ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدف بعدی ترامپ جلوگیری از صدور ویزای کاری برای شرکت های حوزه تکنولوژی است

درست یک روز پس از آنکه تیم کوک مواضعش در مخالفت با قانون منع مهاجرت هفت کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا را عنوان کرد، خبرگزاری بلومبرگ معتقد است هدف بعدی دونالد ترامپ در همین ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

درست یک روز پس از آنکه تیم کوک مواضعش در مخالفت با قانون منع مهاجرت هفت کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا را عنوان کرد، خبرگزاری بلومبرگ معتقد است هدف بعدی دونالد ترامپ در همین زمینه کارگرانی هستند که توسط اپل و سایر کمپانی های حوزه تکنولوژی استخدام شده اند.

در همین راستا گفته می شود سازمان ویزای ایالات متحده آمریکا دستوری اجرایی از سوی ریاست جمهوری دریافت کرده که طی آن صدور ویزای کاری خاص H-1B که در زمره مهاجران قرار نگرفته و توسط صدها هزار نیروی شرکت های تکنولوژی استفاده می شود، برای اغلب کشورها از جمله هند و چین هم ممنوع خواهد شد.

رئیس جمهور جدید آمریکا قصد دارد با این ترفند به ایجاد شغل در ایالات متحده کمک کند و اگر این بخش هم پیاده سازی شود، بدیهی است که رویکردهای کمپانی های بزرگ آمریکایی مانند مایکروسافت، گوگل، اپل و آمازون برای جذب استعداد از ملت های مختلف دستخوش تغییر خواهد شد.

بلومبرگ مدعی است رونوشت پیشنهاد جدید ترامپ را مشاهده کرده و اذعان دارد ضمن رخداد یاد شده، ویزاهای کاری L-1 و E-2 و B1 نیز تحت شمول قرار خواهند گرفت.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که رویکرد دونالد ترامپ حذف نیروهای بی کیفیت و البته ارزان قیمت و جایگزینی آنها با متخصصین بیکار آمریکایی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • margbal
    margbal | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

    میگه هرکی اصلیت آمریکایی نداره باید از کشور بره... خب سرخ پوست ها آمریکایی اصیل هستن... ترامپ خودش کی میره؟؟؟

  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

    ترامپ فک میکنه آمریکا یه کشور تک ملیتیه درحالی که ازتمام دنیا به این قاره مهاجرت کردن و تابعیت این کشور رو دارن و فقط برای انگلیسی ها نیست

    • مسعود هوشیار
      مسعود هوشیار | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

      طرف خودش و پدرش و جدش امریکا بوده و اونجا مولتی میلیارده و رییس جمهور هم شده اونوقت تو میگی ترامپ فکر میکنه امریکا چجوریه ???? بابا بیخیال .اقدامات ترامپ از روی نژاد پرستی نیست چون متوجه چند کشور محدوده نه مثلا همه کشورهای مسلمان یا رنگین پوستان و در زمینه نیروی کار میخاد نون امریکا در وهله اول به امریکایی بیکار برسه .اینها هیاهو رسانه های بازنده هستش که میگفتن هیلاری پیروز انتخابات هست

  • بیژن
    بیژن | ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

    ویزا و گرین کارت آقازاده ها رو باطل کنه خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی