ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بروسلی، زاکربرگ و استیو جابز؛ یک ویژگی مشترک دارند [رپورتاژ آگهی]

این روزها ایده ها هستند که همه جا در حال پروازند. دانش آموزان، دانشجویان، و حتی کسانی که سالهاست در کار و حرفه ی خود مشغول فعالیت هستند، ایده ای در سر دارند و کلید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها ایده ها هستند که همه جا در حال پروازند. دانش آموزان، دانشجویان، و حتی کسانی که سالهاست در کار و حرفه ی خود مشغول فعالیت هستند، ایده ای در سر دارند و کلید اجرای آن را در گرو فناوری های نسل جدید می بینند.

حتماً شما هم چند مورد اینچنینی برایتان پیش آمده است؛ با خودتان گفته اید خوب می شد اگر یک وب سایت برای فروش اینترنتی فلان محصول داشته باشیم. یا خوب است فلان وب سایت خارجی که نمونه ایرانی ندارد را پیاده سازی کنم و کسب درآمد کنم یا این اپلیکیشن موبایل هیچ همتای ایرانی ندارد... 

در ادامه با ما همراه باشید.

ایده پردازی؛ نخستین قدمی که کم تر به عمل تبدیل می شود

معمولاً اولین قدم بسیاری از افراد بعد از ایده پردازی، آخرین قدم آنهاست. چون برای اجرایی کردن ایده، نیازمند منابع مالی هستند. سرمایه گذارها هم معمولاً جواب مثبتی به فرد بدون رزومه نمی دهند. راه چاره ی چنین مشکلی چیست؟ راهی که میلیونرها پیموده اند پاسخی است به این پرسش.

آنهایی که در بسته را باز کردند

بزرگترین و سودآورترین شرکت های دنیای امروز، در صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات، کامپیوتر و نرم افزار فعالیت می کنند. تبعاً میلیونرهای نسل جدید نیز صاحبان همین شرکت ها هستند. از اپل و مایکروسافت و فیسبوک و یاهو گرفته تا نمونه های ایرانی همچون همکاران سیستم و آتیه داده پرداز (پشتیبان سیستم بانکی کشور) و طرفه نگار (تولیدکننده نرم افزار هلو) و وب سایت آپارات و اپلیکیشن اندرویدی بازار. صاحبان همه ی این کسب و کارها، خود مهارت برنامه نویسی را از پایه آموخته اند. جالب است بدانید چند نفر از این افراد، حتی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه کاره رها کرده اند.

راه بروسلی، زاکربرگ، جابز و همتایان

راه اجرای ایده ای که در سر دارید و کسب درآمد میلیونی، کسب مهارت در زمینه ای خاص مانند برنامه نویسی و طراحی وب سایت و همچنین ساخت اپلیکیشن موبایل است. چرا که حتی اگر شما کار دیگری داشته باشید و بتوانید هزینه های استخدام تیم برنامه نویس را پرداخت نمایید، بازهم به دلیل عدم درک فنی، نمی توانید بدانید در چه زمانی باید چگونه توسعه ای به سیستم اضافه نمایید.

اگر تا به حال حتی یک خط هم کدنویسی نکرده اید، اگر حتی از کوچکترین مسائل مرتبط با توسعه وب سایت و اپلیکیشن های موبایل اطلاعی ندارید و یا اگر حتی به قول خودتان دیگر سنی از شما گذشته و برای شروع یادگیری برنامه نویسی دیر شده است و یا تصور کنید که از پس آن بر نخواهید آمد. به شما پیشنهاد میکنیم تجدید نظر کنید و کمربندهای خودتان را ببندید و در سفر  6 هفته ای "وب چارتر" همراه ما به آسمان طراحی و برنامه نویسی وب سفر کنید.

می پرسید وب چارتر چیست؟ وب چارتر یک مجموعه آموزش طراحی و برنامه نویسی وب سایت که  توسط آموزش دات آی تی (amoozesh.it) به زبان فارسی دوبله شده و در طول 10 فصل، از پایه به شما مباحث HTML، CSS، Javascript، jQuery، Bootstrap، WordPress، PHP، MySQL، API و اپلیکیشن موبایل را می آموزد.

این مجموعه تا یک هفته بعد از عید فطر (2 مرداد) با 17 درصد تخفیف در وب سایت آموزش.آی.تی به آدرس amoozesh.it قابل خریداری است. حتماً از این فرصت بی نظیر استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن
    محسن | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    چرا نظر من قرار ندادین؟
    ها

  • علی علیزاده
    علی علیزاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    این همه چیز فقط تو دوتا دی وی دی!!!
    مگه میشه؟؟؟مگه داری!!!

مطالب پیشنهادی