ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اجاره آپارتمان و زندگی در کوچه‌ پس‌کوچه‌های ستارخان [رپورتاژ آگهی]

ستارخان، یکی از مهمترین خیابان‌های غرب تهران است که در منطقه 2 شهرداری پایتخت واقع شده است. این خیابان طویل به یاد مجاهدت‌های ستارخان، سردار ملی که در برابر نیروهای دولتی ضد مشروطه در تبریز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ستارخان، یکی از مهمترین خیابان‌های غرب تهران است که در منطقه 2 شهرداری پایتخت واقع شده است. این خیابان طویل به یاد مجاهدت‌های ستارخان، سردار ملی که در برابر نیروهای دولتی ضد مشروطه در تبریز مبارزه کرد، به این نام نامگذاری شده است. پیش از انقلاب، ستارخان را با نام خیابان تاج می‌شناختند.

ستارخان کجاست؟

ستارخان از شرق و غرب به دو بزرگراه شهید چمران و یادگار امام منتهی می‌شود و از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از جنوب هم با خیابان آزادی تمام می‌شود. در واقع این محله قدیمی با وجود بزرگراه‌های اطرافش و بزرگراه شیخ فضل الله نوری که از میان این محله می‌گذرد، به راحتی به خیابان‌ها و بزرگراه‌های اصلی شهر تهران دسترسی دارد.

افرادیکه می‌خواهند به این محله نقل مکان کرده و قصد خرید آپارتمان در ستارخان را دارند و یا هدف‌شان رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان است، بهتر است با مطالعه این گزارش کمی به حال و هوای این محله پر جنب و جوش و زنده آشنا شوند.

در واقع ستارخان به نام برق آلستوم هم مشهور است، کارخانه برق آلستوم که شامل یک نیروگاه با ظرفیت کم و پست توزیع برق است در این محله قرار دارد و میزان زیادی از شهرت این محله به خاطر وجود همین کارخانه است. مساحت این محله بزرگ حدود 1570000 متر مربع و جمعیت آن هم بالغ بر 20480 نفر است.

امکانات محله

این محله دارای پارک‌ها و بوستان‌های متعددی مانند شاهین، شکوفه، میلاد، لاله و مهدیه است. بازارچه سنتی آن هم که در بین ساکنین تهران و به خصوص غرب‌نشینان بسیار مشهور است و در روزهای مختلف هفته، افراد برای خرید هر آنچه که لازم دارند به این بازارچه سنتی که در خیابان ستارخان واقع شده است، مراجعه می‌کنند، یکی از اماکن مهم و مشهور این محله هست.

این محله دارای مراکز خرید متنوع دیگری مانند پاساژ مفید در خیابان دریان‌نو و مرکز تجاری مروارید در خیابان ستارخان هم هست. ضمن اینکه اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌های متعددی در شمال و جنوب خیابان ستارخان قرار گرفته و فعالیت می‌کنند و میزبان اهالی و افرادی هستند که از خارج از محله به این اماکن برای صرف غذا و وقت‌گذرانی مراجعه می‌کنند.

ساکنین این محله در صورت نیاز به مراکز درمانی می‌توانند به بیمارستان دولتی امیرالمومنین (ع) در خیابان شهر‌آرا و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در تهران ویلا مراجعه کنند که علاوه بر کادر پزشکی مجرب با بسیاری از بیمه‌ها طرف قرارداد هستند.

ستارخان دارای مراکز آموزشی و مذهبی فراوانی است، در محدوده طرح ترافیک هم قرار ندارد و علاوه بر دسترسی راحت از طریق اتوبوس و تاکسی به ایستگاه مترو صادقیه و شادمان هم نزدیک است.

جستجو برای خانه‌ای مناسب

در ستارخان‌ خانه‌های نوساز و قدیمی‌سازی فراوانی هستند که در کوچه‌های نسبتا پهن ساخته شده‌اند. در این کوچه‌ها رفت و آمد و زندگی جریان دارد. با ورود به خیابان‌های اصلی این محله با مراکز و دفاتر تجاری و اداری زیادی روبرو خواهید شد. برای اجاره آپارتمان در ستارخان و یا خرید منزل مسکونی یا اداری بهترین راه جستجو در سایت دیوار است. با مراجعه به بخش املاک این سایت می‌توانید منزل یا دفتر کاری مناسب و هماهنگ با بودجه خود پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    این کلیه موارد توی ستارخانه
    https://www.naroon.com/?content=search&regID=3954&status=1

مطالب پیشنهادی