ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخ رسمی سونی به نگرانی کاربران برای استفاده از محصولات سری اکسپریا در زیر آب

در روزهای گذشته خبر رسیده بود که شرکت سونی، سیاست خود برای گارانتی تلفن های هوشمندش را تغییر داده است. این شرکت در خصوص نحوه استفاده کاربران از موبایل های سری اکسپریا در زیر آب، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۰

در روزهای گذشته خبر رسیده بود که شرکت سونی، سیاست خود برای گارانتی تلفن های هوشمندش را تغییر داده است. این شرکت در خصوص نحوه استفاده کاربران از موبایل های سری اکسپریا در زیر آب، هشدار داده و گفت که بهتر است کاربران از اسمارت فون های خود به چنین شکلی بهره نگیرند و اقدام به ثبت تصاویر در زیر آب نکنند.

در این تغییر سیاست برای گارانتی تلفن های هوشمند آمده بود:

  • گواهی IP که برای تلفن هوشمند و دستگاه مشخص گردیده، در شرایط آزمایشگاهی به دست آمده است. در نتیجه کاربران نباید از تلفن هوشمند در زیر آب بهره جویند و برای مثال، اقدام به ثبت تصاویر با دوربین آن کنند. زمانی که زیر آب قرار گرفته اید، به هیچ عنوان از آن به عنوان یک دستگاه برای ثبت تصویر و سایر اقدامات استفاده نکنید.
  • اگر موبایل شما با آبی که در یک محل برای مدت زیادی باقی مانده تماس پیدا کرد، آن را با آب تازه شست و شو دهید.
  • موبایل های سونی آزمایشاتی را پشت سر می گذارند که در آنها، دستگاه به آرامی در یک مکان کوچک با عمق یک و نیم متر به مدت ۳۰ دقیقه قرار گرفته و سپس به آرامی از آن خارج می گردد. پس از این مدت، دستگاه به شکل صحیحی به کارکرد خود ادامه داده است.

بقیه بخش مربوط به پشتیبانی گارانتی محصولات سونی، به قوت پیش باقی مانده بود. حال اما پس از بازخورد کاربران به این موضوع و نگرانی آنها، نماینده سونی در ایران توضیحی را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده که در ادامه مطلب می توانید آن را مطالعه فرمایید.

«Sony Mobile به ارائهٔ بالاترین استانداردهای کیفیت محصول و پشتیبانی از مشتریان متعهد است. مدل‌هایی از Xperia که دارای درجه‌های مختلف در برابر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار هستند، به‌طور مستقل و براساس استانداردهای محافظت در برابر نفوذ (IP) که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، ارزیابی شده اند.

ما از کیفیت دستگاه‌های Xperia که دقیقاً بر اساس استانداردهای فنی ساخته‌ شده و برای استانداردهای بالای عملکرد در شرایط استفادهٔ عادی طراحی‌ شده‌اند، اطمینان کامل داریم.

تغییراتی که به تازگی در دستورالعمل‌های راهنمای مشتریان داده‌ایم، برای تشریح واضح‌تر بهترین شیوه‌های محافظت از دستگاه برای استفادهٔ روزمره بوده است. ما اقدامات احتیاطی لازم و شاخص‌های ویژهٔ رتبه‌بندی در برابر نفوذ را برای کمک به مشتریان در محافظت از تبلت یا تلفن هوشمندشان در راستای ضمانت قابل اجرایی که ارائه‌ می‌کنیم، به اطلاع آنان می‌رسانیم.

ما همچنین به تازگی محتوای بازاریابی بصری‌مان را برای توصیهٔ بهتر استفادهٔ مناسب از دستگاه‌هایمان به‌روز کرده‌ایم. شرایط ضمانت ارائه‌شده برای محصولاتمان هما‌ن‌طور باقی می‌مانند و هرگونه نگرانی مشتریان کماکان به‌صورت مورد به مورد و در راستای این شرایط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    سلام، گوشی من z3 شش ماهه که خریدم، از لحاظ ضد آبی عالیه با خودم حموم، استخر حتی بردم. هر از گاهی هم گوشی رو میشورم.

  • م
    م | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    اﻳﻨﻢ اﺯ ﺑﺮﮒ.ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺳﻮﻧﻲ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی