ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

داوری دهمین جشنواره وب و موبایل ایران به میزبانی اقامت ۲۴ [رپورتاژ آگهی]

با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین مکانیزه شدن بیشتر کسب کارها، زمینه فعالیت بسیاری از صنعت‌ها و مشاغل از جمله انجام رزرو هتل تغییر کرده و به سمت و سوی فعالیت در بستر اینترنت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین مکانیزه شدن بیشتر کسب کارها، زمینه فعالیت بسیاری از صنعت‌ها و مشاغل از جمله انجام رزرو هتل تغییر کرده و به سمت و سوی فعالیت در بستر اینترنت و فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

بسیاری از استارت آپ ها و کسب و کار ها، تلاش می کنند تا در حوزه تجارت الکترونیک با ارائه خدمات متفاوت، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و با راه اندازی نرم افزار های موبایلی و یا وب سایت های کارآمد، اقدام به ارائه خدمات و فروش محصول خود به شیوه ای متفاوت کنند.

از این رو هر ساله جشنواره ای با عنوان جشنواره وب و موبایل ایران، برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی در کشور برگزار می گردد.

در ابتدا این جشنواره به صورت مجزا، تحت دو برند، جشنواره وب ایران توسط شایان شلیله، در سال 1387 و به منظور معرفی وب سایت های برتر فارسی زبان و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران، برای انتخاب بهترین نرم‌افزارهای موبایل فارسی‌زبان توسط میلاد احرامپوش و محسن براتی پایه‌گذاری شده‌ و سپس در جهت هم‌افزایی بیشتر، از سال ۱۳۹۲ این دو جشنواره با یکدیگر ادغام و تحت نام جشنواره وب و موبایل ایران برگزار گردیده‌است.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته، نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وب سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

در سال جاری، این داوری در شهر مشهد و با میزبانی سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور با نام تجاری اقامت 24 که خود یکی از منتخبین پیشین این جشنواره در بخش های گوناگون از سال های ابتدایی آغاز به کار جشنواره تا کنون بوده و در زمینه رزرواسیون هتل در شهرهای مختلف از جمله هتل های مشهد، هتل های کیش، هتل های تهران و ... فعالیت می­ کند، از تاریخ 5 بهمن ماه به مدت 2 روز در هتل 5 ستاره پردیسان مشهد برگزار می گردد.

به گفته مدیران اقامت 24 این وب سایت به دلیل دریافت تندیس های گوناگون در بخش های مختلف جشنواره وب و موبایل ایران در سال های گذشته، در سال 1396 حمایت از برگزاری جشنواره را نسبت به حضور به عنوان یکی از شرکت کنندگان، در اولویت دانسته و حمایت مادی و معنوی از جشنواره را جایگزین دریافت نشانی دیگر از این جشنواره کرده است.

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و اعلام برندگان در اواخر هر سال، تحت عنوان کنفرانس وب و موبایل ایران و با استقبال چشمگیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات و موبایل در تهران برگزار می‌شود.

این رویداد شامل سخنرانی چهره‌های برجسته، کارگاه‌های آموزشی و میزگرد‌های مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز بوده و در پایان نیز برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران معرفی می‌شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آن‌ها اهدا می شود.

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، جدا از اعلام برندگان هر ساله شاهد حضور مدیران برتر شرکت های بزرگ حوزه وب و موبایل ایران خواهد بود. همچنین کارگاه های تخصصی مختلفی در زمینه‌های مرتبط با کسب و کارهای آنلاین در این رویداد برگزار خواهد شد.

امسال در اختتامیه جشنواره، نمایشگاه ویژه ای با حضور استارتاپ های مطرح ایران برگزار خواهد شد و همچنین این رویداد در دو روز برگزار خواهد شد تا فرصت کافی برای شرکت در تمام کارگاه ها و پنل ها و سخنرانی ها برای همه فراهم باشد.

برای تهیه بلیت اختتامیه جشنواره می‌توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

evand.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی