ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلاه محافظ لینکس؛ محصولی برای گوش کردن به موسیقی در حین دوچرخه سواری

کمپانی «کوروس» از یک کلاه دوچرخه سواری محافظ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد که به شما امکان گوش کردن به موسیقی در کنار دوچرخه سواری و مسیریابی در خیابان را خواهد داد. کلاه مذکور ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

کمپانی «کوروس» از یک کلاه دوچرخه سواری محافظ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد که به شما امکان گوش کردن به موسیقی در کنار دوچرخه سواری و مسیریابی در خیابان را خواهد داد. کلاه مذکور با قیمت 199 دلار برای فروش عرضه خواهد شد.

در اکثر ایالت های آمریکایی شمالی قرار دادن هدفون در داخل گوش به هنگام دوچرخه سواری ممنوع است. هنگامی که شما از هدفون استفاده می کنید، به نوعی ارتباط شنوایی شما با دنیای بیرون قطع شده و ممکن است بوق ماشین ها و یا صدای افراد پیاده را نشنوید که خود خطراتی به دنبال خواهد داشت.

کلاه محافظ «لینکس» قادر است از طریق هدایت استخوانی  شما را قادر می سازد تا به هنگام گوش کردن به موسیقی، بتوانید از مسیریاب صوتی استفاده کنید و یا به تلفن های خود پاسخ دهید.

image_coros_smart_remote_and_bike_mount

تکنولوژی هدایت استخوانی، صدا را به صورت ارتعاش به استخوان گونه منتقل می کند و شما همزمان می توانید صداهای اطراف خود را نیز بشنوید.

«لینکس» از سه جرء تشکیل می شود؛ یک ریموت کنترل برای نصب روی دسته دوچرخه که از طریق آن می توان صدا را کم و زیاد کرده و یا به مکالمه های تلفنی پاسخ داد، یک اپلیکیشن قابل نصب روی موبایل و خود کلاه محافظ.

کلاه محافظ از دو اسپیکر هدایت استخوانی، یک میکروفون و واحدهای باتری و بلوتوث در پشت خود بهره می برد. طبق ادعای شرکت سازنده باتری لینکس برای 12 ساعت استفاده جوابگو خواهد بود.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن تلفن همراه کوروس نیز قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار خواهد داد. نرم افزار مذکور قادر است تناسب اندام شما را رصد کند، برای مسیر حرکت شما برنامه ریزی کند و مسابقات دوچرخه سواری را دنبال کند.

linx1

علاوه بر آن اگر کلاه محافظ تشخیص دهد که دوچرخه سوار افتاده است، باه مخاطب اورژانسی اطلاع خواهد داد. همچنین دو کلاه «لینکس» از طریق آن می توانند با هم ارتباط برقرار کنند که مورد مذکور می تواند در مسابقات و برای هم تیمی ها مناسب باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی