بسیار زیاد است، پارچه‌های مبلی جنس و طرح‌های بسیار متنوعی دارند و هزاران شکل و اندازه از مبل‌ها وجود دارد. قبل از اقدام برای خرید مبل در نظر داشته باشید که چه مبلی می‌خواهید. به اندازه و رنگ اتاق فکر کنید. درباره‌ی سبک و فرم مبل تصمیم بگیرید.

انواع مختلف مبل: مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل چوبی، مبل ال، مبل تخت‌خواب شو و ... است. لزومی ندارد که همه‌ی این مبل‌ها را بشناسید، می‌توانید از طریق سایت دیوار مدل‌های مختلف مبل را مقایسه کنید و ببینید که چه سبکی را دوست دارید.

چند نفر هستید؟

به تعداد افرادی که قرار است از این مبل استفاده کنند فکر کنید. خرید مبل هفت نفره برای اتاق نشیمن با خرید مبل برای اتاق مطالعه‌ی شخصی تفاوت دارد. بسیاری از مردم خوششان نمی‌آید که به دلیل کمبود جا روی درز بین دو نشیمن‌گاه مبل بنشینند.

به گزارش ویرلن، از نظر استاندارد هر فردی باید زمانی که روی مبل می‌نشیند حداقل یک کف دست با نفر کناری فاصله داشته باشد.

چه کسی روی مبل خواهد نشست؟

اگر بچه دارید در نظر داشته باشید که نمی‌توانید اقدام به خرید مبلمان رنگ روشن کنید. بهتر است برای خرید یک مبل چرم مقاوم تیره هزینه کنید که تمیز کردن آن هم ساده باشد. همچنین اگر حیوان خانگی دارید باید پارچه‌ای را انتخاب کنید که در برابر نخ کش شدن مقاوم باشد.

اگر مبلی که خریداری می‌کنید برای یک اتاق رسمی است و می‌دانید که چیزی روی آن ریخته نمی‌شود، می‌توانید به سمت مدل‌های ظریف‌تر و روشن‌تر بروید.

روی مبل بنشینید

قبل از خرید روی مبل بنشینید و راحتی آن را تست کنید. بهترین روش تست یک مبل نشستن روی آن و فکر کردن به احساسی است که دارید. برخی از مبل‌ها برخلاف ظاهرشان بسیار سفت هستند و برخی دیگر زمانی که رویشان می‌نشینید بیش از انتظار شما نرم هستند؛ به طوری که شما در آن فرو می‌روید. دسته‌های مبل عامل دیگر راحتی آن هستند.

کیفیت ساخت مبل را بررسی کنید

پس از بررسی ظاهر و سایز و راحتی مبل، باید جنس چوب، نوع اتصالات و ... را بررسی کنید.

  • از فروشنده اطلاعاتی راجع به ساخت مبل بخواهید. پایه‌ها باید با پیچ و مهره به هم وصل شده باشند؛ زیرا چسب برای اتصال قطعات مبل کافی نیست.
  • جنس چوب به کار رفته در ساخت مبل عامل مهمی در کیفیت و قیمت آن است. اگر چوب به کار رفته در ساخت از چوب نرمی مانند درخت کاج است، نباید هزینه‌ی زیادی برای آن مبل بدهید. برخی از چوب‌ها برای حشرات جذابیت ندارند. برای مثال چوب درخت گردو به دلیل سخت و تلخ بودن مورد استقبال حشرات نیست و همین باعث طول عمر آن می‌شود.
  • فوم یا ابری که داخل مبل است (زیرکار) نیز اهمیت دارد. برخی از این ابرها به سرعت کوفته می‌شوند و فرو می‌روند.
  • جنس پارچه روی قیمت مبل تاثیر دارد. پارچه‌ی مقاوم باعث طول عمر بیشتر مبل شما می‌شود.

برای مشاهده‌ی قیمت‌های مختلف خرید مبل به سایت دیوار مراجعه کنید. همچنین اگر قصد فروش مبل خود را دارید اقدام به ثبت‌نام در دیوار و ثبت آگهی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۲ آذر ۱۳۹۶

    (مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل چوبی، مبل ال، مبل تخت‌خواب شو و … است. لزومی ندارد که همه‌ی این مبل‌ها را بشناسید، می‌توانید از طریق سایت دیوار مدل‌های مختلف مبل را مقایسه کنید و ببینید که چه سبکی را دوست دارید)همین الان رفتم توی برنامه دیوار اصلا فیلتر مدل مختلف مبلارو نداره که بخوای مقایسه کنی کاش به جای تبلیغات یه کم روی خود برنامه وقت میزاشتین بهترش میکردین?

مطالب پیشنهادی