ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طراحی سایت
رپورتاژ آگهی

پشتیبانی سایت یا طراحی سایت؛ کدام بازار کار بهتری دارد؟ [رپورتاژ آگهی]

پشتیبانی وب سایت مانند خدمات پس از فروش است. یک وب سایت بعد از آماده شدن برای ورود کاربران می تواند دچار خطاها و یا نقص ها زیادی شود که دلایل مختلفی دارد. یکی از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پشتیبانی وب سایت مانند خدمات پس از فروش است. یک وب سایت بعد از آماده شدن برای ورود کاربران می تواند دچار خطاها و یا نقص ها زیادی شود که دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل مبتدی بودن کد های نوشته شده در طراحی وب سایت است. دلیل دیگر می تواند به روز نبودن سی ام اس ( قالبی که سایت توسط آن طراحی شده است.) باشد. به همین دلیل است که می گوییم برای داشتن وب سایت، سراغ اشخاص مجهول الهویت نروید. از دیگر مشکلاتی که در این بازه ی زمانی ممکن است اتفاق بیافتد؛ افت ناگهانی سرعت سایت می باشد. در این زمان ممکن است مشکل از هاست ضعیف شما باشد. البته در این زمان احتمال هک شدنتان نیز وجود دارد که در صورت نداشتن پشتیبان سایت باید خودتان را برای روبرو شدن با مشکلاتی جدی آماده کنید. به طور کلی هر شرکتی که طراحی سایت انجام می دهد؛ موظف است که خدمات پشتیبانی وب سایت نیز ارائه دهد. البته متاسفانه در حال حاضر برخی از این شرکت ها تنها یک قالب آماده تحویل مشتری می دهند و هیچ مسئولیتی نیز در قبال پشتیبانی از آن نمی پذیرند. اما استراتژی ما به این شکل است که مسئولیت پروداکتی که تحویل مشتری می دهیم را تا آخرین مرحله قبول می کنیم.

آیا یک پشتیبان سایت می تواند طراح سایت نیز باشد؟

طراحی وب سایت و پشتیبانی از آن دارای رابطه ی تنگاتنگی با هم هستند. قطعاً اگر مفاهیم طراحی سایت را بلد نباشید؛ نمی توانید یک پشتیبان سایت خوب باشید. البته برعکس این موضوع نیز تا حدودی صدق می کند. اگر شما در کار پشتیبانی سایت خود حرفه ای هستید و به کد های برنامه نویسی سایت اشراف کامل داشته دارید؛ می توانید به سرعت تمام مهارت هایی که یک طراح سایت باید داشته باشد را یاد بگیرید. اما برای این که منظور ما را بهتر دریابید و آشنایی خوبی با موضوع طراحی سایت پیدا کنید؛ بهتر است ابتدا شما را با این مبحث و اینکه بازار کار امروز در این حوزه چگونه است؛ آشنا کنیم.

طراحی وبسایت

طراحی وب سایت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده است و می خواهد در مورد شما بیشتر اطلاعات کسب کند. او اولین کاری که انجام می دهد؛ جستجو در فضای اینترنت است. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد خواهد شد و نام شرکت شما را رفته رفته فراموش خواهد کرد. طراحی وب سایت امری فنی و پیچیده است و نمی توان آن را به هر کسی سپرد. برای اینکه یک وب سایت را از صفر به صدِ خود برسانیم؛ تیم های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند شد. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدم های طراحی را بر می دارد؛ تا تیم پشتیبانی وب سایت که وب سایت شما را تکمیل و به روز رسانی می کند. به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی وب سایت را تلفیقی از هنر و فن می دانند. در نتیجه طراحی وب سایت را هر کسی نمی تواند انجام دهد. برای طراحی و تکمیل یک وب سایت، باید کارهای زیر برای آن انجام شود:

در شرکت فردا دیجیتال هر کدام از فعالیت های ذکر شده توسط تیمی مجزا و مخصوص به خود انجام می شوند. از همین روی افراد زیادی هستند که می توانند از خلاقیت خود استفاده کرده و سایتی متفاوت به شما ارائه دهند.

طراحی وبسایت

آیا یک سایت ارزان قیمت می خواهید؟

طراحی سایت شرکتی ارزان ترین سایتی است که می توانید سفارش دهید. این گونه سایت ها دارای محتوای حداقلی هستند و بیشتر هدفشان معرفی کلی کسب و کار در فضای دیجیتال و ایجاد راه های ارتباطی در این محیط است. اینگونه از طراحی سایت ها بیشتر مناسب کسب و کار های نوپا می باشند که بودجه ی اندکی در ابتدای کار نیاز دارند. همچنین شرکت های رسمی که به دنبال ایجاد یک پل ارتباطی دیجیتالی بین خود و مشتریانشان هستند؛ می توانند از اینگونه سایت ها بهره ببرند.

از ویژگی های طراحی سایت های شرکتی توسط گروه فردا دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هزینه ی نسبتاً کم
  • دارای سئو On Site
  • آموزش نحوه ی کار با پنل مدیریتی اینگونه سایت ها
  • آموزش نحوه ی بهینه سازی هرچه بیشتر محتوای وب سایت
  • طراحی داینامیک که مدیریت سایت را بسیار آسان می کند.

بهتر است بدانید که سایت های شرکتی دارای قالب هایی شبیه به هم هستند و بر خلاف سایت های اختصاصی هر کدام دارای شمایلی تقریباً مشابه با یکدیگر می باشند. البته سایت شما باید کاملا بسته به سلیقه ی خودتان طراحی شود و این شما هستید که انتخاب می کنید چه ویژگی ها و امکاناتی در سایت قرار بگیرد. در واقع می توان گفت که سایت های شرکتی بیشتر در ظاهر صفحه ی اصلی که مهم ترین بخش سایت است متفاوت هستند و نه در صفحات داخلی سایت.

تعیین تعرفه ی طراحی سایت شرکتی به صورت دقیق

از آن جایی که امکانات به کار رفته در سایت را شما مشخص می کنید و خودتان نیز باید نظر نهایی را درباره ی وب سایت طراحی شده ارائه نمایید؛ بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق طراحی سایت شرکتی و تعرفه پشتیبانی سایت از طریق شماره های ۸۸۱۹۶۷۱۵ – ۰۲۱ و ۸۸۱۹۶۷53 – ۰۲۱ ، با تیم مشاوره ی فردا دیجیتال تماس حاصل فرمایید و خواسته های خود را از وب سایت مورد نظرتان توضیح دهید.

تعرفه طراحی سایت شرکتی توسط فردا دیجیتال

پکیجی که فردا دیجیتال برای طراحی سایت های شرکتی ارائه می دهد؛ شامل دو مدل طراحی وب سایت است. اولین گزینه طراحی وب سایت استارت آپ نام دارد؛ همان گونه که از نامش مشخص است بیشتر مناسب شرکت های استارت آپ و نوپا می باشد. این نوع وب سایت ها به دلیل هزینه ی پایین و زمان آماده سازی کوتاه، متناسب با نیاز این گونه کسب و کار ها هستند. اما نوع دیگر طراحی سایت شرکتی است. این وب سایت ها حرفه ای تر بوده و برای طراحی سایت شرکت خدماتی گزینه ی خوبی به حساب می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • babak qomi
    babak qomi | ۷ مرداد ۱۳۹۷

    متاسفانه چیزی که من از این شرکتای طراحی سایت دیدم همش پول های زیادی بود که برای حداقل کار میگیرن. اگه یکی مثل من بخواد یه سایت استارت آپی راه بندازه و بودجه ی زیادی نداشته باشه کاملا شکست می خوره ایدش?

  • Saeed Izadi
    Saeed Izadi | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    مهمترین فاکتوری که من در تجربه های برای طراحی سایت داشتم اینه که بتونم اعتماد کنم. مهم اینه شرکت فردا دیجیتال می تونه اعتماد ما رو جلب کنه یا نه.

    • farda digital
      farda digital | ۷ مرداد ۱۳۹۷

      پروسه ی کاری ما کاملا شفاف هستش و شما قبل از عقد قرارداد می تونید یه چشم انداز بلند مدت از صفر تا صد پروژه داشته باشید. برای اینکه اطمینان خاطر شما رو هم جلب کنیم. بعد از عقد قرارداد یک پنل شفافیت در اختیارتون قرار می دیم تا بتونید تو هر لحظه از کم و کیف انجام پروژتون با خبر بشید.

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۳۱ تیر ۱۳۹۷

    سی ام اس = قالب؟
    چی میگی تو؟

    • sabte farda
      sabte farda | ۶ مرداد ۱۳۹۷

      ? ? سی ام اسای اینا فقط قالب دارن، هسته ندارن!

      • farda digital
        farda digital | ۷ مرداد ۱۳۹۷

        نه دوست عزیز ما برای سی ام اس قالب اختصاصی طراحی می کنیم.?

        • hasan solgi
          hasan solgi | ۷ مرداد ۱۳۹۷

          دوست عزیز نمونه کار فروشگاهی هم دارید.

          • farda digital
            farda digital | ۷ مرداد ۱۳۹۷

            بله دوست عزیز، شما می تونید با مراجعه به لینک زیر نمونه کار های فروشگاهی ما رو مشاهده کنید:
            https://fardadigital.com/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7/

    • farda digital
      farda digital | ۷ مرداد ۱۳۹۷

      "پنلی که می توانید با آن سایت خود را مدیریت کنید"/ متاسفانه اشتباه نگارشی رخ داده، حق با شماست

مطالب پیشنهادی