ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش ویژه غیر‌نقدی ام وی ام 315 با تخصیص 50 درصد وام از سوی شرکت واسپاری ملت

فروش ویژه این محصول جوان‌پسند مدیران‌خودرو، با همکاری شرکت واسپاری ملت به عنوان ارائه دهنده تسهیلات و تخصیص 50 درصد وام از مبلغ کل خودرو و همچنین با تسهیل در شرایط بازپرداخت آن در کلیه ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۸

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروش ویژه این محصول جوان‌پسند مدیران‌خودرو، با همکاری شرکت واسپاری ملت به عنوان ارائه دهنده تسهیلات و تخصیص 50 درصد وام از مبلغ کل خودرو و همچنین با تسهیل در شرایط بازپرداخت آن در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو به اجراء گذاشته شد.

طرح فروش ویژه غیرنقدی ام وی ام 315 اچ اسپورت اکسلنت (MVM 315 H-Sport Excellent) با شرایط پرداخت 50 درصد نقد و 50 درصد تسهیلات با بازپرداخت بلند مدت از 3 آذرماه در نمایندگی‌های مدیران خودرو به اجراء درآمد.

در این طرح فروش ویژه غیرنقدی ام وی ام 315 ، مشتریان می‌توانند با پرداخت پیش پرداخت 46 میلیون 500 هزار تومانی خودرو خود را بصورت فوری تحویل گرفته و مابقی مبلغ خودرو را از محل تسهیلات قابل ارائه توسط شرکت واسپاری ملت تهیه کرده و  بصورت اقساط بلند مدت 12 تا 36 ماهه بازپرداخت نمایند. تحویل این خودرو بصورت فوری به مشتریان محترم صورت خواهد گرفت اما برای انصراف و یا تاخیر در تحویل آن سود 12 درصد به مشتریان در نظر گرفته شده است.

فروش ویژه غیرنقدی ام وی ام 315

پیش از این نیز شرکت مدیران خودرو همکاری مشترکی مشابهی را با شرکت خودرو وفا جهت ارائه تسهیلات خرید این محصول را آغاز کرده بود که در حال حاضر نیز برقرار است.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط فروش و مدارک لازم به سایت www.mvmco.ir یا به نمایندگان مجاز شرکت مدیران خودرو مراجعه کرده و از جزئیات آن مطلع شده و خرید خود را نهایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی