ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید از آمازون با Egerd!!

بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا آمازون، یکی از بهترین وب­ سایت ها برای یافتن گجت های تازه معرفی شده است، و خیلی از شرکت های کوچک استارتاپی سعی در فروش محصولات خود در این ابر فروشگاه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا آمازون، یکی از بهترین وب­ سایت ها برای یافتن گجت های تازه معرفی شده است، و خیلی از شرکت های کوچک استارتاپی سعی در فروش محصولات خود در این ابر فروشگاه آنلاین را دارند. زیراکه هم آمازون مخاطبان بسیاری دارد و هم باعث اعتبار بخشیدن به برندشان می شود.

بسیاری از این گجت­های جدید یا در ایران موجود نیستند و یا به سختی می­توان آن­ها را تهیه کرد. شاید تا چند وقت پیش خرید از آمازون و سایت­های خارجی یک رویا به نظر می‌رسید. استفاده از راه‌های غیرمستقیم خرید از آمازون علاوه بر داشتن هزینه‌های گزاف، ضمانتی برای دریافت درست کالا نیز نداشتند. اما حالا ایگرد تمامی مشکلات سفارش و خرید از آمازون را برطرف کرده است. فقط کافیست محصول مورد نظر خود را در آمازون پیدا کنید سپس لینک محصول را کپی کرده و در قسمت مربوطه در سایت Egerd وارد کنید تا قیمت نهایی آن را تحویل درب منزل‌تان ببینید!!! فرآیند خرید به همین سادگی‌ست و پرداخت هزینه‌های دلاری آن کاملا به صورت ریالی انجام می‌شود.

چرا از ایگرد خرید کنیم؟

با توجه به افزایش قیمت ارز در چند ماه اخیر، شاید خیلی از افراد خرید از سایت¬های خارجی را به¬صرفه ندانند. اما مشتریان سایت آمازون به دلایل مختلفی ایگرد را به عنوان بهترین راه­حل برای خرید خود انتخاب کرده­اند. برخی از این موارد به شرح زیر است:

  • از ویژگی­های فوق­العاده­ی سایت ایگرد، اعلام هزینه نهایی کالا در هنگام خرید آن است. بدین صورت که در صورت نوسان قیمت ارز یا هر مورد دیگر، مشتری پس از خرید هیچ گونه هزینه­ی اضافه­ی دیگری پرداخت نخواهد کرد و ایگرد موظف است خرید مشتری را با همان قیمت اعلام شده انجام دهد و محصول را به دست­شان برساند. اگر به هر دلیلی سفارش شما در هر مرحله‌ای دچار مشکلی شود یا به شکل سالم و همانطور که سفارش داده‌اید به دستتان نرسد، ایگرد متعهد به ثبت سفارش مجدد یا عودت تمام وجه پرداختی شماست.
  • قیمت، همواره یکی از معیارهای مشتریان برای خرید آن­لاین است. گروه ایگرد با استفاده از بهترین روش­های انتقال ارز و همچنین حمل و نقل بین­المللی محصولات، موفق شده است تا نسبت به رقبای مطرح در بازار، قیمت مناسب­تری را به مشتریانش پیشنهاد دهد.
  • یکی از خصوصیت­های لازم برای خرید آن­لاین، کاربرپسند بودن وب­سایت خرید است. ایگرد با فراهم کردن محیطی ساده و فرآیندی راحت برای مشتریان، تجربه­ی لذت بخشی از خرید اینترنتی را به ارمغان می­آورد.
  • ویژگی برجسته‌ی دیگر سایت ایگرد، پشتیبانی عالی آن است که در هر شرایطی متعهد به پاسخگویی و جلب رضایت مشتریانش است. علاوه بر پشتیبانی کامل تلفنی و تلگرامی، می‌توانید با کلیک روی تصویر آدمک در سمت پایین و راست سایت، با پشتیبانان آنلاین ایگرد صحبت کنید و هر سوالی در مورد سفارشتان داشتید مطرح نمایید.
  • همچنین ایگرد تمامی سفارشات خود را به صورت پیش‌فرض گارانتی می‌کند و برای این امر هیچ هزینه‌ی اضافی از مشتریانش دریافت نمی­کند.

در ادامه به معرفی دو گجت فوق­العاده که می­توان آن­ها را از آمازون تهیه کرد می­پردازیم:

  • ایر بار: یک گجت استثنایی است که صفحه لپ تاپ معمولی شما را تبدیل به یک صفحه نمایش لمسی می­کند. این گجت خاص برای لپ تاپ­های با سیستم عامل windows 10 و مک بوک های 13.3 اینچی قابل استفاده است.

فقط کافیست با توجه به سایز لپ تاپ­تان، ایر بار با اندازه مناسب را تهیه کنید. سپس پایه های مغناطیسی آن را یک­بار زیر صفحه نمایشگر لپ­تاپ نصب کنید. از این به بعد می توانید هنگام استفاده از رایانه­ی شخصی­تان با نصب ایر بار روی آن پایه­های آهن­ربایی، از صفحه نمایش لمسی خود لذت ببرید! این گجت قیمتی در حدود 80 دلار دارد. برای دیدن این محصول می­توانید روی این لینک کلیک کنید.

  • کمپانی آکاسو، یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید دوربین فعالیت می­کند. این دوربین فوق­العاده 16 مگاپیکسلی، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k را دارد، همچنین این دوربین دارای تجهیزات خاص برای فیلم برداری زیر آب و نصب بر روی دوچرخه و موتور سیکلت هست، علاوه بر این تا عمق 30 متری نیز ضد آب است. دوربین آکاسو، در مقایسه با دوربین­های گوپرو (هیرو 4) هم دارای قیمت پایینتری است و هم در تست­های صورت­گرفته از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است. برای دیدن این محصول در سایت ایگرد می­توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Abr97
    Abr97 | ۱۳ آبان ۱۳۹۷

    با سلام خدمت تیم زحمتکش دیجیاتو..
    من امتحان کردم. قیمت مچ بند هوشمند شیائومی می بند 3 رو توی آمازون 40 دلار زده، توی این سایته لینکشو زدم شد 838 هزار تومن.. الان تو کشور خودمون با 350 تومن موجوده.. اینا 40 دلار رو دقیقا ضربدر چند میکنن که میشه 838 هزار تومن؟؟؟؟؟

    • آریا
      آریا | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

      تو نمودار پایینش زده چطور حساب کرده. موس رو روش نگه داری نشون میده

مطالب پیشنهادی