ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین عکس‌ها را در «تماشاکده» ببینید [رپورتاژ آگهی]

سازنده‌های گوشی‌های هوشمند معمولا تعداد کمی عکس برای تصویر پس‌زمینه در گالری محصول خود قرار می‌دهند. اگر از این تصاویر خسته شوید یا اصلا بخواهید عکس‌هایی را که دوست دارید در پس زمینه بگذارید مجبورید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سازنده‌های گوشی‌های هوشمند معمولا تعداد کمی عکس برای تصویر پس‌زمینه در گالری محصول خود قرار می‌دهند. اگر از این تصاویر خسته شوید یا اصلا بخواهید عکس‌هایی را که دوست دارید در پس زمینه بگذارید مجبورید در گوگل جست و جو کنید یا به همان عکس‌های تکراری بسنده کنید. جست و جو در گوگل وقت گیر است و در نهایت منجر به نتیجه‌ای مطلوب هم نمی‌شود. به جای این کار می‌توانید از اپلیکیشن «تماشاکده» استفاده کنید.

با ورود به این اپلیکیشن بدون هیچ مقدمه‌ای مثل آنچه در تصویر می‌بینید، با صفحه فهرست‌واری روبرو می‌شوید که تصاویر مختلفی درون آن به نمایش در می‌آید. فهرست تصاویر این اپلیکیشن بلند و بالاست و نکته قوت تماشاکده که در دیگر اپ‌های مشابه ایرانی وجود ندارد در این است که با اسکرول صفحه، عکس‌ها با سرعت بسیار بالایی لود می‌شود.

با کلیک روی هر عکس، تصویر مورد نظر خودکار در گالری دستگاه ذخیره می‌شود و منوی تنظیم عکس به عنوان تصویر پس زمینه گوشی ظاهر می‌شود. برای اینکه یک عکس را بزرگتر ببینید کافی است دو انگشت خود را روی صفحه بکشید و عمل پینچ انجام دهید. با بزرگ کردن عکس‌ها، آیکن به اشتراک گذاری روی هر عکس نمایان می‌شود و می‌توانید به آسانی تصویری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای سهولت و سرعت کار عکس‌ها بدون طبقه‌بندی نشان داده می‌شوند، اما اگر به دنبال موضوع خاصی هستید آیکون همبرگری موجود در گوشه بالایی سمت راست اپلیکیشن را لمس کنید تا منوی کرکره‌ای ظاهر شود. در این منو گزینه‌هایی همچون تصاویر انتزاعی، حیوانات، خودرو، سینما و طبیعت به چشم می‌خورد که با انتخاب هر کدام عکس‌های مربوطه به نمایش در می‌آید. این برنامه جذاب را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    افتضاحه،هیچکدوم از عکساش کیفیات اچ دی هم ندارن چه برسه به فول اچ دی و کواد اچ دی.

مطالب پیشنهادی