ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل شارژ سریع گلسی اس 8 و اس 8 پلاس
تکنولوژی

اشکال در شارژ بی سیم گلسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ [تماشا کنید]

اولین گزارش ها از اشکال در پرچمداران جدید سامسونگ به تدریج از راه می رسند. در یکی از این موارد به نظر می رسد که برخی کاربران در شارژ بی سیم موبایل گلسی اس 8 و اس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

اولین گزارش ها از اشکال در پرچمداران جدید سامسونگ به تدریج از راه می رسند. در یکی از این موارد به نظر می رسد که برخی کاربران در شارژ بی سیم موبایل گلسی اس 8 و اس 8 پلاس خود با استندهای شارژ قدیمی تر دچار مشکل شده اند.

همان طور که در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید، به نظر می رسد پرچمدار جدید سامسونگ مشکلی جدی در مسیر شارژ شدن از طریق بی سیم به وسیله استندهای شارژ قدیمی دارد، چرا که به محض قرار دادن موبایل روی آنها فرایند شارژ به طور مداوم قطع و وصل می شود.

مشکل مذکور در خصوص پدهای شارژ موسوم به «Fast Charging pad» و هم پدهای قدیمی تر وجود دارد. البته به نظر می رسد، اگر در این پدها از آداپتورهای بدون قابلیت شارژ سریع جدید استفاده نشود، می توان موبایل های مذکور را با سرعت استاندارد شارژ نمود.

یک احتمال در این میان وجود دارد، این که مشکل اصلی در استفاده از همان آداپتور فست شارژی باشد که همراه پرچمداران امسال سامسونگ عرضه شده. البته این به معنی نقص سخت افزاری نیست، بلکه احتمال دارد سامسونگ تمهیدی را اندیشیده باشد تا نتوان در استندهای قدیمی تر از قابلیت شارژ سریع استفاده کرد. شاید دلیل این تصمیم به امکان وارد شدن آسیب به باتری موبایل شما مربوط شود.

بی راه نیست اگر این تصمیم را در راستای حفاظت هر چه بیشتر از باتری گلسی اس 8 و اس 8 پلاس ارزیابی کرد. این شرکت اجازه نمی دهد هیچ احتمالی هرچند کوچک منجر به تکرار ماجرای نوت 7 برای پرچمداران جدیدش شود.

در هر حال می بایست تا اظهار نظر رسمی شرکت کره ای در این خصوص منتظر ماند تا از دلیل اصلی بروز چنین مشکلی آگاه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • kian shahrabi
    kian shahrabi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    برای پیش سفارش همه چی از خود سامسونگ می یاد و پد هم حتما از نسل جدید می باشد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی