ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نویسش
رپورتاژ آگهی

تولید محتوای با کیفیت، ارزان و سریع با نویسش

الان شما دارید محتوا مصرف می‌کنید، و هر روز این بیشترین کاری‌ست که انجام می‌دهید. یعنی خواسته یا ناخواسته، محتوا و داده‌های گوناگون دریافت می‌کنید. بازاریابی محتوایی نه یک ترند زودگذر که یک رویکرد استراتژیک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

الان شما دارید محتوا مصرف می‌کنید، و هر روز این بیشترین کاری‌ست که انجام می‌دهید. یعنی خواسته یا ناخواسته، محتوا و داده‌های گوناگون دریافت می‌کنید. بازاریابی محتوایی نه یک ترند زودگذر که یک رویکرد استراتژیک در حوزه‌ی بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار است. مهم نیست در چه صنعتی به کار مشغول‌اید و کسب‌وکارتان در چه جایگاهی نسبت به رقبا قرار دارد، مهم این است که «همین حالا» به فکر تدوین طرح بازاریابی محتوایی برند خود باشید (یا طرحتان را توسعه دهید)  تا از قافله عقب نمانید (و یا حتا خیلی سریع پیش‌قراول شوید).

تولید محتوا، این‌بار  به سادگی آب خوردن

یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی محتوایی، که البته سخت‌ترینش هم هست، تولید محتواست. برخلاف تصور عموم، تولید محتوا کار چندان آسانی نیست. برای نگارش محتوای حرفه‌ای و کارآمد باید اصول SEO و بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو را بدانید، نگارشی گیرا و روان داشته باشید و بتوانید برای تحقیق و نگارش وقت کافی صرف کنید. تولید محتوا کاری تمام‌وقت، تخصصی و تا حدودی دشوار است که به ممارست فراوان و دانش نسبتا بالا نیاز دارد. برای همین، برندهایی که وبلاگ پربار و اثربخش دارند زیاد نیستند. نویسش، برای اولین بار، تمام‌اتوماتیک سفارش تولید محتوا را دریافت و ارائه می‌کند. یعنی با نویسش می‌توانید فقط با چند کلیک، محتوای مورد نیازتان را درخواست دهید و در بازه‌ی زمانی کوتاهی با کیفیتی تضمین شده دریافت کنید. نویسش می‌تواند برایتان یک تحریریه‌ی مجازی باشد و تولید محتوا را برای شما ساده کند، به‌سادگی آب خوردن.

نویسش چطور کار می‌کند؟

سرعت بالا، هزینه‌ی پایین و کیفیت بی‌همتا خصیصه‌های محتوای تولیدیِ نویسش است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چطور این سه رکن کلیدی را می‌توان کنار هم داشت. پاسخ مدل کاری نویسش است: تعداد زیادی نویسنده‌ی متخصص (اصطلاحا کپی‌رایتر) در نویسش می‌نویسند و هر کدام فقط در موضوعاتی که تجربه و مهارت دارند تولید محتوا می‌کنند. پس از آن‌که شما با چند کلیک محتوایتان را ثبت کردید، نویسش سفارش شما به کپی‌رایتر مرتبط ارجاع می‌دهد تا در بازه‌ی زمانی مورد درخواست تولید و در اختیارتان قرار گیرد، و شما آن را در سایت، وبلاگ و یا شبکه‌های اجتماعی‌تان منتشر کنید؛ ویا به‌عنوان رپورتاژ آگهی از آن استفاده کنید.

تولید محتوا و فراتر از آن با نویسش پلاس

نویسش فقط به تولید محتوا محدود نیست و برای مشتریانی که در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی خدمات کامل‌تری می‌خواهند، بسته‌های متنوع نویسش پلاس را طراحی کرده است. مشتریان نویسش پلاسْ استراتژی محتوا و تقویم محتوایی خود را به صورت حرفه‌ای و اصولی از نویسش دریافت می‌کنند و بر اساس آن، محتوای مورد نیازشان تولید می‌شود. تمام این فرایند را نویسش انجام می‌دهد و در صورت تمایل می‌تواند محتوای ارایه شده را در سایت یا وبلاگ شما بارگذاری کند. به عبارت ساده‌تر، نویسش پلاسی‌ها یک وبلاگ حرفه‌ای و پرکار خواهند داشت که در بازه‌های زمانی مورد نیازشان (روزانه، هفتگی و…) به‌روز می‌شود.

تخفیف ویژه برای کاربران دیجیاتو

اگر تاکنون از نویسش برای تولید محتوا استفاده نکرده‌اید، با کد تخفیف digiato50 در اولین سفارش خود ۵۰۰۰ تومان تخفیف بگیرید. کافی‌ست در صفحه سفارش تولید محتوا و پس از تکمیل فرم ثبت سفارش، کد digiato50 را وارد کنید. همچنین اگر برای مدیریت وبلاگ خود دنبال یک همراه مطمئن هستید، می‌توانید بسته‌های نقره‌ای و طلایی نویسش پلاس را با تخفیف ۲۰ درصدی بخرید. برای بهره‌مندی از تخفیف ویژه‌ی بسته‌های نویسش پلاس به info@nevisesh.com ایمیل بزند یا با شماره ۴۲۷۱۹۰۰۶ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی