ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سهم تکنولوژی از اجاره روزانه منازل مبله ایران [رپورتاژ آگهی]

محل اقامت شما مهم است. سایت شب برای بهبود کیفیت اقامت در منازل شخصی تاسیس شد. حاصل فعالیت یکساله مجموعه شب ارائه هزاران اقامتگاه شخصی مطمئن و ده ها هزار شب اقامت در نقاط مختلف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محل اقامت شما مهم است. سایت شب برای بهبود کیفیت اقامت در منازل شخصی تاسیس شد.

حاصل فعالیت یکساله مجموعه شب ارائه هزاران اقامتگاه شخصی مطمئن و ده ها هزار شب اقامت در نقاط مختلف کشور است.هدف این مجموعه ایجاد بستر لازم برای معرفی اقامتگاههای  شخصی سلامت و جذاب کشورمان و ایجاد تجربه های نو برای میهمانان است.شب به عنوان اولبن مجموعه اجاره روزانه با نظارت بر کیفیت اقامت در فضای مجازی، افتخار همکاری با میزبانان متعهد و میهمانان با سلایق متنوع را داشته است. شب با مدلسازی کامل فضای اجاره ویلای کشور موفق به خلق مسیری مطمئن برای تضمین  پرداخت ، اصالت و نظافت منازل گشته و باپشتیبانی 24 ساعته و تیم تامین رضایت مشتری ، در هرلحظه از اقامت همراه شماست.

شما در سایت شب می‌توانید از شهرهای بزرگ تا روستا های دنج ایران،   اقامتگاه شخصی خود را رزرو کنید.کافیست  در سایت شب اجاره ویلا در شمال، اجاره ویلا در کیش، اجاره ویلا در تهران و اطراف تهران و اجاره روزانه آپارتمان درمشهد یا سایر شهرها را انتخاب کنید. سایت شب پرداخت شما را تضمین کرده و قابلیت استرداد وجه و پرداخت مبلغ لغو رزرو را داراست.بی شک انتخاب مکان مناسب برای اسکان شما در سفر یکی از فاکتورهای مهم محسوب می گردد. آیا در شهری که سفر می کنید و یا به روستایی دور از شهر می خواهید سفر کنید هتل یا اتاقی برای اسکان شما وجود دارد؟

سایت شب، سامانه آنلاین رزور ویلا، امکانات متفاوتی را برای اجاره ویلا در شهر و یا روستای مورد نظر به شما می دهد. بهترین گزینه برای اجاره یک خونه عالی برای نوروز.

از طریق  سایت شب ، میتوانید با انتخاب شهر مقصد و مدت اقامت سفر،  ویلای مورد نظر خود را در شمال، یا مکان انتخابی خود را در مشهد رزرو کنید.
اما این بار با مبلغی که باید برای یک اتاق در هتل پرداخت می کردید، میتوانید یک منزل را با تمام وسایل، بطور کامل در اختیار داشته باشید. گروه "شب"، در صدد فراهم کردن آرامش و راحتی هر چه بیشتر شما سفردوستان عزیز می باشد.

اجاره ویلا در شمال و در تمامی نقاط ایران، یکی دیگر از مزایای سایت شب، پوشش کامل اجاره دهندگان در سطح کشور می باشند.

اجاره سوئیت، اجاره خانه و آپارتمان های ویلایی در شهرهای مختلف ایران هم اکنون قابل رزرو می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alex
    alex | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    منم از این سایت یه اپارتمان با آشپزخانه فرنیش گرفتم
    لیست تازه کمیسیونم ندادم
    https://www.naroon.com/?content=search&CatID=4521

  • Amir M Zadeh
    Amir M Zadeh | ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

    من از این وب سایت ویلا گرفتم و راضی بودم

مطالب پیشنهادی