ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دانلود رایگان کتاب ریتارگتینگ

فرقی نمی‌کند که بازاریاب یک مجموعه بزرگ باشید یا صاحب یک کسب‌وکار کوچک که قصد توسعه برند خود را دارد؛ جذب مخاطبین جدید، اولین و اصلی‌ترین بخش استراتژی بازاریابی شما می‌باشد. اما جذب مشتری، هدف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فرقی نمی‌کند که بازاریاب یک مجموعه بزرگ باشید یا صاحب یک کسب‌وکار کوچک که قصد توسعه برند خود را دارد؛ جذب مخاطبین جدید، اولین و اصلی‌ترین بخش استراتژی بازاریابی شما می‌باشد. اما جذب مشتری، هدف نهایی یک کسب‌وکار نیست، بلکه بازگرداندن کاربران و تبدیل آنها به مشتریان وفادار از اهمیت بیشتری برخوردار است. متاسفانه بسیاری از بازاریابان این موضوع را در نظر نمی‌گیرند. چند درصد از کاربران در اولین بازدید از وب‌سایت یا اپلیکیشن شما، خرید می‌کنند یا به مشتری تبدیل می‌شوند؟

تجربه‌های قبلی نشان داده است که 98 درصد از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها در اولین بازدید، بدون هیچ خریدی سایت را ترک می‌کنند. همین مسئله، اهمیت تبلیغات ریتارگتینگ را مشخص می‌کند. تبلیغات ریتارگتینگ، روش تبلیغاتی موثری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کسانی که بیشترین احتمال خرید را دارند، مورد هدف قرار گیرند. در این نوع تبلیغات، کسانی مجدداً مورد هدف قرار می‌گیرند که قبلاً از وب‌سایت یا اپلیکیشن شما بازدید کرده‌اند، با محصولات و خدمات موجود درگیر شده‌اند یا آن را در سبد خرید قرار داده، اما به دلایل مختلف، خرید خود را تکمیل نکرده‌اند.

استفاده از تبلیغات ریتارگتینگ به شما کمک می‌کند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهید، کاربران جذب‌شده را حفظ کنید، از بودجه بازاریابی خود به صورت بهینه‌تر استفاده کنید و پیام تبلیغاتی خود را به صورت موثرتر و هوشمندانه‌تر به مخاطب منتقل کنید. استفاده از این نوع تبلیغات، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بازاریابی نیز می‌شود و در نهایت، ROI را افزایش می‌دهد. به طور کلی، بودجه لازم برای جذب هر کاربر جدید، خیلی بیشتر از حفظ کاربر قبلی است. بنابراین، اگر نتوانید کاربر جذب‌شده خود را حفظ کنید، تلاش‌های بازاریابی خود را هدر داده‌اید و متحمل هزینه‌های بیشتری خواهید شد.

دانلود رایگان کتاب

اخیراً تپسل نیز سیستم ریتارگتینگ خود را راه‌اندازی کرده است. تپسل اولین شبکه تبلیغات اینترنتی درون-اپ در ایران است که تبلیغات ریتارگتینگ در فضای اپلیکیشن‌های موبایل را راه‌اندازی کرده است. تپسل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و دسترسی به بانک داده‌های گسترده، به صاحبان اپلیکیشن‌های ایرانی کمک می‌کند تا کاربران اپلیکیشن را به صورت سگمنت‌شده و ارائه پیشنهادهای ویژه هر گروه، هدف قرار داده و به کاربران وفادار تبدیل کند. شیوه عملکرد تپسل نیز در این کتاب توضیح داده شده است. به علاوه، تپسل با همکاری مدیااد که یک شبکه تبلیغات آنلاین در وب‌سایت‌ها است، توانسته سیستم ریتارگتینگ خود را با ریتارگتینگ مدیااد ادغام کند تا کاربران مورد نظر را هم در فضای و هم در فضای اپلیکیشن مورد هدف قرار دهد. سیستم یکپارچه تبلیغات ریتارگتینگ تپسل و مدیااد، تحت عنوان ReTap راه‌اندازی شده و موجب اثرگذاری بیشتر تبلیغات ریتارگتینگ شده است.

کالج تپسل به تازگی، کتابی درباره تبلیغات ریتارگتینگ منتشر کرده است. این کتاب، یک راهنمای کامل یادگیری ریتارگتینگ است. در این کتاب الکترونیکی، مواردی مانند ضرورت استفاده از ریتارگتینگ، آمار جهانی تبلیغات ریتارگتینگ، مزایای این نوع تبلیغات، چگونگی عملکرد تبلیغات ریتارگتینگ در فضای وب و اپلیکیشن و همچنین، چگونگی راه‌اندازی کمپین‌های ریتارگتینگ در وب و اپلیکیشن به طور کامل توضیح داده شده است.

ایبوک ریتارگتینگ را می‌توانید به صورت رایگان از کالج تپسل دانلود و مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی