ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

روش‌های نوین کسب درآمد [رپورتاژ آگهی]

امروزه به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی و ... میزان هزینه اولیه لازم برای شروع یک کسب و کار جدید بسیار افزایش یافته است و این امر به یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد ایجاد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی و ... میزان هزینه اولیه لازم برای شروع یک کسب و کار جدید بسیار افزایش یافته است و این امر به یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد ایجاد یک کسب و کار را دارند و بخصوص جوانان تبدیل شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اگر این سرمایه اولیه را نداشته باشند نمی‌توانند یک کار جدید شروع کرده و به درآمد زایی برسند.

این درحالی است که در دنیای نوین امروزی روش‌هایی وجود دارند که حتی به سرمایه اولیه هم نیاز ندارند و یا سرمایه اولیه مورد نیاز آن‌‌ها بسیار ناچیز است. در این مقاله روش‌های نوین کسب درآمد را بیان خواهیم کرد تا شما نیز به راحتی و بدون نیاز به سرمایه زیاد کسب و کار جدیدی برای خود ایجاد کنید.

روش‌های نوین کسب درآمد

کار در منزل و کسب درآمد در خانه راه‌حل مناسبی برای از بین بردن هزینه‌های زیاد شروع یک کسب و کار می‌باشد حال سوال پیش می‌آید که چه کسب و کارهایی را می‌تواند در خانه ایجاد کرد؟

روش‌های مختلفی برای شروع درآمدزایی با سرمایه کم وجود دارد که ما در این مقاله آن‌ها را در قالب روش‌های نوین کسب درآمد برای شما بیان خواهیم کرد.

تلگرام بستر جدید و مناسب برای درآمدزایی

تلگرام پر کاربرترین برنامه پیام‌رسان در ایران به شمار می رود که همین امر فرصتی است برای درآمدزایی و استفاده از قابلیت‌های مختلف آن برای ایجاد یک کسب و کار جدید و یا توسعه کسب و کار موجود.

کانال‌های تلگرامی بسیار برای درآمدزایی مناسب هستند اما چگونه؟ به این صورت که شما می‌توانید یک کانال تلگرامی با موضوع پرطرفدار ایجاد کنید و ممبرهای خود را با استفاده از روش‌های مختلف افزایش دهید. بعد از این کار کانال شما آماده پولسازی خواهد بود، تبلیغات فقط یکی از روش‌هایی است که شما می‌توانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

روش دیگر برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد فروشگاه تلگرامی است. شما می‌توانید محصولات و یا اجناس خود را از طریق تلگرام به فروش برسانید. این کار برای افرادی که هزینه و دانش لازم برای ایجاد یک سایت فروشگاهی را ندارند بسیار مناسب است.

لازم به ذکر است که درآمدزایی در تلگرام جزو روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت محسوب می‌شود.

تولید محتوا کنید

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد با سرمایه کم در خانه تولید محتواست. برای این منظور شما باید ابتدا پیش از هر کاری روش‌ها و اصول تولید محتوا را بیاموزید و چند نمونه کار مناسب برای خود تدارک ببینید. سپس می‌توانید این نمونه کارها را به مجلات مختلف اینترنتی ارسال کنید و به عنوان تولید کننده محتوا در آن‌ها به فعالیت مشغول شوید. تنها لازمه این کار یک سیستم کامپیوتری می‌باشد.

محصولات آموزشی تهیه کنید

اگر در حوزه خاصی تخصص دارید مطمئن باشید که افرادی هستند که تمایل دارند تخصص شما را یاد بگیرند. پس دست به کار شوید و در حوزه تخصصی خود اقدام به تولید محصولات آموزشی کنید، این محصول می‌تواند متنی، صوتی، و یا ویدیویی باشد. بعد از تولید محصول آموزشی خود می‌توانید از طرق مختلف مانند سایت‌های آموزشی این محصول را بفروش برسانید. به این طریق شما می‌توانید در یک زمان کوتاه به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

پول دیجیتال، روشی نوین برای کسب درآمد

تمامی مواردی که در بالا گفته شد به دلیل آنکه افرادی زیادی در آن حوزه‌ها در حال فعالیت هستند علاوه مشکلات مخصوص به خود مشکل بزرگ رقابت را نیز دارا هستند و به همین دلیل هم بهرحال سقف و محدودیت درآمد را شامل می‌شوند. اگر به دنبال روشی هستید که درآمد بالا و بدون دغدغه داشته باشد باید روشی را انتخاب کنید که معمول نشده و نوین باشد. پول دیچیتال، تمامی این موارد را شامل می‌شود، روشی که افراد زیادی از آن اگاهی ندارند و به قول معروف یک بازار ناب برای درآمد زایی می‌باشد. کسب درآمد از پول دیجیتال! این حوزه فعالیت شامل روش‌هایی متنوع از جمله کسب درآمد از طریق بیت کوین، وان کوین و ... است که زیرساخت‌های لازم آن نیز در کشور ایران درحال فرآهم سازی می‌باشد.

کتاب پول دیجیتال به صورت جامع و با جزئیات کامل طریقه کسب درآمد از این روش را برای شما بیان می‌کند. این کتاب تمامی مجوزهای لازم برای انتشار و پخش مانند کد شابک، مجوز وزارت ارشاد و همچنین نشان طلایی رسانه را دریافت کرده است.

دریافت کتاب آموزش کامل پول دیجیتال

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • 68shakiba
    68shakiba | ۱۶ آذر ۱۳۹۶


    برای به دست آوردن چندین نوع راه از جمله:
    ۱-خریدن بیت کوین و یا هر نوع پول دیجیتال دیگه و نگه داشتن آن در داخل بلاک چین و بعد از‌گذشت یه مدت وقتی دیدی سود کردی آن را می فروشی
    ۲- استخراج کردن بیت کوین توسط دستگاههای مخصوص که فقط در گروه بحث آن می شد و خریده این دستگاهها سرمایه زیادی می خواد و نگه داری آن خیلی حساس است و مصرف برق بالا و سال به سال استخراج آن سخت میشه و این دستگاهها برای هر کس نمیشه چون کار با آن هم کمی تخصص می خواد
    ۳- مثلا پول دیجیتال مثل الکترینیوم میاد و در مدت ۴۰ روز توکن های خودش را می فروشه و شما میاید آن را خریداری می کنید و نگه می دارید و بعد یک سال اگه قیمتش بالا رفت آن را می فروشید و نکته مهم این است باید رو کوینی سرمایه گذاری کرد که پشتوانه قویی داره و نباید به کوینی اومد اعتماد کرد همین الکترنیوم پشتوانه قوی داره میشه روش سرمایه کرد
    ۴- مثلا کوین جدیدی میاد با پشتوانه قوی و با ارزهای دیگه هم تبادل میشه فرق این کوین با کوین قسمت
    ۳ در این است طی که شما بسته یا پکیج را می خرید و در طی یک مدت مثلا ۳ ماه به شما کوین میده مثلا شما ۱۰۰ یورو رو بسته سرمایه کردید بعد سه ماه اندازه ۵۰۰ یورو یه شما کوین میده و هم چنین بسته بالاتری هم دارند این قسمت بسیار عالی می باشد چون با خرید بسته کمپانی قسمتی از استخراج کوین را به شما اختصاص میده که همان کار گزینه ۲ انجام میشه و بدون دردسر و بعدا هفته ای شما از کوین مورد نظر می توانید استخراج کنید و نگه دارید که گزینه ۱ را هم می توانید در اینجا انجام دهید


    در گزینه ۴ نسبت به گزینه های دیگه برتری دارد چون راحت هفته به هفته استخراج می کنید و را به کوین بزرگ مثل بیت کوین و اتریوم تبادل میشه و بهترین پیشنهاد من به شما گزینه ۴ است

  • 68shakiba
    68shakiba | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    پول دیجیتال اگه بلد باشید می توانید بهترین کسب درآمد را باهاش کرد

  • test asef
    test asef | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    من خودم از طریق درست کردن پک های تلگرامی دارمد دارم ... پروژه کم میاد ولی خب کار راحتیه و ارزش وقتشو داره

  • test asef
    test asef | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    ممنون مغاله خوبی بود?

  • رایان عبادی نژاد
    رایان عبادی نژاد | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    توضیح بیشتر میدادین بد نبود .مثلا چن تا نمونه برا سایت هایی ک میشه تولید محتوا کرد و درامد داشت میاوردین =)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی