ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرینتر رنگی دست دوم
رپورتاژ آگهی

مروری بر بهترین پرینترهای رنگی سال 2018 [رپورتاژ آگهی]

کمتر پیش می‌آید که کسی برای مصارف خانگی به سراغ خرید و فروش پرینتر رنگی برود. مگر اینکه خریدار قصد چاپ عکس در خانه داشته باشد. پریترهای رنگی عموما کیفیت مناسبی برای چاپ نوشته‎‌ها ندارند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کمتر پیش می‌آید که کسی برای مصارف خانگی به سراغ خرید و فروش پرینتر رنگی برود. مگر اینکه خریدار قصد چاپ عکس در خانه داشته باشد. پریترهای رنگی عموما کیفیت مناسبی برای چاپ نوشته‎‌ها ندارند مگر اینکه برای رنگ مشکی از کاتریج مجزا استفاده شود. در این صورت هزینه بالای مصرف جوهر در پرینترهای جوهرافشان چندان مقرون به صرفه نیست و پرینترهای لیزری ارجحیت دارند.

HL-L8360CDW ساخت کمپانی برادر یکی از پرینترهای لیزری رنگی است که PC Magazine در لیست برترین‌ها قرار داده است. این دستگاه 320 دلار قیمت دارد اما در ایران حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. دارای ارتباط وای فای و قابلیت چاپ دو رو و سرعت پرینت تا 32 برگ در دقیقه به صورت رنگی و سیاه و سفید است. البته با قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر هم می‌توان یک دستگاه باکیفیت جوهرافشان در بازار خرید و فروش پرینتر رنگی پیدا کرد.

برای مثال پرینتر مدل  OfficeJet Pro 6978 اچ پی که در لیست برترین‌های Techradar  هم به چشم می‌خورد تنها 99 دلار قیمت دارد. قابلیت کپی، اسکن و فکس، سرعت چاپ رنگی 11 برگ در دقیقه، ظرفیت سینی کاغذ  260 برگ و توان چاپ ماهانه  20.000 برگ ویژگی‌های این دستگاه است. پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 هم که بیشتر به کار چاپ عکس در خانه می‌آید، سرعت چاپ رنگی 5 برگ در دقیقه و یک میلیون تومان قیمت دارد. در سایت دیوار نمونه بسیار سالم و تمیز آن با کارکرد پایین به مبلغ 700000 تومان هم قابل خریداری است. در حالی که در سایت دیجی کالا 1 میلیون 350 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. WF-4720 از دیگر پرینترهای جوهری رنگی اپسون است که امتیاز بالایی به دست آورده و 180 دلار قیمت دارد.

پرینتر رنگی دست دوم

WF-4630 اپسون با میانگین قیمت 280 دلار در صدر جدول منتخب‌های Techradar  قرار گرفته است. این دستگاه چندکاره و جوهرافشان برای چاپ در حجم‌های بالا بسیار به صرفه است و با  Maxify MB5320500 دلاری کانن و X551dw 380 دلاری اچ پی رقابت می‌کند. جثه برزگی دارد و بنابرین باید بر روی یک میز یا پایه مختص پرینتر قرار بگیرد. قابلیت چاپ دورو و اسکن دارد، حداکثر ظرفیت کاغذ 330 برگ است و سرعت چاپ 20 برگ رنگی و یا سیاه و سفید در دقیقه دارد. تنها ایرادی که به WF-4630 می‌توان گرفت سر وصدای آن هنگام پرینت کردن است.

Pixma TS8050 چندکاره کانن 15 برگ سیاه و سفید و 10 برگ رنگی را در دقیقه چاپ می‌کند و به اندازه 100 برگ ظرفیت کاغذ دارد. این دستگاه برای کسانی مناسب است که در سفرند و یا به یک پرینتر کوچک برای چاپ عکس نیاز دارند. قیمت این دستگاه حدودا 200 یورو است که البته در بازار خرید و فروش پرینتر رنگی در ایران در رده گران‌قیمت‌ها جا می‌گیرند. کانن می‌گوید که TS8050 جدید ۳۰ درصد کوچکتر از مدل‌های قبلی در این رده است و به خاطر ابعاد ۱۳۹×۳۲۴×۳۲۷ که دارد آنقدر کوچک هست که بتوان آن را روی میز یا قفسه در دفترهای خانگی قرار داد. اگ سفت و سخت به دنبال مدل‌های جدید نباشید، پرینترهای قدیمی کانن را در سایت دیوار با قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر می‌توان خریداری کرد. مثلا یک عدد پرینتر چندکاره لیزری رنگی و در حد نو کانن در دیوار به قیمت 300 هزار تومان آگهی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی