ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

 هیچهایک، راه حلی آسان برای یک سفر اقتصادی

در سال‌های اخیر سفرهای ارزان بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا به یک سبک پرطرفدار تبدیل شده است. اتاقک یکی از پلتفرم‌های آنلاین اجاره ویلا، مسافرخانه و هتل آپارتمان ارزان است. در سال‌های اخیر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال‌های اخیر سفرهای ارزان بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا به یک سبک پرطرفدار تبدیل شده است. اتاقک یکی از پلتفرم‌های آنلاین اجاره ویلا، مسافرخانه و هتل آپارتمان ارزان است.

در سال‌های اخیر سفرهای ارزان بین مردم رواج پیدا کرده وبه سبکی پرطرفدار تبدیل شده است. در گذشته باید برای سفر هزینه‌های زیاد جابجایی صرف می‌کردید و بعد از رسیدن به مقصد مشکل اصلی، یعنی اجاره ویلا و سوئیت یا خانه‌ای مناسب، آغاز می‌شد. اما با هیچهایک یا همان سفر مرامی می‌توانید این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید. به یاد داشته باشید برای سفرهای هیچهایکی نکات ایمنی را رعایت کنید تا سفری لذت‌بخش و ایمن داشته باشید.

شما می‌توانید از روش هیچهایک برای هر نوع سفر با هر مقصدی استفاده کنید. برای آغاز این سفر فقط باید در خروجی شهر، با نام شهر مقصدتان در دست، منتظر خودرویی که به سمت مقصد می‌رود باشید. بهتر است صورتتان را نپوشانید و حتما به صورت گروهی سفر کنید. برای کاهش هزینه  اقامت در شهر مقصد هم می‌توانید از مسافرخانه‌ها استفاده کنید. مثلا قیمت مسافرخانه های تهران خیلی ارزان‌تر از اقامت در ارزان‌ترین هتل‌های شهر است.

اگر مقصد شما شهرهای مذهبی، مثل مشهد، است می‌توانید از خانه‌های کوچک اطراف حرم استفاده کنید. البته اگر گروهی سفر می‌کنید و تمایل دارید در خانه‌ای با امکانات بیشتر اقامت داشته باشید اجاره هتل آپارتمان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به عنوان مثال می‌توانید در مرکز شهر مشهد به این نوع از اقامتگاه دسترسی داشته باشید. این منطقه مرکز هتل آپارتمان مشهد است.

اگر به صورت کلی به هزینه‌های سفر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیشترین هزینه را برای اجاره اقامتگاه پرداخت می‌کنیم و برای کاهش هزینه سفر بهتر است راهی برای پرداخت اجاره کمتر پیدا کنیم. مجموعه اتاقک، در راستای کاهش هزینه‌های سفر، با قرار گرفتن به‌عنوان واسطه بین مسافر و میزبان این امکان را فراهم کرده است که با هزینه خیلی کم در اکثر شهرهای ایران اقامتگاه اجاره کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    ی توریست آلمانی اومده بود ایران از این روش استفاده میکرد،میایستاد گوشه خیابون،مردم مو بور ندیده و آدم ندیده ماهم با کلی اشتیاق نگه میداشتن براش،اینم قبل اینک سوار بشع میگفت no mony،خیلی رفت رو اعصابم

مطالب پیشنهادی