ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر رابط کاربری و مجموعه آیکن های سامسونگ گلکسی اس 8 فاش شدند

گلکسی اس 8 به تنهایی بخش زیادی از اخبار (بخوانید شایعات) حال حاضر دنیای فناوری را به خود اختصاص داده و هر روز شاهد تصاویر متعددی هستیم که پرچمدار آتی سامسونگ را از زوایای مختلف ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

گلکسی اس 8 به تنهایی بخش زیادی از اخبار (بخوانید شایعات) حال حاضر دنیای فناوری را به خود اختصاص داده و هر روز شاهد تصاویر متعددی هستیم که پرچمدار آتی سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می دهند.

امروز می خواهیم از ظواهر جدا شده و نگاهی به بخش نرم افزاری آن بیندازیم. یکی از کاربران وب سایت SamMobile تصاویری منتسب به لانچر اختصاصی گلکسی اس 8 و مجموعه جدید آیکن های اپلیکیشن های این موبایل را منتشر ساخته.

به گفته این کاربر کنجکاو، مجموعه اسکرین شات هایی که در این خبر مشاهده می کنید از داخل یک فایل APK مربوط به جدیدترین نسخه از اپلیکیشن Smart Switch سامسونگ به دست آمده و بنابراین کیفیت خیلی بالایی ندارند، اما باز هم می توانند رابط کاربری پرچمدار پرهیاهوی کمپانی کره ای را پیش از رونمایی رسمی به تصویر بکشند.

طبق انتظار، گلکسی اس 8 به جدیدترین نسخه اندروید یعنی نوقا مجهز خواهد شد و همان طور که می بینید، سامسونگ حداکثر تلاش خود را برای ساده تر کردن رابط کاربری خود در اندروید 7.0 به کار بسته تا پوسته Samsung Experience بهترین تجربه کاربری را در کنار حداقل سربار روی منابع سخت افزاری سیستم به ارمغان آورد.

گفتنیست طبق اخبار رسمی که از سوی سامسونگ اعلام شده، گلکسی اس 8 به صورت رسمی در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین 1396) در شهر نیویورک و طی رویدادی اختصاصی رونمایی خواهد شد و از روز آغازین اردیبهشت ماه نیز به دست علاقه مندان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • devil-tears
    devil-tears | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    فقط ios
    ساده و زیبا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی