ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کاریابی تنها با چند کلیک ساده [رپورتاژ آگهی]

در زمانه‌ای که همه‌ی کارها به صورت آنلاین انجام می‌شوند، یک سایت خوب می‌تواند نقش یک موسسه‌ی کاریابی قدرتمند را داشته باشد. تا چند سال پیش وقتی در جستجوی کار بودید، تنها منبع شما برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در زمانه‌ای که همه‌ی کارها به صورت آنلاین انجام می‌شوند، یک سایت خوب می‌تواند نقش یک موسسه‌ی کاریابی قدرتمند را داشته باشد.

تا چند سال پیش وقتی در جستجوی کار بودید، تنها منبع شما برای پیدا کردن معدود فرصت‌های شغلی، صفحات ضمیمه‌ی روزنامه‌ی پرتیراژ کشور و شهرتان بود که اگر شانس می‌آوردید می‌توانستید جایی کار مناسب پیدا کرده و استخدام شوید.

از طرف دیگر کارفرمایان نیز همیشه در پیدا کردن نیروهای مورد نیاز و متخصص با مشکل روبه‌رو بودند. همین فاصله و فرصت باعث شد تا موسساتی تحت عنوان کاریابی شکل بگیرد که وظیفه‌ی اصلی آنها معرفی کارفرما و کارجو بود.

موسسات کاریابی در واقع به عنوان مرکزی فعالیت می‌کردند که کارفرمایان، فرصت‌های شغلی و نیاز به نیروی کار را به آنها اعلام می‌کردند. از طرف دیگر کارجویان به جای اینکه به روزنامه‌ها سر بزنند، در موسسات کاریابی ثبت نام می‌کردند و با توجه به اینکه ممکن بود فرصت‌های شغلی بیشتر و متنوعی وجود داشته باشد، شانس آنها برای پیدا کردن شغل بیشتر می‌شد.

درست است که موسسات کاریابی به خوبی توانستند خلا موجود بین کارفرمایان و کارجویان را پر کنند. هنوز هم تا حدودی از همین روش استفاده می‌شود و تعداد موسسات کاریابی نیز نسبت به گذشته بیشتر شده است.

هزینه های تحمیل شده از سوی موسسات کاریابی رغبت کارجویان و کارفرمایان به این موسسات را کاهش داده

اما مشکلات موجود در این بخش نیز باعث شد تا کارجویان به دنبال راه دیگری باشند. از یک سو هزینه‌های مربوط به درج آگهی برای کارفرمایان و از سوی دیگر هزینه‌ی یک ماه حقوق برای کارجویان سبب شده است تا هر دو طرف رغبت زیادی نسبت به این روش نداشته باشند.

از طرف دیگر موسسات کاریابی صرفا با عجله نیروهای موجود را به کارفرمایان معرفی می‌کنند و مولفه‌های مورد نیاز را در این بین در نظر نمی‌گیرند. معمولا کارفرمایان برای جذب نیروی مورد نیاز خود شرایطی دارند که باید کارجویان نسبت به آن خوب توجیه شوند، ولی هنگام مصاحبه مشخص می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.

حال اگر بخواهیم این شرایط را در مورد موسسات کاریابی تهران در نظر بگیریم با توجه به وسعت این کلانشهر، موقعیت‌های شغلی زیاد، تعداد زیاد کارجویان، پراکندگی فرصت‌های شغلی و شرایط مختلف استخدامی، بی‌شک وضعیت پیچیده‌تر خواهد بود.

با توجه به بروز چنین مشکلاتی و با توجه به پیشرفت استفاده از تکنولوژی و میزان نفوذ اینترنت در بین مورد و در راستای تسهیل ارتباط کارجو و کارفرما، سایت‌های مرجعی راه‌اندازی شدند که به خوبی نقش کاریابی را ایفا می‌کنند.

در سایتی چون شیپور شما برای کاریابی ساده‌ترین راه را پیش‌رو دارید. کافی است وارد سایت شیپور و بخش استخدام شوید و به‌راحتی با استفاده از جستجو یا فیلترهای سایت با انبوهی از فرصت‌های شغلی مواجه شوید.

از طریق سایت یا اپلیکیشن شیپور می توانید به رایگان آگهی استخدام ثبت کنید

حال فرض کنید در تهران هستید و به جای مراجعه به انواع موسسات کاریابی تهران، تنها کافی است از هر جایی که هستید به سایت یا اپلیکیشن شیپور دسترسی داشته باشید. از آنجایی که درج آگهی استخدام در این سایت مرجع رایگان است، کارفرمایان زیادی علاقه دارند تا به جای مراجعه به موسسات کاریابی، آگهی خود را در سایت شیپور ثبت کنند.

مزیت دیگری که وجود دارد این است که به جای ارتباط دائم با کاریابی، جهت ثبت فرصت‌های شغلی، حذف یا تغییر آنها، در چند گام ساده می‌توان فرصت شغلی مورد نظر را ثبت کرد. از طرفی هیچ محدودیتی در ثبت فرصت‌های شغلی به صورت رایگان وجود ندارد.

ضمن اینکه به عنوان کارفرما خیالتان راحت است که فرصت‌های شغلی خود را در یک سایت کاریابی مرجع ثبت کرده‌اید و روزانه تعداد زیادی کارجو به طور مستقیم یا از طریق موتورهای جستجو به سایت شیپور سر می‌زنند و دغدغه‌ای برای پیدا کردن کار با هزینه‌ی زیاد ندارند.

حال این سیستم برای کاریابی در تهران به عنوان یک شهر بزرگ به مراتب مزایای بیشتری دارد. چرا که به جای مراجعه به موسسات کاریابی تهران از هر نقطه‌ی شهر به مکانی دورتر، کارجویان و کارفرمایان تنها به سایت شیپور سر می‌زنند و هر توضیحی لازم باشد در اختیار یکدیگر می‌گذارند.

کارجویان به جای سردرگمی در موسسات کاریابی تهران و رویارویی با فرصت‌های شغلی که نمی‌دانند مناسب آنها است یا نه، مستقیما متن آگهی کارفرما را مطالعه می‌کنند و در صورت نیاز به او تماس می‌گیرند تا از جزئیات دقیق باخبر شوند.

کاریابی در تهران یا هر نقطه‌ای از ایران تنها به سادگی چند کلیک انجام می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به کیوسک‌های روزنامه‌ فروشی یا موسسات کاریابی نیست.

می توانید آگهی رایگان خود در شیپور را اینجا ثبت کنید. همچنین اگر در جستجوی کار هستید، به راحتی از طریق شیپور آگهی های مرتبط را مشاهده نمایید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ilyma13
    ilyma13 | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    عجب!!!کاریابی با چند گلیک ساده!!!

  • مهدی
    مهدی | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    دیوار تموم شد نوبت شیپور شد!

مطالب پیشنهادی