ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لیست قیمت آیفون ایکس و گلکسی s8 در بازار [رپورتاژ آگهی]

تصور کنید می‌توانستید قبل از خرید در مغازه یا خرید آنلاین قیمت بقیه فروشگاه‌ها را یکجا در گوشی ببینید و مقایسه کنید. دیگر لازم نبود ساعت‌ها وقت و انرژی برای پیدا کردن ارزان‌ترین قیمت بگذارید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تصور کنید می‌توانستید قبل از خرید در مغازه یا خرید آنلاین قیمت بقیه فروشگاه‌ها را یکجا در گوشی ببینید و مقایسه کنید. دیگر لازم نبود ساعت‌ها وقت و انرژی برای پیدا کردن ارزان‌ترین قیمت بگذارید. چقدر خرید راحت می‌شد! اپلیکیشن و وبسایت ترب (بهترین قیمت بازار) این کار را برای شما انجام می‌دهد.

قیمت‌های لحظه‌ای بیش از یک میلیون محصول را از بین حدود 200 فروشگاه معتبر می‌توانید با یک کلیک در ترب ببینید. به همین سادگی ! فقط کافی است اسم محصول را در ترب بنویسید و ظرف کمتر از یک ثانیه ترب قیمت‌های فروشگاه‌ها را جست‌وجو می‌کند و نتیجه را به شما نمایش می‌دهد. برای خرید کافی است روی نام فروشگاه کلیک کنید.

تمامی فروشگاه‌هایی که ترب قیمت آن‌ها را نمایش می‌دهند دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند. علاوه بر قیمت فروشگاه‌ها، ترب همزمان قیمت محصول مورد نظر شما از بین محصولات دست دوم وبسایت ثبت آگهی شیپور نشان می‌دهد. بدین ترتیب ترب مرجع خوبی برای برآورد قیمت بازار برای محصول مورد نظر شما می‌تواند باشد.

برای مثال از این لینک قیمت گوشی iphone X 64GB را در فروشگاه‌های مختلف با هم می‌بینیم.

طرفداران گوشی‌های سامسونگ هم می‌توانند لیست قیمت گوشی سامسونگ نوت 8 را از این لینک ببینید.

علاوه بر این ترب امکان جست‌وجوی قیمت بر اساس دسته‌بندی محصولات را نیز به کاربران می‌دهد. برای مثال از لینک لیست قیمت گوشی هوآوری می‌توانید قیمت انواع گوشی هوآوی بر اساس فیلترهای کمترین قیمت و بیشترین قیمت و محبوب‌ترین را ببینید.

همچنین ترب قیمت‌های روزها و ماه‌های گذشته محصولات را در نمودار نشان می‌دهد. با این نمودارها می‌توانید ببینید در هر روز هر فروشگاه چه قیمتی روی محصول گذاشته بود و آیا روند قیمت محصول در بازار صعودی یا نزولی است.

برای مثال نمودار زمانی تغییر قیمت در پاییز امسال برای قیمت گوشی سامسونگ S8 را می‌بینیم.

(از نمودار واضح است که با افزایش قیمت دلار متوسط قیمت بازار در حال افزایش است.)

ترب در به‌روزرسانی جدید لیست قیمت خودرو در نمایشگاه‌های خودرو سطح شهر را به لیست قیمت محصولات خود اضافه کرده است. از این پس می‌توانید قیمت لحظه‌ای انواع خودرو در نمایشگاه‌های شهرهای مختلف ببنید و در یک نگاه اطلاعات کلی از قیمت بازار را داشته باشید.

لینک دانلود اپلیکیشن برای اندرویید

لینک دانلود اپلیکیشن برای ios

لینک وبسایت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی
    علی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    متاسفانه قسمت نمودار قیمت کلا مشکل داره! جهت تست...در خود اپلیکیشن. یک محصول رو به علاقمندی ها اضافه کنید. اون محصول رو در دیجی کالا زیر نظر بگیرید چند روز... میبینید که تغییرات قیمت رو اصلا نشون نمیده! معلوم نیست بر چه اساسی تغییرات ثبت میشه!

  • amir
    amir | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    نرم افزار پر از باگ قیمتا اکثرا اشتباه برنامه کاملا مسخره ایفون 7پلاس 128 با 8پلاس 256 قیمتش 50تومن فرق داره یا گوشیای دیگه !!!!

مطالب پیشنهادی