ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهارت‌هایتان را تبدیل به پول کنید [رپورتاژ آگهی]

هر یک از ما استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی داریم که ما را نسبت به سایر اطرافیان‌مان متمایز می‌کند. داشتن صدای خوب، سرودن اشعار زیبا، ایجاد وب‌سایتی حرفه‌ای، طراحی پرتره‌ای زیبا، پخت غذاهای خوشمزه، خلق شعارهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر یک از ما استعدادهای ذاتی و مهارت‌هایی داریم که ما را نسبت به سایر اطرافیان‌مان متمایز می‌کند. داشتن صدای خوب، سرودن اشعار زیبا، ایجاد وب‌سایتی حرفه‌ای، طراحی پرتره‌ای زیبا، پخت غذاهای خوشمزه، خلق شعارهای تبلیغاتی و ... خوب، این مهارت‌ها را داریم. اما؛

چگونه مهارتهایمان را به دیگران نشان دهیم؟

اینترنت بهترین ابزار برای اشتراک مهارت‌هایتان است. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی، در وبلاگ شخصی، در تالارهای گفتگو و ... مهارت‌هایتان را به دیگران معرفی کنید. اما پیشنهاد من چیزی دیگر است! نظر شما در مورد وب‌سایتی که مخصوص این کار باشد چیست؟ جایی که برای معرفی استعداد‌ها و مهارت‌ها و تبدیل آنها به پول ایجاد شده باشد! آیا چنین جایی وجود دارد؟

بلی! «انجام میدم دات کام» برای همین منظور ایجاد شده است. انجام میدم به شما کمک می‌کند تا ایده‌ها، تجربیات، استعدادها، مهارت‌هایتان را در معرض فروش قرار دهید و از آنها کسب درآمد کنید.

برای شروع چه باید کرد؟

اگر این سوال شما هم هست، به شما تبریک می‌گوییم؛ شما کار را شروع کرده اید. داشتن انگیزه مهمترین مرحله کار است. در مرحله بعدی شما باید در انجام میدم عضو شوید.

اولین کاره خود را ایجاد کنید

ابتدا مروری روی توانمندی‌های خود بکنید و ببینید که می‌خواهید کدام یک از مهارت‌هایتان را در انجام میدم نمایش دهید، سپس به صفحه ثبت کاره جدید بروید. کار تقریبا تمام است!

کسب درآمد بیشتر!

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در انجام میدم معرفی کاره‌های دیگران است. با کمک ماژول بازاریابی مشارکتی و یا لینک بازاریابی مشارکتی که در صفحه‌ی کاره‌های دیگران وجود دارد و معرفی آنها می‌توانید به درآمد بیشتر هم فکر کنید.

در ضمن! فراموش نکنید که از ابتدای تیر تا 18 مرداد 94 با خرید و فروش در انجام میدم شما شانس برنده‌شدن یک دستگاه iphone 6 plus gold را نیز به خود هدیه می‌دهید. پس تا دیر نشده اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر موسوی
    امیر موسوی | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    خوب این بخش آخرش گفته توی تیرماه 94!!! این مطلب 4 مرداد منتشر شده که :/

مطالب پیشنهادی