ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

نوکیا شرکت فرانسوی Withings، تولید کننده تجهیزات دیجیتالی حوزه سلامت را خریداری می کند

چندی پیش نوکیا اعلام کرد قصد امضای یک قرارداد 170 میلیون یورویی (191 میلیون دلاری) با شرکت فرانسوی Withings را دارد که در زمینه تولید گجت های تناسب اندام فعالیت دارد و با امضای این قرار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

چندی پیش نوکیا اعلام کرد قصد امضای یک قرارداد 170 میلیون یورویی (191 میلیون دلاری) با شرکت فرانسوی Withings را دارد که در زمینه تولید گجت های تناسب اندام فعالیت دارد و با امضای این قرار داد در واقع می خواهد بازگشت دوباره اش به بازار محصولات تجاری و البته حوزه سلامت دیجیتالی را اعلام نماید.

Rajeev Suri مدیرعامل این کمپاین  فنلاندی در همین رابطه گفت: ما مرتبا گفته بودیم که سلامت دیجیتالی یکی از حوزه های استراتژیک مورد علاقه نوکیاست و با امضای چنین قراردادی گامی ملموس را در جهت ورود به بازار بزرگ و البته مهم سلامت برخواهیم داشت.

او در ادامه گفت: نوکیا با این توافق جایگاه خود را در حوزه اینترنت اشیاء تثبیت خواهد کرد تا هم توان برندش را تقویت نماید و هم اینکه فرصت های بیشتری را در دنیای هوشمند برای انسان ها فراهم نماید. با این قرارداد ما در قلب یک بازار بسیار بزرگ قرار خواهیم گرفت و می توانیم تفاوتی قابل ملاحظه و البته معنادار را در زندگی مردم ایجاد نماییم.

توافق این برند مطرح فنلاندی با شرکت فرانسوی Withings دو سال بعد از فروش واحد موبایل آن به مایکروسافت صورت می گیرد. بخش های تحت تملک نوکیا حالا عمدتا در زمینه فروش تجهیزات شبکه فعالیت دارند، با این همه، یک واحد کوچک تر از آن تلاش دارد این شرکت را در بازگشت به جایگاه پرشکوه گذشته یاری دهد و آن را به یکی از نام های درخشان در حوزه تجهیزات الکترونیک تجاری بدل نماید.

Withings اما محصولات متنوعی دارد که از آن جمله می توان به ترازوهای هوشمند وای- فای و پوشیدنی های دنبال کننده سلامت اشاره نمود. پیش بینی شده که این قرارداد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نهایی شود و به موجب آن قرار است همه دویست کارمند این شرکت به نوکیا بپیوندند و Cedric Hutchings مدیرعامل آن نیز گزارش کار خود را به Ramzi Haidamus مدیرواحد تکنولوژی های نوکیا ارائه نماید.

واحد تکنولوژی های نوکیل محصولی به نام Ozo را هم در کارنامه خود دارد که نوعی دوربین واقعیت مجازی 60 هزار دلاری است و ارائه مجوز استفاده از برند نوکیا در تلفن های هوشمند و محصولات مصرفی مختلف نیز توسط این واحد صورت می گیرد.

در هر حال این شرکت اعلام کرده که قصد دارد مجوز استفاده از برندش در بازار تلفن های همراه را به شرکت های دیگر ارائه نماید و برای این منظور به دنبال یک شریک تجاری خوب می گردد و پیش بینی کرده که این مهم تا پایان سال جاری میلادی محقق خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد این شرکت فنلاندی چندی پیش آلکاتل را خریداری کرد و رسیدن به این توافق هزینه های زیادی را برای آن به دنبال داشت. از همین رو مدیران نوکیا در تلاشند تا در حد ممکن از هزینه های خود بکاهند و در همین راستا قرار است جمعیتی چندی هزار نفری از کارکنان خود را اخراج نمایند که البته واحد نوکیا تکنولوژی و کارکنانش از این تصمیم در امانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی