ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید و واضحی از ساعت هوشمند LG Watch Style

هفته پیش بود که تصاویر نه چندان واضحی از دو ساعت هوشمند ال جی Watch Sport و Watch Style را به عنوان نخستین دیوایس های مبتنی بر سیستم عامل Android Wear 2.0 مشاهده کردیم. حالا ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

هفته پیش بود که تصاویر نه چندان واضحی از دو ساعت هوشمند ال جی Watch Sport و Watch Style را به عنوان نخستین دیوایس های مبتنی بر سیستم عامل Android Wear 2.0 مشاهده کردیم.

حالا امروز ایوان بلس نام آشنا دو تصویر جدید و البته واضح و شفاف از ساعت LG Watch Style در رنگ های نقره ای و رزگلد منتشر کرده است که نشان از سبک مجلسی و احتمالاً زنانه آن دارد.

این ساعت که در واقع کوچکتر از Watch Sport به نظر می رسد، از صفحه نمایشی 1.2 اینچی با دقت 360 در 360 پیکسل برخوردار بوده و گفته می شود به حافظه رم 512 مگابایتی، باتری 240 میلی آمپری و استاندارد ضدآب IP67 مجهز است.

گفتنی است کمپانی های گوگل و ال جی با همکاری مستقیم یکدیگر این ساعت های هوشمند مبتنی بر نسل دوم سیستم عامل پوشیدنی اندروید را توسعه داده اند؛ در نتیجه دستیار صوتی و هوشمند اختصاصی گوگل در بطن گجت مورد بحث جاری است.

ناگفته نماند که سیستم عامل Android Wear 2.0 به احتمال زیاد بیست و یکم بهمن ماه رسماً عرضه خواهد شد و ساعت های هوشمند جدید ال جی تنها یک روز بعد روانه بازار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    زيباس

مطالب پیشنهادی