ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با معرفی دوستانتان به «های وب»، هدیه بگیرید [رپورتاژ آگهی]

«های وب»، ارائه دهنده خدمات دسترسی به اینترنت در سراسر کشور، تا آخر بهمن ماه به کاربرانی که دوستان و آشنایان خود را با خرید بسته های ویژه، عضو خانواده بزرگ «های وب» می کنند، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

«های وب»، ارائه دهنده خدمات دسترسی به اینترنت در سراسر کشور، تا آخر بهمن ماه به کاربرانی که دوستان و آشنایان خود را با خرید بسته های ویژه، عضو خانواده بزرگ «های وب» می کنند، 20.000 تومان اعتبار هدیه می دهد.

از آن جایی که مهم ترین راه آشنایی و جذب مشتریان جدید در «های وب»، معرفی دوستان و آشنایان بوده، از تاریخ 12 دی تا آخر بهمن ماه، به ازای هر کاربر جدیدی که معرفی شده و یکی از بسته های ویژه «های وب» را خریداری کند، به معرف وی مبلغ 20.000 تومان اعتبار هدیه می دهد.

ویدیوی زیر، طرح فروش شبکه ای را بیشتر توضیح می دهد:

برای محاسبه این اعتبار هدیه، کافیست کد معرف شما (همان نام کاربری شما در «های وب») پس از واریز آنلاین وجه بسته ویژه، وارد گردد. اعتبار هدیه در اول هفته (شنبه ها) محاسبه و در پنل کاربری معرف، منظور می گردد. از این اعتبار هدیه می توان برای خرید سرویس، ترافیک، فشفشه، نیترو و ... استفاده نمود، یا این که با پس انداز آن و رسیدن به سطح 500.000 تومان، آن را به طور نقدی دریافت کرد.

افرادی که خود در حال حاضر اینترنت «های وب» ندارند نیز می توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود و خرید بسته های ویژه توسط آن ها، سطح اعتبار خود را بالا برده و نهایتا خود نیز از سرویس ها و بسته های متنوع «های وب» بهره مند شوند.

برای مشاهده توضیحات بیشتر طرح فروش شبکه ای، اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afterlife
    afterlife | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    سرعتش چطوره؟ ....من سرویس های وب ندارم ولی شنیدم سرعتش پایینه

مطالب پیشنهادی