ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتور جستجوگر تازه گوگل، شما را در یافتن شغل رویایی تان یاری می کند

گوگل طی رویداد I/O 2017 امروز خود از موتور جستجوگری برای مشاغل در ایالات متحده رونمایی کرد. این سرویس، روی یافتن انواع مشاغل تمرکز خواهد داشت و از شغل های پایه تا مسئولیت های صنعتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۸

گوگل طی رویداد I/O 2017 امروز خود از موتور جستجوگری برای مشاغل در ایالات متحده رونمایی کرد. این سرویس، روی یافتن انواع مشاغل تمرکز خواهد داشت و از شغل های پایه تا مسئولیت های صنعتی و مشاغل حرفه ای را مورد پوشش قرار می دهد. علاوه بر این، موتور جستجوگر مورد اشاره به تکنولوژی های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی گوگل کمک می کند تا درک بهتری از چگونگی دسته بندی مشاغل مرتبط با یکدیگر داشته باشند.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل با به تصویر کشیدن پیش نمایشی از این موتور جستجوگر، سرویس تازه کمپانی زیر نظرش را «Google for Jobs» نامید. وی در ادامه توضیح داد: «کارفرمایان آمریکایی می گویند با مشکل کمبود استعداد و پر کردن جای خالی برخی مشاغل روبرو شده اند. اگرچه جستجوگران شغل ممکن است هر شغلی را بپذیرند، ما می خوهیم کارفرمایان و آنها را به گونه ای بهتر به یکدیگر متصل سازیم.»

طی هفته های آتی، گوگل به شناسایی عبارات جستجو شده از سوی کاربران خواهند پرداخت و مشاغلی که با آن عبارت سازگاری دارند را به نمایش در می آورد. با این همه، گوگل لزوماً در پی رقابت با سرویس های جستجوگر مشغال مشابه نیست و در عوض می خواهد با آنها همکاری داشته باشد. این کمپانی می گوید که Google for Jobs در ابتدا از کمک لینکداین، فیسبوک، Careerbuilder Monster ،Glassdoor و سایر سرویس های مشابه بهره خواهد گرفت.

جستجوگر تازه گوگل، از چندین ابزار مختلف بهره می برد که پیدا کردن شغل مناسب برای شما را تسهیل می کند. به عنوان مثال، می توانید مشاغل را براساس محل سکونت، عنوان، دسته بندی یا نوع، تاریخ انتشار آگهی استخدام و تمام وقت یا پاره وقت بودن آنها فیلترگذاری کنید. چیزی که این موتور جستجوگر را می تواند به نمونه ای بهتر در میان همتایانش تبدیل کند، اتکای آن بر یادگیری ماشینی گوگل برای یافتن مشاغل مرتبط و دسته بندی شان است.

به عنوان مثال با جستجوی عبارت «خرده فروشی - Retail» می توان مشاغلی مانند «دستیار خرده فروشی»، «منشی خرده فروشی»، «مدیر فروشگاه» و نمونه هایی از این دست را مشاهده کرد. Google for Jobs «طی هفته های آتی» در دسترس کاربران آمریکایی قرار می گیرد و سپس در تاریخی نامعلوم، به کشورهای دیگر می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hajihoseini
    Hajihoseini | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    تو ایران فقط میتونه بزنه سگ دو ???

مطالب پیشنهادی