ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تماشای آنلاین انیمیشن و کارتون را با آفرینک تجربه کنید [رپورتاژ آگهی]

آفرینک به عنوان یک سرویس VOD اختصاصی پخش و تولید محتوا برای رده سنی کودک و نوجوان با ظاهر و بستری جدید سال نو را به شما تبریک میگوید. آفرینک با در اختیار داشتن گستره ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آفرینک به عنوان یک سرویس VOD اختصاصی پخش و تولید محتوا برای رده سنی کودک و نوجوان با ظاهر و بستری جدید سال نو را به شما تبریک میگوید.

آفرینک با در اختیار داشتن گستره متنوعی از محتواهای مختلف در حال خدمت رسانی است، از کارتون دوبله فارسی و انیمیشن جدید مانند انیمیشن کوکو که امسال برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد، گرفته تا کارهای کلاسیک و خاطره انگیزی مثل کارتون باب اسفنجی و تام و جری و عناوین دیگر. آفرینک با هدف ایجاد فضایِ امن تماشای کارتون و انیمیشن به تولید دوبله های فارسی اختصاصی میپردازد و از این مسیر با تولید کارتون دوبله فارسی، فضا را برای لذت بردن و آموزش کودکان در زمان های سرگرمی آماده میکند.

ما اعتقاد داریم از مسیر سرگرمی میشود با کودکان ارتباط نزدیکتر و صمیمانه تری برقرار کرد و اگر در آن سرگرمی بصورت فکر شده و با ایده های تربیتی، نکات آموزشی رو گنجاند که یک بازی برد-برد را با کودکانمان شروع کرده‌ایم.

نحوه کار با آفرینک بسیار ساده و کاربرپسند هست. شما با ورود به سایت یا اپلیکیشن آفرینک و وارد کردن شماره تلفن خودتان میتوانید اشتراک ما را خریداری کنید. شیوه ها و بازه های مختلفی برای پرداخت حق اشتراک وجود دارد اما با گرفتن هر کدام از آنها شما میتوانید بدون محدودیت از تمام محتواهای موجود در سرویس استفاده کنید.

در اپلیکیشن آفرینک تنظیمات مختلفی برای نظارت بر استفاده کودکان وجود دارد. با مشخص کردن بازه سنی کودک خودتان میتوانید از محتواهایی که بصورت اختصاصی برای این سنین آماده شده استفاده کنید.

با مشخص کردن میزان استفاده میتوانید مشخص کنید که فرزندتان در طول روز چه مقدار و چه ساعتهایی از آفرینک استفاده کند. شما حتی با تنظیماتی که در اپلیکیشن وجود دارد میتوانید مشخص کنید فرزندتان چه ژانرهایی را نگاه کند، شاید دوست نداشته باشید بچه ها محتواهای اکشن را ببینند یا اینکه فیلمهای درام و غم انگیز را برای آنها مناسب ندانید. با آفرینک میتوانید به کودکانتان ساعت هایی پر از شادی و خنده و سرگرمی آموزی را پیشنهاد دهید و مطمئن باشید که بعضی وقتها یک انتخاب و خرید خوب فقط به اندازه چند تا کلیک ساده از شما فاصله دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahtab Jahandar
    Mahtab Jahandar | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    گند این اپ های نمایش دهنده فیلم های آنلاین رو دراوورند یکی دو تا سه تا نه 100تا

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    در عنوان به جای رده سنی نوشتید رده "سونی"

مطالب پیشنهادی