ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و بلک بری رسما همکاری خود برای ساخت نسخه ای امن از اندروید را اعلام کردند

پیوستن بلک بری به جرگه تولید کنندگان اندرویدی، یکی از شایعات داغی به شمار می رفت که در طول ماه های گذشته توجه رسانه های بسیاری را به خود جلب کرده بود. اکنون به نظر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۹

پیوستن بلک بری به جرگه تولید کنندگان اندرویدی، یکی از شایعات داغی به شمار می رفت که در طول ماه های گذشته توجه رسانه های بسیاری را به خود جلب کرده بود.

اکنون به نظر می رسد که قدم اول در این مسیر برداشته شده و سازنده کانادایی به آرامی در حال پیدا کردن مسیر خود در سرزمین اندروید است. بنابر اعلام رسمی گوگل و بلک بری، این دو شرکت با همکاری یکدیگر، به زودی نسخه ای امن از اندروید را ارائه خواهند کرد.

نسخه جدید اندروید، از قابلیت های سیستم امنیتی BES12 که متعلق به بلک بری است بهره می جوید. گوگل امیدوار است ترکیب این سیستم با اندروید ۵ و Google Play for work بتواند سیستم عاملی ایده آل را برای سازمان ها به وجود آورد.

در مجموع باید گفت که این همکاری، یک معامله دو سر برد است. گوگل با امنیتی که بلک بری در اختیارش می گذارد می تواند سازمان های کلانی را به جمع مشتریان خود اضافه کند و از سوی دیگر بلک بری نیز با اتصال به دنیای اندروید، شریان جدیدی برای کسب درآمد پیدا خواهد کرد.

اما در نهایت برنده اصلی، سازمان ها خواهند بود. ترکیب امنیت بلک بری و قابلیت های متعدد اندروید، بی شک شرایط را به نحوی رقم می زند تا کارآیی افراد افزایش یابد و پیشرفتی چشمگیر در سازمان حاصل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • behrouz
    behrouz | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    بلک بری به بازی برمیگرده و خودشو نجات خواهد داد!

  • على
    على | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    سیستم عامل بلکبری مخصوصا این آخریه (10.3) واقعا خوش دسته! شاید اولش که گوشی رو دستتون میگیرد به نظر احمقانه و پیچیده بیاد، ولی وقتی مثلا به تایپ کردن با کیبوردش و ژست های خاصش عادت کردین، تایپ کردن با آیفون وقعا عذاب آور میشه براتون :| یا اینکه دکمه بک وجود نداره یا... فقط مشکلش نرم افزار های توسعه نیافته و احمقانه ش هستن، امیدوارم این همکاری نقاط قوت هر دو سیسم عامل رو جمع کنه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی