ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت SnoozTabs فایرفاکس، صفحات فراموش شده را زنده می کند

بارها و بارها پیش آمده و شاید حتی همین الان هم چنین مسئله ای روی موبایل یا کامپیوتر شما در جریان باشد: یک صفحه جالب را از یک وبسایتی باز می کنید اما آنقدر درگیر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

بارها و بارها پیش آمده و شاید حتی همین الان هم چنین مسئله ای روی موبایل یا کامپیوتر شما در جریان باشد: یک صفحه جالب را از یک وبسایتی باز می کنید اما آنقدر درگیر کار و مشغله های دیگر هستید که نمی رسید آن را بخوانید.

اگرچه شما همیشه می توانید آن صفحه را بوکمارک کنید و بعدها به سراغ آن بروید اما آخرین قابلیت اضافه شده به Test Pilot مرورگر موزیلا فایرفاکس به شما کمک می کند تا خواندن مطلب را به زمان دیگری موکول کنید، بدون آنکه صفحه را بوکمارک کنید.

این قابلیت که SnoozeTabs نام دارد به شما این امکان را می دهد تا حین بستن صفحات، به آن ها زمان مشخصی بدهید تا در آن لحظه دوباره بالا بیایند و شما به مطالعه بپردازید.

استفاده از آن بسیار ساده است. باید روی آیکون SnoozeTabs کلیک کنید و از میان گزینه های مختلف موجود در منو، یکی را برگزینید. می توانید به مرورگر بگویید که چند ساعت بعد این صفحه را دوباره باز کند، یا فردا، یا حتی آخر هفته و شاید هم هفته و ماه بعد.

اگر زمان دقیقی در ذهن داشته باشید، می توانید آن را هم به مرورگر بدهید تا پس از رسیدن به آن روز و ساعت، صفحه دوباره برای تان باز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadegh
    sadegh | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    این قابلیت دقیقا عین همون قابلیتی هست که مایکروسافت میخواست تو اج اضافه کنه ولی به دلیل مخالفت کاربرا حذفش کرد!
    البته یه راهکار جدید استفاده کرده که به نظر جذاب تر از اینکاره.

مطالب پیشنهادی