ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام تأیید کرد: استریم زنده ویدیو از هفته آینده برای کلیه کاربران ممکن می شود

بالاخره قابلیتی که میلیون ها نفر از کاربران اینستاگرام منتظرش بودند هفته آینده از انحصار کاربران آمریکایی خارج می شود. Live Stories که به شما امکان مخابره زنده ویدیو را در بخش استوریز می دهد، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۴

بالاخره قابلیتی که میلیون ها نفر از کاربران اینستاگرام منتظرش بودند هفته آینده از انحصار کاربران آمریکایی خارج می شود. Live Stories که به شما امکان مخابره زنده ویدیو را در بخش استوریز می دهد، از هفته آینده و به تدریج برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا منتشر خواهد شد.

قابلیت مذکور نخستین بار در دسامبر سال گذشته میلادی در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفت. برای شروع مخابره یک ویدیوی زنده، کافیست در صفحه اصلی اینستاگرام به سمت راست سوایپ کرده تا وارد بخش استوریز شوید. سپس یک بار دیگر هم باید به راست سوایپ کنید تا ویدیوی زنده شما آغاز شود.

محدودیت زمانی برای این ویدیوهای زنده یک ساعت در نظر گرفته شده، ضمنا پس از اتمام نیز می توانند به مدت 24 ساعت در صفحه استوریز شما باقی بمانند. تیم اینستاگرام در پست اخیر وبلاگش اعلام کرده که این به روز رسانی هفته آینده و فقط برای کاربران نسخه 10.0 به بعد این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد اوایل این ماه اینستاگرام اعلام کرد که بیش از 150 میلیون نفر به طور روزانه از قابلیت استوریز استفاده می کنند، اگر چه به این موضوع اشاره ای نکرد که چه تعداد از این افراد به طور فعال مشغول استریم زنده ویدیو هستند.

همچنین در انتها بد نیست بدانید که به زودی در میان استوری ها آگهی هم خواهید دید، بنابراین اگر هفته آینده به روز رسانی را دریافت کردید بابت این موضوع خیلی غافلگیر نشوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Vahid_rasouli_fard
    Vahid_rasouli_fard | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶


    ? فوری فوری!!
    ✅راه حل جدید برای افزایش مخاطبین در اینستاگرام

    آموزش در لینک زیر??
    http://instagrampro.ir

  • نوین
    نوین | ۶ بهمن ۱۳۹۵

    اغااا دیشب یکی چراغارو خاموش کرده بود توی لایو داشت برا بقیه قصه میخوند بخوابن ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی