ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بررسی رایگان سلامت خودرو در گردهمایی 315 سواران شرکت مدیران خودرو

تیم فنی خدمات پس از فروش خودروهای حاضر را از منظر سلامت فنی بصورت رایگان بازدید و توصیه های لازم برای رفع ایرادات را به مالکین ارائه خواهند کرد. شرکت مدیران خودرو با هدف حفظ ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تیم فنی خدمات پس از فروش خودروهای حاضر را از منظر سلامت فنی بصورت رایگان بازدید و توصیه های لازم برای رفع ایرادات را به مالکین ارائه خواهند کرد.
شرکت مدیران خودرو با هدف حفظ ارتباط با جامعه خریداران محصولات خود و در راستای رضایتمندی مشتریان اقدام به برگزاری گردهمایی خودرو ام وی ام 315 خواهد کرد. بر این اساس کلیه مالکین انواع مدل های خودرو 315 می‌توانستند با حضور در پارکینگ شماره سه پارک آبشار واقع در منطقه 22 تهران مورخ 23 آذرماه روز جمعه از ساعت 10 صبح لغایت 13 در این گردهمایی دوستانه شرکت نمایند.

مدیران خودرو
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت مدیران خودرو با توجه به آغاز فصل سرما و همچنین پیش بینی بارش های بیشتر در فصل زمستان، تیم خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو 5 تیم فنی را در این گردهمایی مستقر خواهد کرد تا وضعیت خودرو های 315 را از نظر سلامت فنی و آمادگی لازم برای ورود به فصل زمستان را مورد ارزیابی قرار دهند. بر این اساس مالکان انواع خودرو های ام وی ام 315 با حضور در این گردهمایی دوستانه از خدمات در نظر گرفته شده بهره‌مند شده و از میزان سلامت خودرو خود مطلع شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی