ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توقف تولید بلکبری کلاسیک
تکنولوژی

موبایل بلک بری کلاسیک دیگر تولید نخواهد شد

هفته قبل گزارش هایی منتشر شده بود مبنی بر این که بلک بری قصد دارد تولید موبایل های مبتنی بر BlackBerry 10 را متوقف سازد. شرکت مذکور در ابتدا چنین اخباری را نادرست دانست، اما حالا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

هفته قبل گزارش هایی منتشر شده بود مبنی بر این که بلک بری قصد دارد تولید موبایل های مبتنی بر BlackBerry 10 را متوقف سازد. شرکت مذکور در ابتدا چنین اخباری را نادرست دانست، اما حالا به طور رسمی اعلام داشته که قصد دارد تولید موبایل BlackBerry Classic را متوقف سازد.

رالف پینی (Ralph Pini) مدیر اجرایی این کمپانی موبایل مذکور را به «انسانی زحمتکش» تعبیر کرده که مدت ها با قدرت تمام به فعالیت خود ادامه داده، اما دیگر دوره آن تمام شده است. این گفته ها از آن جهت عجیب به نظر میرسد که تلفن هوشمند مذکور تنها ۱۸ ماه است که روانه بازار شده و محصولی مانند بلک بری پاسپورت بیش از ۲۱ ماه سن دارد.

پینی اعلام کرده که شرکتش قصد دارد تولید موبایل های مبتنی بر سیستم عامل بلک بری (BBOS) و اندروید را در کنار یکدیگر ادامه دهد و به موفقیت هر دو رده ی محصولات متعهد است. بنابراین بعید نیست که بلک بری کلاسیک به زودی با یک مدل تازه جایگزین شود.

او همچنین تایید کرده که به روز رسانی 10.3.3 سیستم عامل BlackBerry در ماه آینده ارائه خواهد گشت و عرضه یک آپدیت دیگر نیز برای سال آتی برنامه ریزی شده است. بد نیست یادآور شویم در روزهای اخیر و در شرایطی که شنیده می شود این شرکت در حال توسعه اسمارت فون اندرویدی تازه با اسم رمز «Hamburg» است، شایعات حکایت از احتمال معرفی این موبایل با نام BlackBerry NEON دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    آخر وعاقبت شرکتهایی که به مشتری ها ظلم میکنن همینه نوکیا و بلک بری و مایکروسافت خیلی درحق مردم نامردی کردند و بیشتر از حقشون از مردم پول میگرفتن

  • Soheil
    Soheil | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    به شخصه از طراحيش خوشم ميومد، حيف شد.

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۶ تیر ۱۳۹۵

    عخییی...
    یاد گریه ی مدیر بلکبری افتادم تو اون مصاحبه ش?

مطالب پیشنهادی