ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گسترش ضریب نفوذ تلفن های همراه و بازار بزرگ فراهم شده برای توسعه دهندگان موبایل

با افزایش روز افزون ضریب نفوذ تلفن های هوشمند در ایران و با توجه به افزایش ۲۰ میلیونی تعداد کاربران این گجت ها در بازه یکساله 95 تا 96 و همچنین حضور بیش از پیش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با افزایش روز افزون ضریب نفوذ تلفن های هوشمند در ایران و با توجه به افزایش ۲۰ میلیونی تعداد کاربران این گجت ها در بازه یکساله 95 تا 96 و همچنین حضور بیش از پیش اپلیکیشن های موبایل در زندگی روزمره افراد، فرصت بسیار خوبی پیش روی توسعه دهندگان قرار دارد تا از این بازار بسیار گسترده، بهره فوق العاده ای ببرند. اما سوالی که همواره پیش روی علاقه مندان به برنامه نویسی این حوزه وجود دارد این است که از کجا ، چگونه و با چه منابعی باید شروع کنند؟

شاید شما قبلا قصد ورود به این حوزه را داشته و هزینه زیادی هم بابت آموزش ها و کلاس های مختلف پرداخت کرده باشید ولی اکثر آنها مطالب کاربردی و موردنیاز را به شما اموزش نداده و شما را به هدفی که مدنظرتان بوده نرسانده اند لذا این موضوع سبب گشته شما به نحوی از یادگیری دلسرد شوید.

ما امروز قصد داریم وب سایت ویادولوپرز را به شما معرفی می کنیم.

وب سایت ویادولوپرز (wiadevelopers.com) ، حدود سه سال پیش به صورت تخصصی با هدف آموزش برنامه نویسی اسمارت فون راه اندازی شد و قصد دارد تمامی مباحث مربوط به آن را پوشش دهد، تا کاربران با مراجعه به این سایت بتوانند به بروزترین و بهترین آموزش های مربوط به برنامه نویسی اسمارت فون ها، دسترسی داشته باشند.

محمد باقری نیا هم بنیان گذار و مدرس وب سایت ویادولوپرز ، با اشاره به مشکلاتی که در هنگام یادگیری برنامه نویسی بعلت وجود محتواهای بی کیفیت بر سر راهش قرار داشت، دلیل اصلی راه اندازی وب سایت ویادولوپرز را، تهیه آموزش های جامع و با کیفیت در زمینه برنامه نویسی برای اسمارت فون ها به صورت متمرکز بیان نمود.

سایت ویادولوپرز تا به اینجا برای هر سه پلتفرم محبوب اندروید، ios و ویندوزفون محتوا تولید کرده و اخیرا هم وارد زمینه آموزش برنامه نویسی کراس پلتفرم ها ، بازی سازی و همچنین آموزش کار با سرویس های ایرانی مانند (پوشه ، پی پینگ و ...) شده است که یک مبحث جدید در برنامه نویسی به حساب می اید، شما می توانید از قسمت آموزش ها ، تمامی آموزش های این سایت را مشاهده کنید.

از نکات قابل توجه دیگر این وب سایت، می توان به آموزش های پروژه محور آنها همچون آموزش ساخت اپلیکیشن هایی مانند دیوار ، دیجیاتو ، ساخت شبکه اجتماعی و همچینین تولید اپلیکیشن برای سایت ها وردپرسی یا فیلمک هایی که در جهت پاسخ به سوالات و مشکلات رایج برنامه نویسی این حوزه به صورت رایگان منتشر شده است، اشاره کرد.

دوستانی که به تازگی قصد ورود به حوزه برنامه نویسی را دارند هم می توانند به چارت آموزشی سایت ویادولوپرز مراجعه کنند و با آموزش های مقدماتی این سایت که اکثرا رایگان هستند فرآیند یادگیری را شروع کنند و اگر در حین یادگیری با مشکلی رو به رو شدند، می توانند از طریق پشتیبانی و ایمیل سایت با مدرسین ویادولوپرز در ارتباط باشند تا آن ها را در حل مشکلاتشان راهنمایی کنند. همچنین این وب سایت تخفیفات ویژه ای را به مناسبت آغاز سال نو میلادی در نظر گرفته است که می توانید با مراجعه به آن و استفاده از کدهای تخفیف ویژه در نظر گرفته شده از این موقعیت استثنایی جهت خرید سایر آموزشها استفاده نمایید.

این مجموعه ، جهت تکمیل و توسعه محتوای آموزشی خود، از مدرسین با تجربه در حوزه های برنامه نویسی موبایل دعوت می نماید ، جهت همکاری در زمینه ی ضبط ویدئوهای آموزشی از طریق صفحه مدرس شوید اقدام نمایند.

تصاویر نمونه پروژه های آموزش داده شده:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی