ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از بهار امسال ارائه سرویس پیکاسا را متوقف خواهد کرد

گوگل اوایل امروز اعلام کرد که از بهار امسال پشتیبانی از سرویس ذخیره عکس پیکاسا را متوقف خواهد کرد. در جریان این پروسه که از ماه مارس (دهه اول اسفند ماه) آغاز می شود، شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

گوگل اوایل امروز اعلام کرد که از بهار امسال پشتیبانی از سرویس ذخیره عکس پیکاسا را متوقف خواهد کرد. در جریان این پروسه که از ماه مارس (دهه اول اسفند ماه) آغاز می شود، شرکت مورد بحث ارائه اپلیکیشن دسکتاپی پیکاسا را متوقف می کند و دو ماه بعد یعنی از اوایل اردیبهشت آلبوم های تحت وب این اپ دیگر قابل ویرایش نخواهند بود.

البته این شرکت ساکن مانتین ویو، گوگل فوتوز را به عنوان اپ جایگزین پیکاسا معرفی کرده است و اظهار داشته که اگر کاربران اکانت پیکاسا داشته باشند «آسان ترین راه برای دسترسی، اصلاح و اشتراک گذاری اکانتشان لاگین کردن به گوگل فوتوز خواهد بود چراکه کلیه عکس ها و ویدئوها از طریق این بخش قابل دسترس هستند.»

اما برای آن دسته از افرادی که تمایلی به استفاده از گوگل فوتوز ندارند آلبوم پیکاسا همچنان در وب باقی می ماند و می توان آن را دانلود یا به کلی حذف کرد.

گفتنی است که این شرکت، پیکاسا را در سال 2004 میلادی و در ازای پرداخت مبلغی که اعلام نشد خریداری کرد تا از این طریق توجه کاربرانش را به دیگر دارای های جالب و تحت وب خود جلب نماید.

سال بعد یاهو فلیکر را خریداری کرد (که البته هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهد) هرچند که در سال های اخیر برای مرتبط نگه داشتن فعالیت های فلیکر به حوزه اصلی فعالیتش زحمات زیادی را به جان خرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    فلیکر نسبت به گوگل پیکاسا موفق تر بوده. البته هر دوشون بازی رو به اینستاگرام باختن! البته در رابطه با فضای ذخیره سازی و بک آپ گیری گوگل با اپلیکیشن فوتوز تونست سهم خودشو توی اپلیکیشن های مربوط به آپلود عکس خوب نگه داره

  • امیر
    امیر | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    ممنون

مطالب پیشنهادی