ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاربوی
رپورتاژ آگهی

کاربوی: جامع ترین اپلیکیشن خدمات خودرو در محل [رپورتاژ آگهی]

اپلیکیشن کاربوی با ارائه آنلاینِ خدمات خودرو در محل، قصد دارد در هرجایی که هستید نگران ماشینتان نباشید و به راحتی سرویس خودرو دریافت کنید. خدمات کاربوی در حال حاضر شامل: تعویض روغن و فیلتر، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اپلیکیشن کاربوی با ارائه آنلاینِ خدمات خودرو در محل، قصد دارد در هرجایی که هستید نگران ماشینتان نباشید و به راحتی سرویس خودرو دریافت کنید. خدمات کاربوی در حال حاضر شامل: تعویض روغن و فیلتر، تعویض لنت ترمز، تعویض باطری، پنچرگیری تیوبلس و کارواش سبز می باشد که از بروزرسانی هفتگی اپلیکیشن می توان متوجه چشم انداز بلند این تیم شد که با برنامه ریزی دقیق، در حال توسعه اپلیکیشن کاربوی هستند و هرماه خدمت جدیدی را به خدمات خود اضافه می کنند.

مزایای استفاده از کاربوی چیست؟

سرویس خودرو برای دارندگان ماشین معمولا چالش هایی را به همراه دارد؛ اگر به نمایندگی مراجعه کنیم، نمایندگی فقط محصولاتی که طرف قراردادش هست را استفاده می کند و رانندگان را با محدودیت مواجه می کند. از طرفی اعتماد مردم نسبت به تعمیرگاه ها غالبا از بین رفته و نسبت به اصل بودن و قیمت موارد مصرفی اطمینان کافی ندارند که البته محیط تعمیرگاه برای خانم ها بیشتر از آقایان اذیت کننده است.

نکته قابل توجه در اپلیکیشن کاربوی، طیف متنوع از محصولات برای همه خودروها می باشد که متناسب با مدل ماشین می توان آن را با چند کلیک ساده پیدا کرد و در این خصوص کاربوی ضمانت صد در صد می کند که تمامی محصولات آن اصلی است تا خیال مخاطبین خود را راحتتر کند.

نکته جالب دیگر قیمت خدمات و محصولات در تعمیرگاه های مختلف شهر است. در روش سنتی قیمت تعویض روغن یک برند در بالای شهر و پایین شهر معمولا اختلاف چند ده هزارتومانی دارد اما در کاربوی همه قیمت ها شفاف و یکسان است. فرقی نمی کند شما در خزانه و شوش زندگی می کنید یا در اندرزگو و کامرانیه. شما در هنگام ثبت سفارش قیمت خدمات را می بینید و فاکتور استاندار و یکسان در هر نقطه از شهر دریافت می کنید. تیم کاربوی برای اینکه قیمت مناسب ارائه کند، از قیمت بازار هر محصول اطلاع کافی دارد و با توجه به اینکه هزینه های آن ها پایین تر از حالت سنتی است، قیمت ارزان تر از بازار را در سفارش از کاربوی به راحتی متوجه می شوید.

با استفاده از اپلیکیشن کاربوی، دیگر لازم نیست آخر هفته های خودتان که مخصوص استراحت و رسیدگی به زندگی شخصی و خانوادگی است را در تعمیرگاه و کارواش بگذرانید، دیگر لازم نیست مرخصی بگیرید و به سرویس خودروتان برسید. با انتخاب زمان دقیق و محل مورد نظر (محیط کار، منزل و ...)، می توانید خدمات خودرو دریافت کنید.

بدین ترتیب علاوه بر اینکه از انرژی و زمان خود بهتر استفاده می کنید و در ترافیک و صف تعمیرگاه و کارواش نمی مانید، به محیط زیست کمک می کنید زیرا در کارواش سیار کاربوی هیچ گونه مواد نفتی، اسیدی یا حلالی به کار نرفته است و به علت نداشتن آب کشی، مواد کفی و آلاینده ایجاد نمی شود و هیچ گونه زائده ای را وارد محیط زیست نمی کند.کاربوی

چگونه می توان از خدمات کاربوی استفاده کرد؟

سرویس کاربوی 7 روز هفته حتی در تعطیلات رسمی و غیر رسمی جهت سرویس خودرو و کارواش آنلاین مشغول به فعالیت است. اگر گوشی هوشمند ندارید کافیست به سایت کاربوی مراجعه نمایید و درخواست خود را از طریق وب سایت انجام دهید.

اگر از کاربران موبایلی هستید می توانید اپلیکیشن کاربوی را از کافه بازار، گوگل پلی، سیب اپ و ... دریافت نمایید. نوع سرویس خود را انتخاب کنید. اطلاعات خودروی خود را وارد نمایید. موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه ثبت کنید. تاریخ و زمان مورد نظر خود را وارد نمایید. نوع خدمت درخواستی خود را انتخاب کنید. نهایتا پس از مشاهده صورت حساب، سفارش خود را نهایی نمایید تا نیروهای کاربوی در مکان و زمان مشخص شده سرویس مورد نظر شما را انجام دهند.

اپلیکیشن کاربوی، خدمات خودروی همه ماشین ها را در خود جای داده است و شما می توانید به صورت همزمان 3 سفارش ثبت کنید. برای ثبت سفارش در کاربوی با 40 درصد تخفیف می توانید از این لینک اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Moslem Zare
    Moslem Zare | ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

    شهرهای تحت پوشش رو مشخص نکرده .شعار شفاف سازی هم میده

  • مهدی
    مهدی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    مشهد ظاهراً سرویس نداره

مطالب پیشنهادی