ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نام اپلیکیشن یافتن موبایل های اندرویدی گوگل به «Find My Device» تغییر کرد

گوگل قصد دارد تغییری جزئی اما فاحش در اپلیکیشن «Android Device Manager» خود ایجاد کند که اساساً همتای اپلیکیشن «Find My iPhone» اپل برای موبایل های آیفون به شمار می رود. این دو اپلیکیشن از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۱:۵۰

گوگل قصد دارد تغییری جزئی اما فاحش در اپلیکیشن «Android Device Manager» خود ایجاد کند که اساساً همتای اپلیکیشن «Find My iPhone» اپل برای موبایل های آیفون به شمار می رود. این دو اپلیکیشن از این پس نامی شبیه تر به یکدیگر خواهند و اپ مخصوص گوگل حالا با نام Find My Device شناخته می شود و در پلی استور گوگل قرار گرفته است.

اپلیکیشن Find My Device پس از گذشت دو سال از دریافت آخرین به روزرسانی، آپدیت تازه ای دریافت کرده و از لحاظ بصری، دچار تغییرات فراوان شده است. عملکرد اپلیکیشن البته کماکان دست نخورده باقی مانده و به کاربر کمک می کند تا لوکیشن اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود را بیابد، آن را قفل کند و یا صدایی از اسپیکرهایش پخش کند. از جمله تغییرات دیداری اپلیکیشن، می توان به نمایش افقی دستگاه های کاربر اشاره کرد که تغییر دادن آنها را تسهیل کرده است.

گفتنی است که گوگل هنوز به صورت رسمی این خبر را در کنفرانس I/O 2017 خود تایید نکرده، اما با توجه به تغییر نام اپلیکیشن پیش از برگزاری این رویداد، انتظار می رود که به زودی خبر رسمی آن را در سخنرانی گوگل به تایید برسد. علاوه بر این، گوگل برند Google Play Protect را نیز به ثبت رسانده که به تدابیر امنیتی این کمپانی برای اسکن اپلیکیشن های حاوی بدافزار تعلق دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی