ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارشهای تازه مایکروسافت Lumia 650 XL را به جای Lumia 850 عرضه خواهد کرد

حتماً تاکنون اخباری در مورد لومیا ۸۵۰ به گوش شما رسیده است، تلفن هوشمند تازه مایکروسافت که مدتی است شایعات و رندرهای آن در فضای اینترنت منتشر می گردند. گفته می شود این تلفن هوشمند ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

حتماً تاکنون اخباری در مورد لومیا ۸۵۰ به گوش شما رسیده است، تلفن هوشمند تازه مایکروسافت که مدتی است شایعات و رندرهای آن در فضای اینترنت منتشر می گردند.

گفته می شود این تلفن هوشمند ۶.۹۲ میلی متر ضخامت دارد، از فریم فلزی بهره می برد و یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ برای آن در نظر گرفته شده است.

در اخبار با نام رمز Honjo از این محصول یاد می شود و از دیگر خصوصیات آن می توان به چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ (مجهز به واحد پردازش گرافیکی ادرینو ۴۰۵) اشاره کرد.

ضمناً تا پیش از این تصور می شد این تلفن هوشمند از اسکنر مادون قرمز در جلوی دستگاه برخوردار باشد، اما با انتشار تصاویر بیشتر مشخص شد که اسکنری وجود ندارد و نمای جلوی محصول به دوربین سلفی اختصاص داده شده است.

هرچند بر اساس چنین ویژگی هایی می توان این تلفن هوشمند را در زمره محصولات جذاب به حساب آورد، اما اخیراً به گوش می رسد که مایکروسافت تولید لومیا ۸۵۰ را منتفی کرده و قصد دارد به جای آن لومیا ۶۵۰ XL را به بازار عرضه نماید.

این محصول از نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ برخوردار است و از دیگر امکانات آن می توان به چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ و پردازشگر گرافیکی ادرینو ۳۰۴ اشاره کرد، مشخصاتی که به مراتب از لومیا ۸۵۰ پایینتر است و علاقه مندان به خرید تلفن هوشمند اقتصادی مایکروسافت، لازم است پیش از خرید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی