ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش ساخت درگاه پرداخت آنلاین [رپورتاژ آگهی]

زندگی آسان شاید اصلی‌ترین هدفی است که تکنولوژی در راستای آن پیشرفت می‌کند و پرداخت الکترونیک ابزاری است که برای جا به جایی آسان‌تر حواله به کمک ما آمد. در زندگی امروز ما، قطعاً آسان‌ترین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زندگی آسان شاید اصلی‌ترین هدفی است که تکنولوژی در راستای آن پیشرفت می‌کند و پرداخت الکترونیک ابزاری است که برای جا به جایی آسان‌تر حواله به کمک ما آمد. در زندگی امروز ما، قطعاً آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای پرداخت هر وجهی پرداخت الکترونیک است. پیش‌تر افراد برای تهیه کالای مورد نیاز خود وقت خود را صرف بازارگردی می‌کردند اما رفته رفته با روی کار آمدن خریدهای اینترنتی مشتریان به این نوع خرید به علت صرفه جویی در وقت علاقه‌مند شدند و این بازار خرید اینترنتی رونق گرفت.

اما از این تعداد مشتری افراد زیادی از خرید منصرف می‌شدند چرا که برای پرداخت باید هزینه خرید خود را نقدا و حضورا به پست تحویل می‌دادند و این خود فرایند پیچیده تر و طولانی تری را از زمان فشردن کلید خرید تا زمان دریافت کالا و رسیدن پول به فروشنده بوجود می آورد. اما امروزه این خرید‌ها با اندکی تغییر زندگی را برای ما راحت‌تر کرده اند. اینترنت به عنوان یکی از ابزار‌های جدید پرداخت این امکان را فراهم کرده تا فروشندگان کالا و خدمات بتوانند با سرعت بالا کالای خود را بفروشند و خدمات ارائه دهند.

در این روش افراد قادر خواهند بود کالا و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری و دریافت کنند. نکته حائز اهمیت در این روش امنیت پرداخت، سهولت استفاده، تجربه کابری مناسب و پشتیبانی خوب است. فروشندگان و خریداران برای دردسر کمتر گرایش بیشتری به اینگونه پرداخت دارند زیرا به سادگی و تنها با شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و کد cvv2  پول پرداخت می‌شود و با این روش دیگر نیازی نیست نگران جابه‌جایی پول و گم شدن آن باشید زیرا پول شما یک‌راست به حساب بانکی شما می‌رود.

پس اگر صاحب کسب و کاری هستید که در ازای ارائه خدمات یا کالا پولی دریافت می‌کنید و به دنبال بستری امن و مدرن و متعهد به خدمات با کیفیت بالا برای پرداخت وجه هستید توصیه ما به شما این است که همین حالا برای ساخت درگاه پرداخت اقدام کنید و اگر تصور شما این است که برای پیدا کردن سایت قابلی اطمینان که تضمین بالا در برابر خدمات به شما ارائه دهد به مشکل بر می‌خورید یا باید وقت و هزینه بالایی برای ایجاد این درگاه صرف کنید و وقت و حوصله ی کاغذ بازی ندارید باید به شما بگویم سخت در اشتباهید.ما در ادامه این مقاله به شما کمک می کنیم در کمتر از یک ساعت صاحب یکی از امن ترین و مطمئن ترین درگاه‌های پرداخت اینترنت شوید.

ما به تمامی صاحبان سایت‌ها و بلاگ‌های تجاری، صاحبان کسب و کار‌های الکترونیک، تمامی شرکت‌ها و مؤسسات و خرده فروش‌های سطح اینترنت و تمامی افرادی که برای ارائه خدمات یا کالا به مشتریان خود پول دریافت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم حتما این مطلب را بخوانند.

درگاه پرداخت دخلستان:

درگاه پرداخت دخلستان در سال 1395 به منظور ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و ساده سازی فضای پرداخت برای تمامی کاربران اینترنت نه‌تنها وبمستر‌ها که نیاز به سایت یا مجموعه‌ای داشته باشند بلکه تمامی کاربرانی که نیاز به درگاه پرداخت واسط بدون داشتن سایت هستند، راه‌اندازی شده‌است و ضمن پرداخت های انجام شده برای کاربران در حال حاضر هیچگونه کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند.

مزایای استفاده از درگاه واسط دخلستان:

  • درگاه پرداخت ما مجهز به ماژول اکثر سیستم‌ها با قابلیت اضافه کردن ماژول‌های درخواستی کاربران
  • کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای بابت خدمات دریافت نمی‌کند
  • تضمین تراکنش هایی که در درگاه پرداخت دخلستان پرداخت شده تا 24 ساعت
  • دارای امکانات پرداخت نظیر دکمه پرداخت و لینک پرداخت واسط دخلستان
  • امکان درج بی‌نهایت تصویه حساب در روز، عدم محدودیت حداقل موجودی جهت تسویه حساب
  • ثبت نام و انجام تمامی مراحل لازم مانند تایید موبایل و ارسال مدارک و تایید نهایی درکمتر از پنج دقیقه
  • لازم به ذکر است که مدیریت درگاه پرداخت دخلستان با سیستم تبلیغاتی پاپ آپ پلاس یکسان بوده و برای سال‌ها شاهد فعالیت این تیم در فضای مجازی وهمراه وبمستر ها بوده اید.

چگونه یک درگاه پرداخت شخصی در دخلستان ایجاد کنیم:

فرض می‌کنیم شما صاحب یک سایت، وبلاگ , کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام هستید که از طریق آن کار می‌کنید یا کالاهایی را به ‌فروش می‌رسانید. شما می‌توانید یک شماره کارت در اختیار مشتری خود قرار دهید؛ اما لازم به ذکر است که خیلی از مشتری ها به دلیل سخت و وقت‌گیر بودن مراجعه به عابر بانک و انجام فرایند پرداخت از خرید منصرف می‌شوند و این مسئله یکی از دلایل کاهش فروش است.

شما با ساخت یک درگاه شخصی و کارتخوان مجازی خرید را بسیار ساده‌تر کرده و احتمال منصرف شدن مشتری به دلیل سخت و وقت‌گیر بودن فرایند پرداخت را بسیار کاهش داده‌اید. در این روش شما یک لینک برای خریدار ارسال می‌کنید و وی با کلیک بر روی آن به صفحه پرداخت و سپس به درگاه پرداخت بانک منتقل می‌شود و با استفاده از مشخصات کارت خرید خود را انجام می‌دهد. سپس یک پیام رسید که شامل کد رهگیری،ساعت و تاریخ است را دریافت می‌کند.شما نیز یک پیامک دریافت می‌کنید و از نام و نام خانوادگی خریدار و مبلغ پرداختی آن مطلع می‌شوید. در ادامه با ما همراه باید تا شما را با نحوه ساخت این درگاه در دخلستان آشنا کنیم.

1.به درگاه پرداخت واسط مراجعه کنید.

  1. مطابق تصویر زیر فرم موجود در صفحه ثبت نام را پر کنید.
  2. پس از تکمیل ثبت نام یک لینک به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد. روی لینک کلیک نمایید تا وارد پنل کاربری خود شوید.
  3. در پنل کاربری، متنی مانند تصویر زیر برایتان به نمایش در خواهد آمد. روی لینک‌ موجود کلیک کنید و شماره موبایلتان را تایید کنید.
  4. در این مرحله باید تصویر کارت ملی‌تان را روی سایت آپلود نمایید.
  5. پس از انجام مراحل تایید هوییت، برای استفاده از درگاه پرداخت ابتدا باید با ثبت درخواست در قسمت درگاه پرداخت با مشخصاتی مانند نام دامنه و ایپی سرور و موضوع فعالیت و پس از تایید نهایی توسط تیم مدیریت میتوانید به کمک پلاگین های موجود , سایت خود را به درگاه پرداخت وصل نمایید.

7.از طریق افزونه‌ها (پلاگین) افزونه‌ی پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این قسمت از سایت مجموعه‌ای از پلاگین‌های اتصال  به درگاه پرداخت نیاز هست را قرار داده‌ایم و هر مورد با توضیحات لازم بصورت متن و تصویر وجود دارد که اگر لینک دانلود هر مورد مشکل داشت یا آزمون از نظر شما کافی نبود یا پلاگین دیگری را نیاز داشتید حتماً با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۹ فروردین ۱۳۹۷

    عضو نشدم ، اما رابط کاربری وبسایت فوق العاده مزخرف بوووود بی نهایت یعنی ... داشبورد رو نمیدونم تست نکردم. بهتره یه فکری به حال رابط کاربری وبسایت بکنید.

مطالب پیشنهادی