ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سئوکار
رپورتاژ آگهی

معیارهایی که در انتخاب شرکت سئو باید در نظر بگیرید [رپورتاژ آگهی]

انتخاب یک شرکت سئو به منظور بهینه سازی سایت و افزایش بازدید، همیشه مورد دغدغه بیشتر مالکان کسب وکار بوده است. از آنجا که بیشتر مالکان کسب وکار هیچ تخصصی در این زمینه ندارند، در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب یک شرکت سئو به منظور بهینه سازی سایت و افزایش بازدید، همیشه مورد دغدغه بیشتر مالکان کسب وکار بوده است. از آنجا که بیشتر مالکان کسب وکار هیچ تخصصی در این زمینه ندارند، در هنگام تماس با شرکت های سئو، نمی دانند که چگونه اعتبار و تخصص آن ها بسنجند و چه سوالاتی از مدیر مجموعه بپرسند تا میزان دانش او در مورد سئو  بررسی کنند.

از آنجا که مالک، یک شخص فنی در این زمینه نیست، با پرسیدن سوال های فنی بیشتر خود را در دردسر می اندازد. شما وقتی یک سوال فنی می پرسید، مدیر مجبور است که برای پاسخ از اصطلاحات تخصصی استفاده کند و ممکن است شما تا به این اصطلاحات را نشنیده باشید و از این رو، بیشتر به جای متوجه حرف های مدیر و توانایی او شوید، ذهن تان درگیر خواهد شد.

برای اینکه بتوانید به بررسی دانش فنی و تخصص یک شرکت فنی سئو بپردازید، نکات و سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  1. آیا در کلمات کلیدی مرتبط دارای جایگاه مناسبی است؟

هیچ ماست فروشی نمی تواند ادعای خوب بودن ماست خود را کند. تمامی شرکت های سئو در تبلیغات خود ادعای بهترین را می کنند؛ اما آیا واقعا آن ها در زمینه خود بهترین هستند؟ بهترین راه برای فهمیدن اینکه شرکت سئویی می تواند سایت شما در کلمه کلیدی مرتبط با کسب وکارتان افزایش رتبه دهد، این است که آیا خود در کلمه کلیدی های سئو و بهینه سازی سایت دارای جایگاه ویژه ای است یا خیر. بررسی این موضوع خیلی راحت است. شما فقط کافی است تا کلمه سئو را در گوگل جستجو کنید، اگر لینک سایت تا صفحه 3 نشان داده نشد، نمی توان به تبلیغات این شرکت اطمینان کرد.

  1. نمونه کارهای او را بررسی کرده و حتی تماس بگیرید

تمامی شرکت های سئو، نمونه کارهای موفق خود و کلمات کلیدی مرتبط را که افزایش رتبه داده اند، در بخش نمونه کارها قرار می دهند. در اولین قدم و قبل از تماس به بررسی واقعیت آن ها بپردازید و حتی بهتر است تا با شرکت ها تماس گرفته و بعد از معرفی و هدف خود، از آن ها در خصوص خدمات و کیفیت کار ارائه شده سوال بپرسید. مطمئن باشید که اگر شرکت ناراضی باشد، به شما حتما خواهد گفت.

سئوکار

  1. به نوع حرف زدن و سوال های مدیر مجموعه دقت کنید

یک مدیر مجموعه سئو، باید به دانش خود کاملا مسلط باشد. او باید بتواند بدون هیچ مکثی و مشکلی راهنمایی لازم را به شما بدهد. یک مدیر از شما سوالاتی در خصوص هدف، نوع کسب وکار، میزان بودجه، رقبا و تمایز شما خواهد پرسید و نباید بیشتر به دنبال حاشیه یا تخریب سایت قبلی شما باشد.

  1. از او مهلت تست بگیرید

البته شرکت های بزرگ سئو کمتر این مساله را قبول می کنند؛ ولی اگر کسب وکارتان خیلی مهم است، می توانید از او برای بعضی از کلمات کلیدی خاص مهلت تست و بررسی بگیرید تا میزان تسلط آن ها را بررسی کنید.

  1. به قیمت های ارزان و مدت زمان کوتاه اعتماد نکنید

سئو یک فعالیت فوق العاده پرزحمتی است و نباید انتظار داشت که در یک شب به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد. حداقل زمان لازم برای اینکه دریک کلمه کلیدی ساده نیز سایت شما در رتبه مناسبی قرار بگیرد، سه تا شش ماه است و بعد از آن باید به صورت مستمر فعالیت های مرتبط را انجام دهید تا دچار کاهش رتبه نشوید.

بعضی از شرکت های سئو برای جذب مشتری اقدام به تبلیغ سئو ارزان و سریع می کنند. بیشتر این شرکت ها از تکنیک های سیاه استفاده می کنند و می توانند در مدت یک هفته لینک سایت شما در رتبه اول قرار دهند؛ اما باید بدانید که گوگل خیلی باهوش تر از این حرفاست و سریعا سایت شما جریمه کرده تا حدی که با هیچ اقدامی نمی توانید آن را برگردانید.

سئوکار پیشتاز سئو در گوگل...

شرکت سئوکار در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت با تجربه حداقل ده ساله ، توانسته است تا با کادر حرفه ای خود به کسب و کار های مختلفی کمک نماید و این مساله باعث شده است تا سئوکار با شرکت های بزرگی در ایران به منظور خدمات رسانی سئوسایت آن ها فعالیت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی